Oletko huomannut että naiset alkavat kikatella iloisesti kun hyvännäköinen mies tulee paikalle?
Ihmetyttää
Kommentit (93)
Ne kikattaa kunhan uros tulee paikalle. Ja pahimmat päällekäyjät on kynittytukkamamma marimekon asussaan peittäen kolmekymmentä kiloaan, mutta huulet-ne täytyy näkyä kilsan päähän.
Joo, kun olin nuorempi niin aiheutin tuollaisen reaktion usein naisissa. Mutta koin itse asian tosi kiusalliseksi, ei ollut todellakaan hauskaa. No tavallaan tämän vuoksi kyllä ymmärrän, ettei hyvännäköisistä naisistakaan ole välttämätta aina kivaa, jos aiheuttavat vastaavan tyyppisiä reaktioita miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun olin nuorempi niin aiheutin tuollaisen reaktion usein naisissa. Mutta koin itse asian tosi kiusalliseksi, ei ollut todellakaan hauskaa. No tavallaan tämän vuoksi kyllä ymmärrän, ettei hyvännäköisistä naisistakaan ole välttämätta aina kivaa, jos aiheuttavat vastaavan tyyppisiä reaktioita miehissä.
Niin ja joskus huomasin reaktioita myös toisissa miehissä mikä oli vielä kiusallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tarvitse kikatella miehille. Sen verran rumia ovat. Ainoat joille olen joskus edes hieman hymyillyt, ovat ulkomaalaisia. Kikattelu kuulostaa lasten tai hullujen hommalta. Kuka aikuinen kikattaa? Täytyy olla hullu.
No ei meikitön suomalainen nainenkaan mikään kovin hehkeä näky ole.
Parempi että kikattelee kun nauraisi, siis buhahtelisi miehekkäästi... buhaha buhahaa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi että kikattelee kun nauraisi, siis buhahtelisi miehekkäästi... buhaha buhahaa.
:'D
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle sinulla on tuohon KIKATTELU-sanaan??
Vai iloiseen kikatteluun?
Olen huomannut monta kertaa.
Kahvilassa tänäänkin eräs naisporukka kikatti niin etteivät henkeä meinanneet saada. En tiedä oliko sillä sitten mitään tekemistä asian kanssa kun kotiin tullessani huomasin, että olin pukenut parhaat Mikki Hiiri bokserini epähuomiossa farkkujen päälle...
M37
Kyllä, sillä yritetään herättää miehen kiinnostus. "Olen iloinen ja pirteä ja hauska, look at me"
Jos paikalla on kauniita naisia intoudun usein aika vitsikkääksi M43
Vierailija kirjoitti:
Tästä kikattelusta voi tehdä kaksi täysin erilaista tulkintaa...
Eli..?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut monta kertaa.
Kahvilassa tänäänkin eräs naisporukka kikatti niin etteivät henkeä meinanneet saada. En tiedä oliko sillä sitten mitään tekemistä asian kanssa kun kotiin tullessani huomasin, että olin pukenut parhaat Mikki Hiiri bokserini epähuomiossa farkkujen päälle...M37
No ehe ehe. Ja olet nainen. Niin kulunutta paskaa laittaa viestin perään M ja milloin mikäkin ikä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kikattelevat keskenään myös silloin, kun paikalla ei ole yhtäkään miestä.
Tämä vasta ihmeellistä onkin. Naisen kuuluu kikatella miehen seurassa!
Mikä pakkomielle sinulla on tuohon KIKATTELU-sanaan??