Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä itkee koko ajan

Vierailija
19.01.2017 |

Meille on tullut tästä jo suuri ongelma. Tyttöystävä itkee jatkuvasti pienistä jutuista ja ilman syytä. Hän on raskaana ja hormonit kuulema heittelee ja on herkemmällä tuulella. Ei kai nyt kuitenkaan ilman syytä tarvitsisi silti itkeä? Yleensä hän sanoo syyksi, että olen sanonut jotain häntä loukkaavaa. Vaikea selvittää asioita jos toinen vaan itkee. Olen sanonut hänelle monta kertaa, että en puhu mistään ennen kuin hän lopettaa itkemisen, mutta tällöin hän alkaa itkemään vaan enemmän. Mikä neuvoksi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uhkailu. Ja puhu.

Vierailija
2/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syliä ja silitystä. Ja pysy sinä edes rauhallisena, sulla kai hormonit on kuitenkin jotakuinkin normaalit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies JUOKSE....

Vierailija
4/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

anna tyttöystövän itkeä. Raskaana ollessa hormoonit todellakin voivat heitellä..ja no, naisilla nyt muutenkin. Itku kuuluu elämään, toisen on herkempiä kuin toiset.

En suosittele yrittämään keskustelua, silloin kun toinen itkee. Ota tyttöystävä syliin, itku hellittää aikanaan. Keskustelu on kannattavampaa siinä kohtaa, kun toinen ei itkustele. Kannattaa toki selvittää, vaivaako naista syvemmin jokin asia, miksi itkeskelee.

Tsemppiä!

Vierailija
5/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on raskaana. Joten kuuluu asiaan, hormoonit hyrrää ja itku voi tulla vaikka lambin wc-paperi mainoksesta. Hyväksy asia ja ole tyttöystävän tukena. Puhutte sitten kun itkukohtaus on ohi. Kerrot että rakastat häntä, etkä tahallasi pahoita hänen mieltään.

Toisilla mielialat vaihtele raskaana laidasta laitaan, toiset ovat vaan herkempiä ja toisilla ei tapahdu mitään muutosta.

Vierailija
6/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tyttöystävä on lopettanut, jos olen halannut häntä ym, kun hän on itkenyt, auttaako se tosiaan? Kun yleensä hän vaikuttaa myös vihaiselta itkiessään, niin olen yrittänyt vaan pysyä hiljaa ja kaukana... ap.

Vierailija
7/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva typykkä. Juu, hormonit voivat hieman heitellä, mutta pitää tytöllä silti käytöstavat olla ja sinun asiaton syyttely pitää loppua. Jos siis et ole mitään ikävää sanonut, tehnyt, katsonut ikävästi tai ihan mitä vain, niin syyttely on loputtava. En siis tiedä oletko sinä aiheuttanut osan hepuleista, mutta kyllä niistä pitää osata puhua tyttösenkin vaikka missä tilassa olisi. Jos vauva on sinun, niin nyt on liian myöhäistä juosta kauas vaan tilanne pitää selvittää tavalla tai toisella niin, että molemmat ovat asiaan tyytyväisiä. Raskaus ei ole sairaus ja tytön on turha vedota raskauteen kun käytöstavoista on puhe.

Vierailija
8/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se !

Vierailija
9/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tyttöystävä on lopettanut, jos olen halannut häntä ym, kun hän on itkenyt, auttaako se tosiaan? Kun yleensä hän vaikuttaa myös vihaiselta itkiessään, niin olen yrittänyt vaan pysyä hiljaa ja kaukana... ap.

Minkä ikäisiä olette ja kuinka kauan tunsitte ennen kuin aloitte vääntämään kakaraa? Oliko tyttöystävälläsi ennen raskautta tuollaisia itkukohtauksia? Entä vihamielisyyttä? Onko raskaus suunniteltu? Jutelkaa asiasta neuvolassa. Voit myös ottaa sinne yhteyttä ilman naistasi.

Vierailija
10/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syliä ja silitystä. Ja pysy sinä edes rauhallisena, sulla kai hormonit on kuitenkin jotakuinkin normaalit.

Lässyn lässyn.

Vierailija
11/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva typykkä. Juu, hormonit voivat hieman heitellä, mutta pitää tytöllä silti käytöstavat olla ja sinun asiaton syyttely pitää loppua. Jos siis et ole mitään ikävää sanonut, tehnyt, katsonut ikävästi tai ihan mitä vain, niin syyttely on loputtava. En siis tiedä oletko sinä aiheuttanut osan hepuleista, mutta kyllä niistä pitää osata puhua tyttösenkin vaikka missä tilassa olisi. Jos vauva on sinun, niin nyt on liian myöhäistä juosta kauas vaan tilanne pitää selvittää tavalla tai toisella niin, että molemmat ovat asiaan tyytyväisiä. Raskaus ei ole sairaus ja tytön on turha vedota raskauteen kun käytöstavoista on puhe.

Syitä on milloin mitäkin. Hän saattaa suuttua esim. siitä jos pyydän, että hän siivoaisi vähän useammin. Ei ole juuri jaksanut kotitöitä tehdä raskaana ollessaan, minä olen tehnyt lähes kaiken. Ei kuulema jaksa arvostelua kun muutenkin on jo vaikeaa. Toisaalta myös ymmärrän häntä, koska hän on jatkuvasti ihan poikki raskauden takia ja hänellä on ollut myös paljon kipuja. Sanoo että muuten kyllä siivoaisi... Ap.

Vierailija
12/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentään jäänyt naisettomaksi.

Vierailija
13/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miten hän haluaisi sinun toimivan kun itkukohtaus on päällä? Haluaako hän lohdutusta ja fyysistä kontaktia, vai haluaako hän olla yksin? Ihmiset ovat erilaisia. Jos hän kaipaa lohdutusta, niin lohduta. Paha virhe pysytellä kaukana ja odottaa tilanteen ohimenoa, jos lohdutus olisi se mitä tyttöystävä kaipaa.

Nuo itkut on tosi normaalia raskaudenaikaista hormoniheittelyä. Sun pitäisi nyt kasvattaa pallit ja olla tukena, vaikka kuinka tuntuisi järjettömältä ne itkun syyt. Ei se raskaus loputtomiin kestä. Jos et selviä hormoniheittelyistä niin miten meinasit selvitä itkevästä vauvasta?

Vierailija
14/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, joka tuohon osaa vastata on tyttöystävä itse. Sinun täytyy avata suusi ja kertoa hänelle nämä asiat ja paljastaa epävarmuutesi. Itse vihaisena itkiessä olen inhonnut miehen yritystä halaamalla hiljentää minut, koska epävarmuus tuntuu läpi ja se, että toinen ei oikeasti edes yritä ymmärtää, vaan vaientaa inhottavan hälyäänen.

Yleensä kyllä naista harmittaa todella rankasti mies, joka luimii karkuun kun pitäisi käsitellä asiat. Saati sellainen, joka yrittää kovistella hänet olemaan itkemättä. Tyttöystävä on ihminen, jolla on tunteet. Jos miespuolinen kaverisi itkisi, sanoisitko hänelle samoin, että voitte puhua kunhan hän rauhoittuu? Niinpä. Nöyryytät nyt lapsesi äitiä.

Vierailija
15/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosiaan ihan käsittämätöntä, että lohdutus auttaa itkuun! Kyllä sun on nyt vaan kestettävä vähän epämukavuutta ja tajuttava että raskaus on poikkeustila, eikä se onneksi kestä ikuisesti. Sen jälkeen tosin tulee vauva-arki, että ei se ruusuista ole sittenkään. Ottaa oman aikansa että hormonit, uusi arki ja rutiinit alkaa tasaantua ja muotoutua, siinä välissä voi olla hieman sotkuisempi koti ja itkuisempi tyttöystävä. Myös sinun on kasvettava ja otettava vastuuta enemmän, olettehan perhe.

Vierailija
16/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi #%& ap sinun kanssa!

Vai että pyydät siivoamaan useammin?!

Mitenkähän sitten, kun lapsi syntyy ja kertyy yövalvomista?

Kyllä se vaan on niin, että raskausasiat tietää parhaiten odottava äiti itse ja sinun tehtäväsi on vain ja ainoastaan tukea häntä eikä lainkaan arvostella. Jumalaare tyttöystäväsi keho muodostaa uutta elämää ja aiheuttaa kaikenlaisia fyysisiä ja psyykkisiä oireita, sinä puolestasi painat rillutellen menemään vanhaan malliin ja oletat, että tyttöystäväsi on samassa kunnossa kuin itsekin. Epäempaattista. Kasvun paikka sinulla, ap.

Vierailija
17/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se !

Sika!

Vierailija
18/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestät ilmiön kuin mies. Itse paukahdin raskaana itkuun nähtyäni televisiossa pienen koiran. Menin kylppäriin parkumaan, mies tuli kauhuissaan perässä kun ei tiennyt mikä mulle tuli. Sopersin nyyhkytellen ettei tässä mitään, tv:ssä oli vain pieni koira. Sen jälkeen naurettiin vedet silmissä. Semmosta se oli raskaushormoonien kanssa. 😂

Vierailija
19/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden alkukolmanneksella ja ihan lopussa voi kyllä olla fyysisesti aivan poikki. Jos nyt ihan katsot ja huomaat, että on toinen todella uupunut, niin justiinsa silloin ei kannata napottaa siivoamisesta. Oletko yleensä huomaavainen ihminen vai nähdessäsi, että toinen on jotenkin kipeä tai kuormittunut, olet häippäsemässä jonnekin takavasemmalle?

Vierailija
20/56 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n muija on edes päättänyt tehdä lapsen ap:n kanssa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan