Paljasta paras kauneusvinkkisi!
Onko sinulla HUIKEITA kikkoja, millä pikameikki onnistuu, iho tulee ihanan pehmeäksi tai hiukset saa uskomattoman kuohkeiksi? Jaa ne muillekin! :)
Minun luottokampaukseni kiireisinä päivinä on superkorkea ponnari. Mielestäni hoikentaa kasvoja ja kirkastaa ilmettä, jos ei muuta ehdi tehdä. 👌🏼
Kommentit (30)
hunaja/kahvinpurut-sekoitus! sitä kun hieroo naamaan ja kroppaan, saa halvasti ja ekologisesti superpehmeän ihon :)
Aerobinen liikunta, hedemät ja Clarinsin itseruskettavaa kosteusvoiteen sekaan.
No alapeukutuksia tähän varmaan sataa, mutta Abo Basen ohella luotan, kuten luottavat Kardashianit, Vergarat sun muut, botoxiin ja pistettyyn hyaluronihappoon. Eli siis vinkkini: näitä ja perusvoiteita.
'Oil pulling' aamuisin hampaille. Ota suuhun rkl kookosöljyä (itse laitan sekaan vaihtelevasti hampaita valkaisevaa hiiliseosta tai kurkumaa vähän, myös pelkkä öljy on hyvä), purskuttele hitaasti 10-20 min, sylkäise pois ja pese hampaat sen jälkeen normaalisti. Valkaisee ja hoitaa.
Juon joka aamu 2 rkl omenaviinietikkaa (luontaistuotekaupasta, ei marketin) ja sitruunamehua lämpimään veteen sekoitettuna. En osaa sanoa "kaunistaako", mutta on terveellistä. Muutenkin päivän mittaan paljon vettä, usein sitruunalla.
Colosen syväpuhdistava savinaamio. Iho on paljon kirkkaampi kun tätä käyttää 1-2 kertaa viikossa. Itse tykkään ja tuntuu rauhoittavan mun superrasvaista ihoa.
Samalta merkiltä tyrninaamio, jota voi käyttää pohjustusvoiteena! Ennen mun meikit (mineraalimeikitkin!) melkein liuku naamasta parin tunnin jälkeen, nyt pysyy koko päivän.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirashampoo hilseilevälle hiuspohjalleni.
Aspiriininaamio pari krt/vk hoiti naamani kuntoon, kun jatkuva meikkivoiteiden ja puutereiden käyttö teki naamastani punaisen eli tulehtuneen ja rasvoittuvan. Toki puuterit jameikkivoiteet piti unohtaa kokonaan.
Mustapäälappuja saa tehtyä liivatelehdistä ja maidosta, toimivat paremmin kuin marketista ostettavat.
Kun kaiken on kokeillut, pitää kokeilla lopulta jotain radikaalia :)
Onko antaa tarkempaa ohjetta noihin mustapäälappuihin? ☺
1 liivatelehti kylmään veteen notkistumaan 5 min. Mikroon vesilasiin 1/3 teelusikallista maitoa, kuumenna kuumaksi. Purista vesi pois liivatteesta huolellisesti ja laita liivate kuuman maitotilkan joukkoon. Sekoita.
Sivele otsaan, nenään, poskiin. Älä laita paksua kerrosta, ohut kerros kuivaa nopeammin ja vie paremmin mustapäät mennessään. Tärkeää on myös, että maitoa on vaan tuo älyttömän pieni määrä, 1/3 TEElusikallista, muuten tulee liian ohutta.
Annetaan kuivua kasvoille, n 20 min. Irroitetaan varovasti pois, lähtee paloina. Mustapäitä poistaa ainakin mulla oikein hyvin :)
Kookosöljyä hiuksiin ja hiuspohjaan pari kolme tuntia ennen hiusten pesua, hiukset pysyy paljon parempi kuntoisina ja kaksihaaraisia hiuksia tulee huomattavasti vähemmän.
Garnier Skin Naturals Micellar Oil puhdistusvesi on pintakuivan ihon pelastus. Ei enää kiristä iho puhdistuksen jälkeen.
Arska ja golf ja arska
och solen skiner...........
Säännöllinen kampaajalla käynti ja säännöllinen kulmien muotoilu kerran kuussa.
Onko antaa tarkempaa ohjetta noihin mustapäälappuihin? ☺