Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vit** tytöt salilla ilman paitaa???

Järkikäteen
19.01.2017 |

Vaihdoin tossa vuoden vaihteessa salia tuonne fitness247 gymille. Ihmettelen milloin tollanen trendi alkanu että tytöt treenaa salilla ilman paitaa?? Siis pelkät rintaliivit päällä. Meneeks noi samat muijat sit koulussaki rintaliivit pelkästään päällä?
Tuohan on ihan älytöntä.
Tällästä siis Kuopiossa, onks muualla sama ilmiö

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huomiohuorajutut

Vierailija
2/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennoo ainakaa ite törmänny tollaseenb:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha hahaha mahtava salipromo. Pölö.

Vierailija
4/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kyllä paidat olla päällä hien takia. Vaikka kylläkin tollasten ritsapillujen hikituoksuu kukkasilta ;)

Vierailija
5/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt salilla vuosikaudet, en ole törmännyt moiseen

Vierailija
6/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjää ei laiteta. kirjoitti:

Ei ole promo :Dd vahdoin kunnonsalilta tonne ku ei viiti 60e maksaa opiskelijana salista.

Halpahan toi mesta on mut aivan paska muuten. Irtisanoin sopparin jo mut se 2Kk irtisanomisaika on :)))

Vierailija
7/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs kyllä paidat olla päällä hien takia. Vaikka kylläkin tollasten ritsapillujen hikituoksuu kukkasilta ;)

Kuopion kaksneljäsevenillä käyneenä voin kertoa että ei paljoa nämä tytöt hikoile.. :D

Vierailija
8/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tuolla mun käyttämällä salilla ole "rintsikka"tyttöjä tai ihan yläosattomia.

Kivempi salivarustus olisi varmaan tiukahko paita ilman liivejä?

T.M

Vierailija
9/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aloittaa sittenkin se saliharjoittelu?

Vierailija
10/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuolla mun käyttämällä salilla ole "rintsikka"tyttöjä tai ihan yläosattomia.

T.M

Pitäskö sunkin keskittyä ihan siihen treenaamiseen eikä toisten tuijotteluun, se on nimittäin aika häiritsevää kun jostain peilin kautta näkee että penkkipena tuijottaa suu auki persereikää. Ja seuraavaksi kun joku tulee valittamaan että "pue päälle niin ei tuijoteta", niin voi kyllä, olen nainen joka käy salilla vaatteet päällä.

Vierailija
11/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ihmetelly instakuvista samaa. kyllä siellä salilla ollaan vaan urheiluliiveissä ja trikoissa :D

Vierailija
12/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hyvä että tytöillä on rintoja tukevat urheiluliivit yllä.

Vierailija
13/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.M

Pitäskö sunkin keskittyä ihan siihen treenaamiseen eikä toisten tuijotteluun, se on nimittäin aika häiritsevää kun jostain peilin kautta näkee että penkkipena tuijottaa suu auki persereikää. Ja seuraavaksi kun joku tulee valittamaan että "pue päälle niin ei tuijoteta", niin voi kyllä, olen nainen joka käy salilla vaatteet päällä.

No et kyllä käy vaatteet päällä jos persereikää tuijottavat. 

Vierailija
14/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä oon ihmetelly instakuvista samaa. kyllä siellä salilla ollaan vaan urheiluliiveissä ja trikoissa :D

Kyllä urheilutopissa saa treenata. Ei tämä mikään muslimimaa ole.

Vierailija
15/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjää ei laiteta. kirjoitti:

Ei ole promo :Dd vahdoin kunnonsalilta tonne ku ei viiti 60e maksaa opiskelijana salista.

Halpahan toi mesta on mut aivan paska muuten. Irtisanoin sopparin jo mut se 2Kk irtisanomisaika on :)))

Mikä siellä on mielestäsi niin paskaa, ettet saisi kehitystä aikaan kys. Salilla? Ruuhkaahan siellä on päivällä, muuten mielestäni kaikki tarvittava. Paitsi hack. 😅 terv. Viestit 1,7,10

Vierailija
16/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla taas muijat tulee eteen tekemään pyllistelyliikkeitä niin, että kamelinvarvas paistaa! Yhdellä ei ollut edes stringejä, vaan häppärit paisto suoraan mustien salitrikoiden läpi! Pidä siinä sitten jööti löysänä, kele!

Vierailija
17/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän salilla taas muijat tulee eteen tekemään pyllistelyliikkeitä niin, että kamelinvarvas paistaa! Yhdellä ei ollut edes stringejä, vaan häppärit paisto suoraan mustien salitrikoiden läpi! Pidä siinä sitten jööti löysänä, kele!

Osa naisista on vähän epätoivoisia.

Vierailija
18/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä käyn laittamassa niille marsupaidan päälle.

Vierailija
19/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin niillä on niin hyvä itsetunto että ne kehtaa heilua puolialasti. Itse entisenä läskinä käyn löysälahkeisissa trikoohousuissa ja tavallisessa topissa. Siihen toppiinkin vaihtaminen löysästä t-paidasta oli jo ison kynnyksen takana kun tuntui, että tissit on tyrkyllä ihonmyötäisessä vaatteessa.

Vierailija
20/40 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://lihastohtori.files.wordpress.com/2013/07/yu.jpg

Miksi tämä on ok?

En kyllä itsekään ymmärrä kyseistä salimuotia.. mutta ehkä se tulevaisuudessa on yhtä ok, kuten yleisurheilussa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan