Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtavatko lapset enää nykyään tarroja keskenään?

Vierailija
19.01.2017 |

Muistan kuinka tuo oli omassa lapsuudessa aivan parasta. Istuvatko nykylapset vain älypuhelimillaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa vaihdeltiin kiiltokuvia:)

Vierailija
2/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, eiköhän nykyään myytäisi vain kovalla hinnalla valmista ja täydellistä tarrapussia, koska KAIKKI HETI MULLE NYT :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrat on jotenkin ihan evvk nykylapsille. Kai ne on jo taaperona saaneet tarrakirjoja ja -pusseja ihan riittävästi.

Vierailija
4/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin vähän vaihdeltiin tarroja, mutta aika harvoin. En ymmärrä sitä hypeä tarrojen ympärillä, eivät kai olleet meidän koulussa suosittuja.

Vierailija
5/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyl yks parhaista jutuista, pihapelien ohella! :) Semmoset "karvaiset" tarrat ja "kohotarrat" oli hyvää valuuttaa. Se on oikeasti todella sääli, ettei suurinosa nykylapsista innostu tollasista simppeleistä jutuista :(

Mutta toki he saavat noi samat kiksit sitten jostain muusta, toivottavasti ainakin. Niin se maailma muuttuu, ei sitä itsekkään lapsena innostunut samoista jutuista kuin omat vanhemmat aikoinaan. Vaikka se karulta tuntuukin, että "miksei nykylapset..." :D

Vierailija
6/6 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli niin ihanaa! Sain tädiltäni Ranskasta tuliaiseksi pehmoisia muumitarroja ja luoja miten niitä himoittiin :D Kaveri antoi minulle arkillisen pehmotarrojaan jotta sai himoitsemansa pikku myyn vaihdossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi