vaikuttaako tämä keskenmenolta?
Onko keskenmenossa verinen vuoto aina runsasta? Sunnuntaina menkkojen olisi pitänyt alkaa ja alkoivatkin niukkoina. Varulta tein tiistaina testin ja plussaa näytti. verinen vuoto on kuitenkin jatkunut, välillä rusehtavana, valillä ihan kirkkaana verenä, mutta ei kovin runsaana, siteeseen on tullut vain pikkuviiruja, mutta pyyhkiessä paperiin isoja veriläikkiä. Viikkoja minulla siis olisi ollut 4+jotain. Onkohan kyseessä keskenmeno vai onko tämä ihan normaalia vuotoa raskauden aikana. vuoto on siis jatkunut jo neljä päivää.
Kiitokset avusta.
Kommentit (3)
itselläni oli viikolla 5 veristä vuotoa jonka takia kävin jopa lääkärissä.Lääkäri oli työhönsä kyllästynyt ja ei ollut halukas edes tekemään tutkimuksia minulle vaan oli kertomani mukaan päättänyt jotta minulla on keskenmeno tulossa.Itse en luovuttanut vaan halusin päästä näkemään ultrassa tilanteen,jonne pääsin äitiysneuvolan kautta.siellä todettiin jotta veristä vuotoa aiheutti joku tulehdus kohdussa joka olisi aiheuttanut keskenmenon jos olisi jätetty hoitamatta.
Eli sinänsä verinen vuoto voi olla viatonta.
Onko sinulla kipuja?ne kertovat myös aika usein tilanteen vakavuuden.
Alkuraskauden verivuodon takia yleensä hoitoalan ihmiset ovat välinpitämättömiä.Minullekin moni ehti sanoa että selvä keskenmeno tulossa vaikka oikeasti kaikki olikin hyvin...Ihmiset ovat välillä julmia toisille!!
Soita ihmeessä neuvolaan,ne auttavat siellä =)
heippa..
älä lannistu vielä, olen kuulluut että yhet tai kahet menkat voi olla vielä raskaaksitulon jälkeenkin ihan hyvin, mutta tietysti tarkempaa tietoahan saa neuvolan puolelta (ultra ym.)
rottahilarius rv.12
Kyseessä voi joko olla valemenkat tai sitten keskenmeno. Mutta ken tietää kumpi. Yksi keino saada asiaan edes vähän selvyyttä, on tehdä muutaman päivän päästä uudestaan r-testi.
Toivotaan, että kyseessä on valemenkat!!!