Raimo Nordin: Ei haittaa, mulla on lahjoja
Kommentit (9)
Suosikkijulkkiksiani ovat reggae-artisti Raimo Nordin ja jääkiekkoilija Reino Helminen
Ei jeesusperkele:
– Aika raiskattu olo. Pahoittelen faneilleni ja perheelleni aiheutettua häpeää. Ja pahoittelen itseaiheutettua häpeää myös, Nordin kirjoitti viestissään.
– Toivottavasti tämä nyt ei pilaa mun uraa ja elämää. Onneks mulla on huumorintajua ja lahjoja.
Äijä ajelee tötsyissään ja vertaa itseään raiskauksen uhriin? Axl Smithin kanssa samaan laatikkoon kärsimään, vittu mitä kusipäitä molemmat. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Tyypin omat kommentit asiasta ovat kieltämättä noloja ja mauttomia, tosin ei yllätä, vaikuttaa aikaisempienkin ulostulojensa perusteella kunnon juntilta. Mutta oikeesti, jos joku omaan käyttöön kuljettaa mukanaan pientä määrää kannabista niin so what? Eikö tuonkin voisi jo laillistaa.. Pysyisi käyttö, kasvatus ja kauppa paremmin kontrollissa. Itse en nuoruuden kokeilujen (laillisesti Amsterdamissa interraililla) ole innostunut käyttämään, mutta ei haittaa jos joku muu tykkää pössytellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pitää lahjansa piilossa.
*kops*
Hienosti erotettu asiayhteydestään otsikon lause. Mutta muuten vaikuttaa aika kusipäältä koko tyyppi, se miten kohteli vaimoaan siinä Iholla-ohjelmassa...
What! Ihan kamalaa! Luulin, että tämä oli trolli.