Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen ja välillä muiden naisten nenän vartta pitkin katselu masentaa.

Vierailija
19.01.2017 |

Luulen että suurin pahe naisporukoissa on hiljainen ja kaunis yhdistelmä. Tällainen nainen ajautuu helposti kateuden kohteeksi. Ei kannata olla kaunis jos ei ole sosiaalinen tai sitten itse kiusaaja. Se on huomattu.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne katso sua nenän vartta pitkin. Niillä vaan siristää silmiä. Tulikin mieleen, että uudet lasit pitäis hankkia... Mitkäköhän olis kivan näköiset kehykset, hmmm...

Vierailija
2/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta selitystä. Miten saisin ne kuriin? Olemalla enemmän puhelias? Olemalla kiinnostuneempi muista? En vain jaksa loputtomiin, se on introvertille niin työlästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi muuta selitystä. Miten saisin ne kuriin? Olemalla enemmän puhelias? Olemalla kiinnostuneempi muista? En vain jaksa loputtomiin, se on introvertille niin työlästä.

Saat varmaankin lämpimämmän vastaanoton jos olet tosiaan kiinnostuneempi muista, ja ennen kaikkea lakkaat suhtautumasta muihin ihmisiin niin että sinun pitäisi saada ne "kuriin".

Olen itsekin introvertti enkä jaksa loputtomiin olla kiinnostunut muista, sen osan ymmärrän hyvin. Mutta jos en itse pistä sitä omaa työpanostani sisään ja suhtaudun muihin noin negatiivisesti niin en myöskään kuvittele että ne muut rakastaisivat minua.

Kauniit ihmiset tutkitusti oletetaan fiksummiksi ja sosiaalisesti taitavammiksi kuin rumemmat, joten kauneutesi ei ole syynä ongelmaasi. Jos sinua katsotaa nenänvartta pitkin niin siihen on jokin muu syy.

Vierailija
4/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vain voittaa tilanne taistelu kerrallaan. Ihmiset lämpenee nopeasti kun olet kiva ja kiinnostunut heistä. Minä taasen olen ruma ja joudun sen takia taistelemaan hyväksynnästä. Mulla on kiva ja lämmin ja seksikäs puhelinääni ja sitten kun miesasiakas näkeekin naaman. Se loukkaa. Monesta kauniista naisesta näkee kuinka he ovat paistatelleet huomion ja hyväksynnän lämmössä koko ikänsä. Se vaan säteilee ympäristöön se odotus että kohta mua kohdellaan kuin prinsessaa. Moni katselee koko ajan ympärilleen sen näköisenä odottaa kaikkien katseiden olevan itsessään eikä ihme, koska ne on. Joskus se pännii, mutta koetan peittää sen kohteliaisuuttani. Ei ole kauniin vika että hän on kaunis.

Vierailija
5/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat varmaankin lämpimämmän vastaanoton jos olet tosiaan kiinnostuneempi muista, ja ennen kaikkea lakkaat suhtautumasta muihin ihmisiin niin että sinun pitäisi saada ne "kuriin".

Olen itsekin introvertti enkä jaksa loputtomiin olla kiinnostunut muista, sen osan ymmärrän hyvin. Mutta jos en itse pistä sitä omaa työpanostani sisään ja suhtaudun muihin noin negatiivisesti niin en myöskään kuvittele että ne muut rakastaisivat minua.

Kauniit ihmiset tutkitusti oletetaan fiksummiksi ja sosiaalisesti taitavammiksi kuin rumemmat, joten kauneutesi ei ole syynä ongelmaasi. Jos sinua katsotaa nenänvartta pitkin niin siihen on jokin muu syy.

Ymmärrän kyllä että mielummin uskot syyn olevan minussa mutta tuskinpa nämä jutut suomslaisten naisten kateudesta täysin tuulesta temmattuja ovst, kai sen voit myöntää.

Vierailija
6/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysyytä nyt pipoa ap, kuulostat hirveän kireältä ja veemäiseltä. Usko huviksesi niin se syy nenänpieltä pitkin katsomisellekin saatta löytyä sieltä.

Vierailija
7/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut.

Opiskeluaikoina minut kerran heitettiin pihalle luokkani saunaillasta vihaisen tyttöystävien toimesta. Olin luokkani ainoa nainen ja ihan iloinen siitä että pidettiin saunailta johon sai ottaa seurustelukumppanit mukaan.

Yllätys oli suuri kun yksikään tyttöystävä ei puhunut minulle.

Olivat kovasti sitä mieltä että yritän vietellä kaikkien poikaystävät. Ihan ihme porukkaa.

Naisten suhtautuminen muuten muuttui ystävällisemmäksi sen jälkeen kun lihoin raskauksien aikana. En ilmeisesti ollut enää uhka kenellekään.

Vierailija
8/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tuttu missin näköinen tyttö (olen siis mies) sanoo aivan samaa. He ovat täynnä tuollaista kohtelua, toiset naiset suorastaan ###@@@vat päin naamaa. Nämä naiset ovat todella mukavia, fiksuja ja elävät jalat maassa. He eivät ole viemässä kenenkään miestä, päin vastoin he haluaisivat aivan tavallisen sinkkumiehen itselleen. Sellaiset miehet vaan eivät uskalla lähestyä eivätkä ota heitä tosissaan. Ei ihme, en minäkään ottanut!!!!

Vierailija
9/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En ole myöskään keksinyt mitään muuta syytä kuin kateuden. Onneksi olen miesvaltaisessa työpaikassa.

Vierailija
10/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella en ymmärrä tätä ongelmaa. Jo peruskoulussa kauniit olivat kaveriporukoissa suosituimpia (tosin ne harvoin ottivat joukkoihinsa rumempia: oli kokonaisia kauniiden ryhmiä jotka olivat sitä ehdotonta eliittiä), sama meno jatkui opiskeluaikana, ja edelleen nyt keski-ikäisenä tuntuu että kauniit ihmiset ovat kaikkien suosikkeja riippumatta siitä, onko heillä edes mitään kovin kiinostavaa sanottavaa kenellekään.

Vierailija
11/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä todella en ymmärrä tätä ongelmaa. Jo peruskoulussa kauniit olivat kaveriporukoissa suosituimpia (tosin ne harvoin ottivat joukkoihinsa rumempia: oli kokonaisia kauniiden ryhmiä jotka olivat sitä ehdotonta eliittiä), sama meno jatkui opiskeluaikana, ja edelleen nyt keski-ikäisenä tuntuu että kauniit ihmiset ovat kaikkien suosikkeja riippumatta siitä, onko heillä edes mitään kovin kiinostavaa sanottavaa kenellekään.

Yleensä ne ksuniit ja suositut ovat joko niitä sosiaalisia tai kiusaajia. Tämä mun kokemukseni. Kauniit ja hiljaisemmat eivät ole sen suotumpia kuin muutkaan. Ehkä sinä et vain näe heitä, eivät yleensä herätä psljon huomiota.

Vierailija
12/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla suuret luulot itsestäsi. Hiljainen ihminen on aina vaikea lähestyttävä. Suomessa ei kukaan ole niin mykistävän kaunis, että joutuisi sen takia jatkuvasti muiden hampaisiin ja syrjityksi. Mutta se on vika jos ei osaa ollenkaan puhua muiden kanssa. Ei sellaiseen ihmiseen jaksa tutustua, joka ei mistään mitään puhu eikä yhtään omaa näkemystä ja mielipidettä sano.

Vierailija
13/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii. Sä ite määräät missä mennään. Muista ei ole mitään välii. Nauti huomiosta. Vain turhia ja mitättömiä ei edes huomata katsoa nenää pitkin.

Vierailija
14/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla suuret luulot itsestäsi. Hiljainen ihminen on aina vaikea lähestyttävä. Suomessa ei kukaan ole niin mykistävän kaunis, että joutuisi sen takia jatkuvasti muiden hampaisiin ja syrjityksi. Mutta se on vika jos ei osaa ollenkaan puhua muiden kanssa. Ei sellaiseen ihmiseen jaksa tutustua, joka ei mistään mitään puhu eikä yhtään omaa näkemystä ja mielipidettä sano.

On minulla mielipiteitä ja juttelen muille. Kateus ilmeneekin kuitenkin juurikin sellaisena yleenkatsomisena joka näkyy ilmeistä ja eleistä. Ja pienenä piilovittuiluna.

Vierailija
15/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla mielipiteitä ja juttelen muille. Kateus ilmeneekin kuitenkin juurikin sellaisena yleenkatsomisena joka näkyy ilmeistä ja eleistä. Ja pienenä piilovittuiluna.

Vaihda kaveripiiriä. Jos se ei auta hankkiudu terapiaan. Mä olen ollut nuorena tosi nätti mutta en ole huomannut mitään tuollaista. Ihmisen ulkonäkö nimittäin menettää eräällä tavalla merkityksensä kun sen kanssa alkaa puhua. Sitten ei enää huomaa kadehtia kaunistakaan kaveria kun sen kanssa muodostuu ystävyyssuhde henkisellä tasolla. Sama pätee myös toisinpäin niiden kanssa, jotka eivät ole eityisen kauniita.

Vierailija
16/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liho, sitten saat olla rauhassa sellainen kuin olet ja naiset ovat sinulle ystävällisiä :D

Olin ennen laiha ja kaunis, ja monet naiset suorastaan halveksivat minua, baareissa tönittiin ihan vaikka seisoin jossain en_kenenkään_tiellä. En siis pukeutunut paljastavasti tms. Miehiä toki kiinnostin.

Sitten lihoin. Miehiä ei enää kiinnosta mutta naiset ovat ystävällisiä :D Olen nyt laihiksella, mutta toisaalta jo vanhempi niin saa nähdä miten käy. Rauhaisaa on ollut ilman miesten jatkuvaa huomiota ja nykyään olen jo naimisissakin.

Vierailija
17/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille tasataan ja kostetaan sitä mitä ei itsella ole ja näin tekevät myös akka aiset miehet! Tosimiehet eivät ikinä. Homomies on se kaikkein obsessiivisin naiskauneuteen sekin on nähty, ja raivokkaankin kade.

Vierailija
18/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin pitää myös todistella olevansa "mukava ja jalat maassa oleva" ihminen. Esim haihattelu ja vaikka typerä haave olla prinsessa on rumalla/perusmuikkelille ok,kauniille ei:D sama kun pitäs olla melko älykäs ettei ole sitten tyhmä. Toisaalta,monet kauniit naiset kuvittelet kaiken johtuvan aina kateudesta..toisaalta taas mitäs jos muut ovatkin kateellisia ja siksi etsivät tarkkaavaisemmin virheitä kauniista ihmisistä. Hmmmmmmmmm

Vierailija
19/26 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniille tasataan ja kostetaan sitä mitä ei itsella ole ja näin tekevät myös akka aiset miehet! Tosimiehet eivät ikinä. Homomies on se kaikkein obsessiivisin naiskauneuteen sekin on nähty, ja raivokkaankin kade.

Tuo on totta, valitettavasti. Monet akkamaiset miehet ja homomiehet ovat olleet minulle aina ilkeitä, piikitteleviä ja jopa raivoissaan aivan kuin heillä olisi jokin syy siihen.  En nyt sano, että olisin valtavan kaunis nainen mutta en ole ruma ja tuntuu, että minussa on jotain joka on monelle näihin ihmisryhmiin kuuluvalle ärsyke vihamieliseen käytökseen. Samoin huomionhaluiset itseään alfanaaraana pitävät tapaukset uhittelevat minulle. Ja minä se vain yritän olla kaikille tasapuolisen ystävällinen. 

Vierailija
20/26 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan