Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset tekevät seksiä? Siis kun eihän siitä ole mitään hyötyä?

Nainen 48v
19.01.2017 |

Mitä järkeä on hinkata kusivehkeitä vastakkain, sisäkkäin tai vasten kättä, suuta, peffaa tai vaikka jotain seksilelua vasten? Seksistä ei ole mitään hyötyä, en minä ainakaan tiedä mitään syytä, että miksi seksiä harrastetaan. Minä en ole koskaan harrastanut seksiä ja nyt en ainakaan ehtisi harrastamaan, kun joudun hoitamaan kahdeksaatoista lasta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus😂😂😂 Toivottavasti tästä ei nyt kuitenkaan sen enempää käydä keskustelua.

Vierailija
2/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tosi kiukkuinen ja riitaisa ellei saa jotain kivikovaa sisuksiinsa säännöllisesti. Elikkä asuntoon tulee rauha edes muutamaksi päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät seksiä? Olisiko kuitenkin harrastaa oikeampi verbi?

Vierailija
4/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät?

Vierailija
5/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mum masennus hävis ku mies hoiti haluttomuutensa kuntoon viime syksynä.

Ja tämä on tosi! Ravasin terapeuteilla vuosia ja olin kuntouttavassa työtoiminnassa alakuloisuuden ja huonon itsetunnon vuoksi.

Nykyään seksiä 2 x viikossa ja oöen palannut koulunpenkille ilman häivääkään ahdistuksista tai ongelmista! Uskomatonta! Enkä ole edea mikään addikti

Vierailija
6/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät seksiä? Olisiko kuitenkin harrastaa oikeampi verbi?

Ei.

Vierailija
7/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tässä tuulessa saa kirjotettuakaan.

T. tuo ex-masentunut.

Vierailija
8/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaiken tekemisestä oltava sinulle jotain konkreettista hyötyä? Itse teen montaakin asiaa, koska ne tuottavat mielihyvää. Esimerkiksi eilen join oluen, tänään silitin koiraa kadulla, huomenna menen ystävän kanssa luistelemaan ja kaakaolle, lauantaina juon pari lasia viiniä ja katson telkkaria, sunnuntaina puhallan saippuakuplia. Seksiä harrastan (teen) usean kerran viikossa. Ihan vain mielihyvän ja elämänlaadun vuoksi.

Vierailija
9/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me naiset tarvitaan seksiä - muuten meistä tulee äkäisiä. Ainakin mä tarvitsen.

Lisäksi seksuaalisuus on iso osa ihmistä - seksi lisää läheisyyttä ja luottamusta parisuhteessa, tekee hyvää terveydelle ja iholle ja sydämelle ja on kerta kaikkiaan nautinnollista ja ihanaa.

Kylläpäs alkoi panettaa.

N44

Vierailija
10/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen seksia orgasmin, mielenkiinnon, mielihyvän, nautinnon ja läheisyyden vuoksi.

Vierailija
11/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vihainen seksille kun sait sen avulla kahdeksantoista lasta. Älä ole vihainen seksille, vaan tee ehkäisyä jatkossa.

Vierailija
12/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 48v kirjoitti:

Mitä järkeä on hinkata kusivehkeitä vastakkain, sisäkkäin tai vasten kättä, suuta, peffaa tai vaikka jotain seksilelua vasten? Seksistä ei ole mitään hyötyä, en minä ainakaan tiedä mitään syytä, että miksi seksiä harrastetaan. Minä en ole koskaan harrastanut seksiä ja nyt en ainakaan ehtisi harrastamaan, kun joudun hoitamaan kahdeksaatoista lasta.

En minä kusivehvettäni hankaa, vaan sellaista ruumiinosaa, jolla ei ole kusemisen kanssa mitään tekemistä. Ihan huvikseni vain, en hyödyn takia.

Muuten, mitä hyötyä niistä 18 lapsesta sinulle on? Lapsilisätkö?

Vierailija
13/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aseksuaalinainen. Ihmettelen näitä seksi painoitteisia viestejä. Onko se seksi niin tärkeätä elämässä, että sen tähden täytyy koko elämänsä pilata? Itse elän yksin ja tyytyväisenä, käyn töissä ja en voisi edes kuvitella seksielämää. Mikä siinä seksissä on niin ihmeellistä, että mokoman takia täytyy kuluttaa niin paljon energiaa?

Vierailija
14/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin ei ole hyötyä? Fyysinen ja henkinen nautintoko ei ole tavoittelemisen arvoista?

Vierailija
15/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Olet vihainen seksille kun sait sen avulla kahdeksantoista lasta. Älä ole vihainen seksille, vaan tee ehkäisyä jatkossa.

Minä en ole koskaan tehnyt seksiä kenenkään kanssa ja silti minulla on 18 lasta, koska seksillä ei ole mitään tekemistä lasten saamisen kanssa, koska nehän tulevat äitinsä mahasta eikä sitä seksiä mahaan tehdä naisille, vaan suuhun, pimppiin, peppuun tai nainen tekee seksiä miehen peniksen kanssa kädellä.

Vierailija
16/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää, eritoten seksi oman rakkaan kuuman mieheni kanssa

Vierailija
17/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tehään että saadaan lapsia. Ei sillä muuta merkitystä olekaan. Ei tarttis kyl panna ollenkaan, jos ei meinaa lisääntyä. Aikansa voi paremminkin käyttää.

Vierailija
18/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalinta on suosinut niitä, jotka ovat tehneet seksiä.

Vierailija
19/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä on niin ihmeellistä, että mokoman takia täytyy kuluttaa niin paljon energiaa?

Ei siihen paljon energiaa mene, sooloseksi kun riittää! Se on suunnilleen yhtä ihmeellistä (ja energiaa vievää) kun jos on ankara jano ja sen sijaan että sinnittelisi juomatta, ottaa hanasta lasillisen vettä ja juo. Tai vaikka toisenkin.

Vierailija
20/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus😂😂😂 Toivottavasti tästä ei nyt kuitenkaan sen enempää käydä keskustelua.

Minkälaisen diagnoosin pitää omata että tämä oli hauskaa?