Kuinka paljon painoit ennen lapsia, entä nyt?
Voit kertoa vielä ikäsi ja lasten lukumäärän+lasten iän.
Ja vastata kyselyyn 😊
Kommentit (54)
50v , lapset noin 25v
ennen 52kg, nyt 55kg
Lapset 15, 12 ja 9. Oma ikä 46 ja paino -2kg eli 60 silloin, 58 nyt.
Paino ennen lapsia 106kg, nyt 65kg. Lapset 5 ja 2-vuotiaat.
Painan viisi kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Raskauskiloja kertyi noin 20 kg. Lapsi 2v., minä 40v.
Sain lapsen 32-vuotiaana, nyt olen 36. Painoin silloin 49kg ja nyt 53 kg. Olen pienikokoinen, mutta myös syömishäiriöinen, joten tämäkin tilanne tuntuu ikävältä. Olin tyytyväinen kun imetys kuihdutti minut 42 kiloon. Sairasta, surullista. Tiedän.
34. Ennen lasta 54kg, sama jälkeen. Painoa tuli 13kg raskausaikana. Parissa kuukaudessa lähti itsestään ylimääräiset pois.
Ennen lapsia 65, nyt 45. Lapset on 2 ja 5
Ennen raskautta 64 kg ja sama paino käytännössä heti synnytyksen jälkeen. Välillä lihoin 72 kiloon, mutta lapsi on pian 4-vuotias ja nyt olen taas tuon 64 kg.
20v tulin raskaaksi, paino 65kg, nousi 84kg saakka 😳 Lopussa paljon turvotusta.
Synnytettyä ja palauduttua paino oli 70kg.
Laihdutin 60 kiloon ja tulin uudestaan raskaaksi esikoisen olleen 7kk. Raskauden aikana paino nousi 78 kiloon turvotuksineen ja synnytyksen jälkeen painoin 70kg.
Nyt vauva on 4kk ja painan 66kg, joten samoissa mitoissa ollaan kuin ennen lapsia:)
Ennen lapsia painoin 55kg, nyt painan 75kg. Kolme alakouluikäistä lasta.
M40
Ennen lapsia ja jälkeen painoin sen alle 50 kg, (haluamattani kun pituutta 174) Mutta nyt vuosien kuluttua nelikymppisenä painan varmaankin kymmeniä kiloja enemmän, en ole punninnut. Ei siis kerro paljoakaan tämä kysely, kilot eivät tulleet raskauksien myötä.
Lapsi 1,5v ja rv32, paino oli 95kg ennen esikoisen raskautta, 90kg ennen toista raskautta ja 94kg nyt.
Oli tarkoitus laihtua imetysaikana mutta kiloja ei lähtenyt yhtäkään vaikka päivittäin kävin kerran tai kahdesti 10km vaunulenkeilläkin (kävelyvauhtini on n.6-7km/h vaunujen kanssa). Eli paino on nyt siis lähes sama kuin ennen lasta.
163/48 ennen raskautta ja nyt kun lapsi on 8. Välissä olin vuosia luuviulu (39 kg). Onneksi nyt aletaan olla terveissä lukemissa. Menkkojen aikaan oon vähän enemmänkin kuin tuo 48. Tosin se on jo normaalipaino sekin.
Paino ennen raskautta 58, nyt 65, lapsi 11, oma ikä 38. Olen viimeisen 2 v aikana lihonut 5 kg kun rankan elämäntilanteen vuoksi on tullut syötyä miten sattuu. Syy painonnousuun ei siis suinkaan ole raskaudessa, vaan muualla.