Torstain sananvapausvihje
Poliisi kehottaa ihmisiä ilmiantamaan perheenjäseniä vihapuheesta. Lisäksi poliisilla on tiedonsaantioikeus kaikkeen mitä nettiin kirjoitetaan, riippumatta siitä voiko kirjoitukseen liittyä rikos tai ei.
Hyvät ihmiset! Käyttäkää *aina* nettiin kirjoittaessa tor-selainta, Tailsia tai Whonixia. Poliisilla voi olla varsin massiivinen tietokanta eikä kukaan tai mikään estä niitä käyttämästä keräämiään tietoja sinua vastaan. Hylätkää kaikki rekisteröityneet nimimerkit ja tehkää uudet niin ettei niitä voi jäljittää teihin henkilökohtaisesti.
Eniten vituttaa että Suomessa tällainen alkaa olla oikeasti perusteltua.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai tottelemalla lakiakin pääsee jo aika pitkälle.
Luitko aloituksen? Poliisi kyttää vaikka noudattaakin lakia.
No ei minua ainakaan kyttää, ei ole kytättävää. Tai jos kyttäävät, ei haittaa minua. Olen tylsä kytättävä :D.
Vierailija kirjoitti:
Tai, käyttäytykää ihmisiksi, sekin on mahdollisuus.
Taasko sinä jankkaat tuota? Mikä siinä on että sinunkaltaiset eivät ymmärrä että tässä ei ole kyse siitä että ollaan kiltisti, vaan tarkoitus on estää ikävistä asioista puhuminen? Maahanmuuton seuraukset ovat liian vakavia ja tämä tiedetään. Nyt ollaan paniikissa ja yritetään keksiä joku hätäratkaisu, tässä tapauksessa sensuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai, käyttäytykää ihmisiksi, sekin on mahdollisuus.
Taasko sinä jankkaat tuota? Mikä siinä on että sinunkaltaiset eivät ymmärrä että tässä ei ole kyse siitä että ollaan kiltisti, vaan tarkoitus on estää ikävistä asioista puhuminen? Maahanmuuton seuraukset ovat liian vakavia ja tämä tiedetään. Nyt ollaan paniikissa ja yritetään keksiä joku hätäratkaisu, tässä tapauksessa sensuuri.
Noniin. Tulihan se sieltä. Aika ovelasti avasit keskustelun ihan muulla aiheella, että pääset natsittamaan. Natsi on kuitenkin aina natsi. Yhtä tyhmä ja yksinkertainen lopulta.
Raportoitu.
Okei punk in finland? Ne saatanan lusmunarkit on vetäny joka tapauksessa huumeita.