Jonas luulee olevansa hauska, "Ei hiiri voi ajaa autoa" HÖHHÖÖ, naurattaako ketään?
Ihan nayrahtevaa
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sä katot sitä? Et osaa vaihtaa kanavaa?
Muut panelistit on ihan hyviä.
Voin kuvitella miten kirjoittaessaan kuvittelee olevansa "kansan suosikki". Todellisuus on vähän muuta.
Moniko teistä vastanneista on lukenut yhtäkään Hotakaisen kirjaa? Nolla.
Jep! Toisilla menee vitsit ohi!!! Aivan mahtavaa!!! Ja täällä joku inisee että "hö... Ei ollu hauskaa" kun ei tajua!!!
Votun mammat! Jännämies vähän hörähtelyä niin johan on mammat pikkarit märkänä
ihmeurpo. tottakai hiiret isaavat ajaa autoa. yhdessä elokuvassa on puhuva hiiri, joka ajelee erilaisilla leikki-autoilla lentokoneilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan loistava jakso, nauroin kippurassa.
EI ollut
Jonas pilasi tuon hirvenmetsästysjutun tuolla ryyppäämisellä, saunomisella ja pankkilainalla. Ei toimi!
Nyt telkkarissa