Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli eilen whatsapp tuntemattomalta jossa luki "kuka sä olet"

Vierailija
19.01.2017 |

Ihmettelin että kellä tuntemattomalla on mun numero, tajusin että varmasti yli kahden vuoden takaa kun käytin tinderiä, niin olin vaihtanut numeroita jonkun kanssa. Vastasin että no kuka hän on ja sain epämääräisen vastauksen ettei hänkään tiedä kuka on. Kysyin onko hän ihan järjissään niin sanoi että ei tiedä sitäkään. Sitten ilmoitin että olen varattu eikä kiinnosta jonkun tuntemattoman kanssa viestitellä, sain haukut. Luulen että hänen tarkoitus oli etsiä seuraa vanhoista numeroistaan, joka on mun mielestä ainakin outoa. Onko muille käynyt tällaista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kokemus, joku vanha yhdenyönjuttu koittaa iskeä vuosien takaa..

Vierailija
2/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää hakea seuraa tolla tavalla, sama kun facebookissa tulis random iskemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanu sille sun isän numeron nii katotaan mihin asti ehdottelu olis mennyt. :D

Vierailija
4/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mistään aa pildeä niin pitäähän sitä vanhoja juttuja lämmitellä

Vierailija
5/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jotku tekee noinkin, muka viattomasti kyselee kaikenlaista tuntemattomalta että tulis jutunjuurta ja sitten yrittää treffeille

Vierailija
6/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat :D

Vierailija
7/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään ottaa yhteyttä kuukausien takaisiin juttuihin, koska jos siitä ei olis sillon tullut mitään niin tuskin nytkään

Vierailija
8/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kilttimiehet alapeukuttaa

Vierailija
9/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää

Vierailija
10/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi kysyi, kuka olet, jos olette aiemmin viestitelleet? Kai hänellä pitäisi olla nimesi ja aiemmat viestisi tallella jos numerokin löytyy.

Vierailija
11/19 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi kysyi, kuka olet, jos olette aiemmin viestitelleet? Kai hänellä pitäisi olla nimesi ja aiemmat viestisi tallella jos numerokin löytyy.

Niinpä, tai jos ei ole niin miksi on nämä pari vuotta säilyttänyt numeroa, kaiken varaltako?

Vierailija
12/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen pilluhaukka

Vierailija
13/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun otti myös tässä äskettäin yhteyttä eräs henkilö, jota joskus tapailin. Olin jo poistanut kyseisen pojan yhteystiedot ja nyt useampi vuosi tapailun jälkeen laittoi viestiä: Mitä misu?

Ihmettelin myös viestiä ja vastasinkin, että kukahan kyseinen henkilö on, kun ei ole yhteystiedoissani. Kertoi sitten henkilöllisyytensä ja samalla ilmoitti haluavansa tavata minun luona :D totesin vain, ettei kiinnosta ja sitten alkoi inttäminen, että miksei mua kiinnosta. Tähän vastasin, että olen menossa keväällä naimisiin, eikä kiinnosta mitkään vanhat panot. Tämän jälkeen onkin ollut hiljaista :')

Vierailija
14/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhunkin on moni pitkänkin ajan takaa ottanut yhteyttä "mitäs kaunotar" tms ärsyttävää lätinää. Yleensä vuosien kuluessa elämäntilanne voi muuttua paljonkin, joten ihmettelen miksi jotkut epätoivoisesti laittavat kehuskelevia viestejä. Aivan kuin kuuluisin hänelle ja pitäisi jatkaa siitä mihin kauan sitten jäätiin.

Vierailija
15/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun otti myös tässä äskettäin yhteyttä eräs henkilö, jota joskus tapailin. Olin jo poistanut kyseisen pojan yhteystiedot ja nyt useampi vuosi tapailun jälkeen laittoi viestiä: Mitä misu?

Ihmettelin myös viestiä ja vastasinkin, että kukahan kyseinen henkilö on, kun ei ole yhteystiedoissani. Kertoi sitten henkilöllisyytensä ja samalla ilmoitti haluavansa tavata minun luona :D totesin vain, ettei kiinnosta ja sitten alkoi inttäminen, että miksei mua kiinnosta. Tähän vastasin, että olen menossa keväällä naimisiin, eikä kiinnosta mitkään vanhat panot. Tämän jälkeen onkin ollut hiljaista :')

Heh :D

Vierailija
16/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi en kovin herkästi poistakaan numeroita puhelimestani, vaikken itse enää aikoisikaan ottaa yhteyttä.

Vierailija
17/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy Lumiassa vielä parin vanhan tuttavuuden numerot 20 vuoden takaa. Siis nuoruuden suhteita, ei ole oltu yhteyksissä kuin noin viiden vuoden välein kyselty kuulumisia. Mutta kun numerot on tallessa niin automaattisesti ovat WhattsApp -listalla. Välillä miehillä profiilina lasten kuvat, välillä oma salikroppa, välillä matkailumaisemia... Kiva kun tietää missä mennään. Mutta siis nämä sellaisia ihmisiä joista tiedän keitä ovat ja haluankin tietää. Sitten on muutama numero ilman nimitietoja joista en tiedä keitä ovat. Miten ne on niin vaikea poistaa??

Vierailija
18/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään ottaa yhteyttä tolla lailla ahdistellen.

Vierailija
19/19 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy Lumiassa vielä parin vanhan tuttavuuden numerot 20 vuoden takaa. Siis nuoruuden suhteita, ei ole oltu yhteyksissä kuin noin viiden vuoden välein kyselty kuulumisia. Mutta kun numerot on tallessa niin automaattisesti ovat WhattsApp -listalla. Välillä miehillä profiilina lasten kuvat, välillä oma salikroppa, välillä matkailumaisemia... Kiva kun tietää missä mennään. Mutta siis nämä sellaisia ihmisiä joista tiedän keitä ovat ja haluankin tietää. Sitten on muutama numero ilman nimitietoja joista en tiedä keitä ovat. Miten ne on niin vaikea poistaa??

Miten sinulla voi olla tallella numeroita, joissa ei ole nimitietoja? Ei minulla ainakaan ole yhtäkään sellaista. Pari sellaista wa-keskustelua on, joiden nimiä en ole tallentanut, mutta ne viestithän pääsen kuitenkin lukemaan, joten sieltä kyllä näen, mitä numeroita nämä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi