Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei Suomalainen! Oletko todellinen maa?

Dududu
19.01.2017 |

Oletko todellinen maa?
On teorioita, että maa on suurin huijaus koskaan, ja te todella elää Japanissa :D Oletko varma se ei ole niin? Olen lukenut että jopa sinun hallitus vakuuttaa sinulle se on totta.

Esimerkiksi: http://www.bodahub.com/does-finland-exist-conspiracy-theory/

Käytin Google kääntää.
Toivottavasti ymmärrätte.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset taas väittävät, että koko universumi ei ole todellinen vaan tietokonesimulaatio.

Vierailija
2/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Oon aina halunnut käydä Japanissa, mutta lentäminen hirvittää... Nyt mun ei tarvikaan lähteä minnekään, kun ollaan täällä jo. Jee! :D Ja Kiinaankin pääsee varmaan näppärästi laivalla?

Sitä en vaan käsitä, miten olen ajanut autolla Norjaan? Vai onko Norjakin Japanissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset taas väittävät, että koko universumi ei ole todellinen vaan tietokonesimulaatio.

Ok. Voit nähdä auringon ja tähdet? On jotain Allright, mutta onko sellainen maailmankaikkeuden luulemme on? Ehkä, ehkä ei...

Mutta nyt olin enemmän kiinnostunut oman maan. Niin, voitko olla varma, että olet pähkinä Japanissa tai Ruotsissa?

Vierailija
4/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Voit nähdä auringon ja tähdet? On jotain Allright, mutta onko sellainen maailmankaikkeuden luulemme on? Ehkä, ehkä ei...

Mutta nyt olin enemmän kiinnostunut oman maan. Niin, voitko olla varma, että olet pähkinä Japanissa tai Ruotsissa?

Leave my nuts out of this.

Vierailija
5/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virhe.

"Joten, voit olla varma, että et ole Japanissa tai ruotsissa?"

Vierailija
6/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Oon aina halunnut käydä Japanissa, mutta lentäminen hirvittää... Nyt mun ei tarvikaan lähteä minnekään, kun ollaan täällä jo. Jee! :D Ja Kiinaankin pääsee varmaan näppärästi laivalla?

Sitä en vaan käsitä, miten olen ajanut autolla Norjaan? Vai onko Norjakin Japanissa?

Mukaan jotkut teoriat ainakin osa suomalaisista voisi elää alueella Ruotsi. Joten ehkä olet siellä niin voit ajaa Norjassa?

Tiedän, että se kuulostaa hauskaa, mutta olen tutkinut tätä paljon, ja se voisi todella olla totta.

Vierailija
7/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You realize that the theory in your link is ment to be a joke? I hope you do...

Vierailija
8/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I realize not all things are what they seem to be. How do you speak english? I wanted to speak with common finns, not with agents of your false government....

Vierailija
9/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I realize not all things are what they seem to be. How do you speak english? I wanted to speak with common finns, not with agents of your false government....

Everybody here learns english at school.Most of us learn other languages as well-  like swedish, french, italian. Why don't you go elsewhere to pick your nose, dude? The only thing false here is you.

Vierailija
10/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todista, että sinä olet olemassa.

Vierailija
11/11 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut virkamiehet uskovat voivansa uhkaile minun olla hiljaa. Aloitin samanlaisia ​​aiheita muutamia muita sivustoja ja poistettiin. Todella tämä vain vahvistaa epäilykseni..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi