Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni luulee, että kummitus on rakastunut häneen

Vierailija
19.01.2017 |

Olemme molemmat miltei 30-vuotiaita naisia. Olemme tunteneet monta vuotta ja vaikka mä olenkin kyyninen ja jalat maassa-tyyppinen ihminen ja hän sen sijaan uskoo henkimaailman juttuihin ja parantaviin kristalleihin, niin ystävyytemme on toiminut, koska molemmat osaavat kunnioittaa toisen uskomuksia ja elämäntapoja. Hän on mielestäni ihan järkevä ja normaali ihminen eikä mikään ihan älytön hörhö.

Hän kuitenkin uskoo, että hänen huoneistossaan on kummitus. Tai henki, miksi hän sitä kutsuukaan. Jonkun sisällissodassa kuolleen sotilaan ilmeisesti. En tiedä miksi se on päätynyt kummittelemaan pari vuotta sitten rakennettuun kerrostaloon ja juuri tuohon huoneistoon. Ystäväni on kertoillut hänestä aina välillä, tyyliin ohimennen maininnut, koska tietää, että mä en pystyisi tuosta asiasta vakavalla naamalla keskustelemaan.
Hän kertoilee kuinka kummitus metkuilee, sammuttelee valoja tai siirtelee jääkaappimagneetteja muodostaakseen viestejä hänelle. Tiputtelee tavaroita, piilottelee sohvan alla...

Nyt ystäväni kertoi mulle, että kummitus oli ilmestynyt hänelle unessa (koska se on ilmeisesti ainoa tapa, että ystäväni pystyy ihan konkreettisesti näkemään hänet ja keskustelemaan). Unessa hän oli ollut komea sotilas ja esittäytynyt huoneistossa olevaksi kummitukseksi. Kummitus ilmestyi ystäväni uneen, koska halusi kertoa tälle, että hän on aivan erityinen ja upea nainen ja kummitusta harmittaa, ettei voi olla hänen kanssaan. Kummitus on rakastunut. Ystäväni tietysti on aivan pähkinöinä ja imarreltu. Tuo oli mulle tosi vaikea keskustelu, koska olisi lähinnä tehnyt mieli soittaa ambulanssi.

Mitä ihmettä teen? Mä olen tosi iloinen ystäväni puolesta, mutta voi jumalauta. Ihan oikeesti hei. Ihan oikeesti.

Ja tää ei ole trolli.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ystäväsi ambulanssia tarvitse, ellei ole vaaraksi itselleen tai muille. Hän taitaa olla vähän yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla