Oletko huomannut että naiset alkavat kikatella iloisesti kun hyvännäköinen mies tulee paikalle?
Ihmetyttää
Kommentit (93)
Kyllä otsa rypyssä ja hampaat yhteen purtuna täytyy esiintyä.
Ei aikuisen ihmisen sovi olla iloinen.
Olen huomannut. Itsehän olin nuorempana niinkin komea, että naiset eivät tyytyneet pelkkään kikatteluun vaan alkoivat ihan nauraa.
Terveisin Naispelko26
Kun pi11u märäksi herahtaa niin naisella aivo kilahtaa. Siitä kikatus.
Tänä vuonna tehtynä tämä aloitus olisi saanut pelkkää alapeukkua ja mennyt nopeasti poistoon.
En. Nauran kun on hauskaa. Miksi ap vahtaat hyvännäköisiä miehiä, tykkäätkö niistä? On ok olla homo.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna tehtynä tämä aloitus olisi saanut pelkkää alapeukkua ja mennyt nopeasti poistoon.
Millähän logiikalla noin väität, kun niitä alapeukkuja ei nyt hirveästi ole? Niitähän voisi napsutella nytkin.
Yläasteikäiset teinitytöt katsovat, kikattavat ja supattavat aina kun näkevät minut. Minussa on ainesta Dännyksi. M 62
Joo, vielä hämmästyttävämpää, että hyvännäköisen naisen saapuessa paikalle miehiä alkaa hymyilyttää enempi!
Loppuu viimeistään vaihdevuosissa kikatus, jos et ole sattunut huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteikäiset teinitytöt katsovat, kikattavat ja supattavat aina kun näkevät minut. Minussa on ainesta Dännyksi. M 62
Tänään kuntosalilla kaksi reippaasti alle 20-vuotiasta tyttöä kääntyili peilin edessä omaa persettään ihaillen. Välillä katsoivat minua, että huomaanko.
M42
No sellaisia kihertäviä tyttöjähän näistä naisista noissa tilanteissa tulee