Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen ja välillä muiden naisten nenän vartta pitkin katselu masentaa.

Vierailija
19.01.2017 |

Luulen että suurin pahe naisporukoissa on hiljainen ja kaunis yhdistelmä. Tällainen nainen ajautuu helposti kateuden kohteeksi. Ei kannata olla kaunis jos ei ole sosiaalinen tai sitten itse kiusaaja. Se on huomattu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva jakoon niin päästään ihastelemaan

Vierailija
22/26 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä taas juuri tällaiset kateelliset alhaiset mammat kaasuvalottaa ap-parkaa :D

Ap- tähän auttaa vain se, että et anna noiden lapsellisten alhaisten ihmisten lannistaa sinua, ja etsit muita kauniita naisia ystäviksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten katselet muita naisia nenänvarttasi pitkin?

Vierailija
24/26 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse oon vaan estynyt. Niin ihmiset ei kai sen takia halua tutustua. Mutta nuorempana olin esim aika nätti. Ei kauniita ja nättejä ja hiljaisia naisia kai haluta porukoihin sitten? 

Vierailija
25/26 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Toi on paha jos kaunis/nätti mutta ei omaa hyviä sosiaalisia taitoja. Ihmiset kai myös olettaa että kauniilla/komealla on hyvät sosiaaliset taidot ja sitten kun ei olekaan, olet jotenkin outo kummajainen? Mutta se myös hämmästyttää itseä, että naiset ei usein halua hiljaisesta (nätistä) naisesta itselleen kaveria, eli he eivät anna sille mitään mahdollisuutta että kaunis hiljainen nainen alkaisi pikkuhiljaa lämmetä sitten.  Mutta enää minua ei haittaa, mutta silloin nuorempana tuo oli raskasta kun oli vaikea tehdä kavereita. 

Vierailija
26/26 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten katselet muita naisia nenänvarttasi pitkin?

Ap:han sanoi että tilanne on päinvastoin

Saatanan kateellinen harakka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan