Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimattomat naiset yliedustettuina yliopistojen henkilökunnissa

Vierailija
20.01.2017 |

Ovatko lähtökohtaisesti työnsä katkeroittamia?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan moni niistä jopa neitsyt?

Vierailija
22/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi niin, eivät ole jatkuvasti äitiyslomilla ja poissa koska Irma-Petterit sairastaa.

Aviomiehethän eivät räkänoistaan välitä. Työpaikalla on mukavampaa kuin kotona, hommat ei paina, työkaveritkin ovat kaikki rasisteja joiden kanssa voi kertoa nee kerivitsejä ja joku nainen on tuonut aina pullaa töihin mitä mussuttaa. Pullaa mussuttaessa mies miettii vakavissaan että haluaako pullantuoja panna häntä ja on siksi tuonut pullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan päässyt oikeisiin töihin eikä miesrintamallakaan ollut menestystä.

Kuulostaa tämän palstan miesten elämältä.

Olen kyllä ihan oikeassa töissä yksityisella sektorilla. Miesrintamalla aika hiljaista kyllä, mutta nuorena homoilta tuli flirttiä ja joskus lääppimistä, esim Lostarissa.

M36

Vierailija
24/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisikohan sen kanssa tekemistä että huippuälykkäät naiset pariutuvat paljon epätodennäköisemmin kuin keskiverrot? 

Itse olen tähän mennes tavannut yhden huippuälykkään naisen. Naiset kun ovat hyvin harvassa siellä älykkäimmässä päässä (kuten ovat tyhmimmäsäkin päässä). Ei se siitä johdu vaan siitä että nämä naiset ovat hankalia luonteeltaan.

Vierailija
25/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisikohan sen kanssa tekemistä että huippuälykkäät naiset pariutuvat paljon epätodennäköisemmin kuin keskiverrot? 

Itse olen tähän mennes tavannut yhden huippuälykkään naisen. Naiset kun ovat hyvin harvassa siellä älykkäimmässä päässä (kuten ovat tyhmimmäsäkin päässä). Ei se siitä johdu vaan siitä että nämä naiset ovat hankalia luonteeltaan.

Olet siis tavannut yhden huippuälykkään naisen ja monen monta luonteeltaan hankalaa naista?

Kyllä, vika on selvästi naisissa ;)

Vierailija
26/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis tavannut yhden huippuälykkään naisen ja monen monta luonteeltaan hankalaa naista?

Sorry, Girls! But The Smartest People In The World Are All Men

http://www.breitbart.com/big-government/2015/10/02/sorry-girls-but-the-…

Vierailija
27/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että heillekin on joku paikka elämässä, kun eivät ole yksityiselle sektorille kelvanneet eivätkä perhettäkään saaneet aikaan.

Aina tällaisen kommentin luettua tulee mieleen pelko että ei hemmetti, onko äitini löytänyt vauvapalstan. Ei olisi pitänyt sitä nettipankkia opettaa käyttämään...

Vierailija
28/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysipäinen mies haluaisi tuollaisen ottaa?

Opiskellut vähän jota pää ei tytöllä sitten oikeasti kestänytkään, siitä alkaa ongelmat ja ramppaaminen terapeutilta toiselle, siihen lisänä tyttö femakkona kuvittelee olevansa äijä tai jopa vähän vielä äijää älykkäämpi. Niin, kuka haluaa tuollaisen jos vaihtoehtona sattuu olemaan aivan tavallinen ihminen jolla on jalat maassa ja jota voi myös pitää naisena.

Ei liene miehelle vaikeaa valita ongelmapaketin ja naisellisen naisen väliltä.

Vierailija
29/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellut vähän jota pää ei tytöllä sitten oikeasti kestänytkään, siitä alkaa ongelmat ja ramppaaminen terapeutilta toiselle, siihen lisänä tyttö femakkona kuvittelee olevansa äijä tai jopa vähän vielä äijää älykkäämpi. Niin, kuka haluaa tuollaisen jos vaihtoehtona sattuu olemaan aivan tavallinen ihminen jolla on jalat maassa ja jota voi myös pitää naisena.

Jalat maassa ihmiset on kyllä parhaita. Terapeutit on hulluille.

Vierailija
30/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat reppana olevan aivan rikki kun naiset dominoivat.

Vierailija
31/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyt pikkunen raskaasti, minua naiset eivät dominoi, ja todellisuudessa eivät yhtään mitään maailmassa, mutta sen sijaan sotkevat ja aiheuttavat vahinkoa monissa tehtävissä mitkä kuuluisi hoitaa edesvastuulla ja järjellä.

Vierailija
32/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että heillekin on joku paikka elämässä, kun eivät ole yksityiselle sektorille kelvanneet eivätkä perhettäkään saaneet aikaan.

Kaikki eivät halua yksityiselle sektorille, eivätkä halaja myöskään jälkikasvua. Ihmisiä on erilaisia, haluamme elämältä hyvinkin erilaisia asioita. Onko tämä sinulle jokin yllätys?

Vierailija
33/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, minä en ole vielä tavannut ensimmäistäkään edes älykästä naista koko elämäni aikana, vaikka olen pyörinyt niin duunari kuin akateemisissakin piireissä.

Ei sillä, mielelläni kyllä haluaisin tavata edes kerran elämässäni älykkään naisen.

Vierailija
34/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan moni niistä jopa neitsyt?

Ei s**tana, kuka hullu tuollaisia miettii?

Vierailija
35/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin joku halpakaupan kassa (ura bisnesmaailmassa) ja useita heikkolahjaisia räkänokkia eri isistä (perhe on naisen elämän huipentuma) olisi jonkun elämän tarkoitus. Tietenkin, jos ei muuhun pysty.

Tuskinpa ne muut saman koulutustason henkilöt ovat halpakaupan kassoja. Vai mitä luulet?

Vierailija
36/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erehdyt pikkunen raskaasti, minua naiset eivät dominoi, ja todellisuudessa eivät yhtään mitään maailmassa, mutta sen sijaan sotkevat ja aiheuttavat vahinkoa monissa tehtävissä mitkä kuuluisi hoitaa edesvastuulla ja järjellä.

Netissä sä voit selittää olevasi mitään vaan ja sähän selität. :)

Sulla on varmasti 20-senttinen munakin, eikö? )

Vierailija
37/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Kertoo vain siitä, että naiselle ura ja perhe on edelleen mahdoton yhtälö. Mies ei hyväksy naista, jolla on omakin elämä ja joka on häntä fiksumpi ja jopa parempipalkkainen.

Vierailija
38/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, minä en ole vielä tavannut ensimmäistäkään edes älykästä naista koko elämäni aikana, vaikka olen pyörinyt niin duunari kuin akateemisissakin piireissä.

Ei sillä, mielelläni kyllä haluaisin tavata edes kerran elämässäni älykkään naisen.

Sun äiti ei tosiaan ollut älykäs kun kasvatti tuollaisen mölyävän eläimen. :)

Vierailija
39/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun aloin miettimään niin meidän tiedekunnassa on kaikilla naisilla perheet (kanslia ja opetus ja tutkimushenkilökunta). Nuorilla tutkijoilla on avopuolisot tai poikaystävät.

Juuri mietin samaa. Eronneita on mutta niitä myös miehissä, ja monet noistakin näyttävät pariutuvan nopeasti uudestaan. Keksi joku toinen.

Vierailija
40/46 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo! Kertoo vain siitä, että naiselle ura ja perhe on edelleen mahdoton yhtälö. Mies ei hyväksy naista, jolla on omakin elämä ja joka on häntä fiksumpi ja jopa parempipalkkainen.

ja kun tsekkaat esim. professorikatalogia, niin kaikki ne huipuimmat naisprofessorit on naimisissa ja suurimmalla osalla lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi