Kuinka paljon painoit ennen lapsia, entä nyt?
Voit kertoa vielä ikäsi ja lasten lukumäärän+lasten iän.
Ja vastata kyselyyn 😊
Kommentit (54)
Painoin ennen lapsia 60-65kg. Nyt painan n. 95-100kg.
Saman verran ennen ja jälkeen, eskoisen aikana laihduin ihan liikaa (varmaan jotain hormonaalista). Ikää lasten syntyessä 20v ja 26v, nyt 27v.
Lapset 2 ja 4, ennen 58kg, nyt 60kg
Painoin ennen varmaan noin 48kg. Nykyään noin 50kg. Ikää itsellä 25v ja lapset 7v sekä 5v.
Olen nyt 45-vuotias, lapset 15,13 ja 7. Ennen ekaa raskautta painoin 61, nyt 65. Näillä on menty.
Lapset 12 ja 14. Ennen heitä painoin 55 ja nyt 70. Kilo/ vuosi.
Painoin naistani n. 2-3 kerta päivässä ennen lapsia ja lasten saannin jälkeen ehkä kerta viikkoon.
N. 40 kg ennen ekaa lasta. Nyt kahden lapsen jälkeen n. 50 kg. Muutama kilo saisi tulla lisää, niin olisin tyytyväinen :)
48-50 kg painoin ennen ja jälkeen, 3 lasta, nuorin 2 v. Ikää 35.
Ennen raskautta painoin 65 kg ja paino on nyt sama ja on suurinpiirtein tässä pysynytkin kaikki nämä vuodet, tosin olen nykyään huomattavasti lihaksikkaampi ja vähärasvaisempi kuin ennen raskautta. Raskaudessa lihosin yli 30 kiloa, mutta sain ne ensimmäisen vauvavuoden aikana pudotettua pois.
n38, lapsi 20v
Paino ennen raskautta 50kg
Lapset 14 ja 17, itse 38
Paino nyt 56kg
Nyt olen 33v. lapsia kolme iältään 2-9v. Paino n.52kg.
En ole käynyt vaa'alla ehkä kymmeneen vuoteen ennen raskautta, nyt on vähän vatsaa havaittavissa, mutta sopii jo samat vaatteet kuin ennen raskautta. Ehkä noin 60kg. Minä 35v ja lapsi 6kk. En siis tiedä, eikä kiinnosta, olen hyvä näin.
Lapset 3 & 1, itse 25. Ennen esikoista painoin 53, nyt 55.
Ennen lapsia tuli painettua melkein päivittäin, nykyään hyvä jos kerran kahdessa viikossa.
Aika jännä että vastaajat ovat kaikki (paria lukuunottamatta) hoikkia tai normaalipainoisia:) Kuitenkin katukuvassa suurin osa mammoista ylipainoisia. Ehkä he eivät kehtaa vastata? Ennen lihava ja jälkeenpäin erittäin lihava?
73 kg, nyt 71 kg. Ja siinä välissä synnytyksen jälkeen eka 63kg, sitten 77kg.
Ennen lapsia ja lasten jälkeen paino vaihdellut välillä 51-56kg
En koe lapsia seksuaalisesti, joten en ole painanut ennen enkä nytkään.