Miksi olen näin ahdistunut ja saamaton?
Olen 21-vuotias nainen ja luultavasti jollain tapaa psyykkisesti sairas.
En saa varattua edes kampaajalle tai hammaslääkärille aikaa, ahdistaa niin paljon. Hammastarkastuksessa en ole käynyt moneen vuoteen, hiuksia leikattu kolme vuotta sitten. Hampaita jomottaa ja hiukset kuivuvat mutta minkäs teet. Ei vaan pysty. Muutama kuukausi sitten varasin kampaajalle ajan mutta kampaaja sairastui ja aika peruuntui joten se siitä sitten.
Olen pitkäaikaistyötön ammattiin valmistunut. En ole lähettänyt ainuttakaan työhakemusta, ahdistaa niin se hakuprosessi ja uudet työkuviot(omalle alalle tuskin työllistyn ennen jatkokoulutusta). Nuorempana olin ihan hyvissä kesätöissä, viimeksi vuonna 2014.
Vaikka olen seurustellut 3,5vuotta, en ole koskaan ollut yhdynnässä koska pelkään sitäkin niin paljon. Mieheni on ihme kyllä hyväksynyt asian mutta tietenkin se vaivaa minua lähes päivittäin. Tämä on elämäni suurin ja häpeällisin salaisuus ja kukaan mieheni lisäksi ei tiedä. Voitteko kuvitella miltä tuntuu kuunnella kavereiden seksitarinoita kun itsellä ei ole mitään sanottavaa. Olen pikkuhiljaa menettänyt kiinnostukseni koko asiaan.
Pidän itseäni epämiellyttävänä ja kiusallisena hahmona. En ole sosiaalisesti lahjakas, olen erittäin kömpelö esiintyjä ja joskus sanon mitä sattuu. En tunnista jos minulle valehdellaan ja se aiheuttaa häpeää. Pienetkin asiat vaativat ponnistelua, joudun taistella että jaksan pestä pyykkiä kerran viikossa ja tehdä ruokaa pari kertaa viikossa.
Viime yön vietin tuijottaen kattoon ja mietin, koska minusta tuli tälläinen. Kiitos ajastasi, teki mieli avautua jonnekkin.