Oletko huomannut että naiset alkavat kikatella iloisesti kun hyvännäköinen mies tulee paikalle?
Ihmetyttää
Kommentit (93)
Naamat norsunv**ulla pitäisi varmaan olla, osa teistä onkin. Ei ole minulta pois.
Kyllä, ne on aina ne rumat ja/tai yli-ikäiset kantturat. Vaimomatsku pysyy sievästi hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ne on aina ne rumat ja/tai yli-ikäiset kantturat. Vaimomatsku pysyy sievästi hiljaa.
Minusta useimmiten naiset jotka ovat tottuneet saamaan miehiä ihastumaan itseensä ainakin nuorempana
N28 kirjoitti:
Mitä siinä on ihmeellistä?
Jos itse näet miellyttävän ihmisen, niin istut sen näkösenä että on meloni persuksissa??
Miten se kikattelu pitäisi erottaa ihastelevan ja ivailevan välillä? Ainakin entisenä koulukiusattuna ajattelen, että v-ttuillakseen nuokin tuossa taas mulle nauraa. Mikä lieneekin loogista, koska en ymmärrä mitä kikattamista siinä on jos näkee hyvännäköisen miehen? Ei miehetkään naura keskenään kun näkee hyvännäköisen naisen, ne menee vakaviksi, alkaa hengittää raskaasti ja etumus pullistuu. M35
Vierailija kirjoitti:
N28 kirjoitti:
Mitä siinä on ihmeellistä?
Jos itse näet miellyttävän ihmisen, niin istut sen näkösenä että on meloni persuksissa??
Miten se kikattelu pitäisi erottaa ihastelevan ja ivailevan välillä? Ainakin entisenä koulukiusattuna ajattelen, että v-ttuillakseen nuokin tuossa taas mulle nauraa. Mikä lieneekin loogista, koska en ymmärrä mitä kikattamista siinä on jos näkee hyvännäköisen miehen? Ei miehetkään naura keskenään kun näkee hyvännäköisen naisen, ne menee vakaviksi, alkaa hengittää raskaasti ja etumus pullistuu. M35
Miehenä huomaan että alan olla hyvin hauska kun miellyttävää naisseuraa
Jännäketut törmäävät aina kikatteleviin naisiin ja ulikiltit ei. Miksiköhän?
En ole tähän elettyyn ikään vielä niin komeaa miestä nähnyt, että olisin alkanut kikattelemaan. Sitä päivää odotellessa ... tai ehkä se ei ole komean miehen syytä, jos sitten vanhainkodissa kikatuttaa niin että housut kastuu.
Nuoret naiset tuijottavat ihaillen, vanhemmilla naisilla pitää pokka ja he vain purevat huultaan ja pyöritteletevät hiuksiaan (ei kouvola-mallia) sormissaan vilkuillen kainosti kulmiensa ali.
-Hopeakettu
Naiset kikattavat silloinkin kun minä vanha ja kurttuinen ukkeli tulen paikalle kauheassa kännissä sinapit ja ketsupit rinnuksilla.
T: Puli-Einari
Vierailija kirjoitti:
Jännäketut törmäävät aina kikatteleviin naisiin ja ulikiltit ei. Miksiköhän?
En osaa varmuudella sanoa, niin vaikea kysymys
Ilmoittaudun syylliseksi! Olen syyllistynyt myös tyhjänpäiväiseen nauramiseen, yleiseen hölmöilyyn, esittämään tyhmää v*ittuillakseni vakaville ja ylimielisille ihmisille, liialliseen rentouteen, sarkasmiin, flirttailuun, yliseksikkyyteen ja kaikista vakavimpana rikokseen eli ei-niin-elämää-vakavasti-otettavuuteen.
Aina. Äänikin muuttuu korkeammaksi. On se sitten iloinen huoltomiehemme tai naapuriosaston nuori mies. Itseä selvästi vanhemmille miehille ei kikatella, vaan yritetään vaikuttaa kypsältä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin yleensä näin toimii ne hyvännäköiset naiset mutta silloin miehen pitää olla myös erittäin kiinnostava
Oletko huomannut että aurinko alkaa aina paistaa kun kurkkaat ovesta ulos? Se nauraa sulle!