Mitä ihmettä sieltä rekasta oikein lensi kun sen takia piti pysäyttää rekka moottoritielle?
Lehtijutun mukaan vain "jotain". En ole ainakaan vielä nähnyt missään uutista, jossa kerrottaisiin mitä tämä "jotain" on. Veikkauksia?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ette uskokaan, miten vähän rekkakuskit keskittyvät itse ajamiseen. Räplätään kännykkää, tablettia, luetaan paperilehteä ja juodaan kahvia samaan aikaan..
Tämä. Kauhulla olen katsellut busseissa kulkiessani miten rekkaa ajavat puhuvat puhelimeenkin samaan aikaan. Aivan käsittämätöntä piittaamattomuutta vaikka isoa tuhoa mahdollistava ajoneuvo alla.
Mä en edes ymmärtänyt koko juttua. Siis henkilöauto pysäytti rekan tien sivuun, takaa tullut kuorma-auto ajoi perään ja tippui alas ja kuoli?
Akka pysäytyttää rekan vielä ihan tunnelin suun eteen? Ei hyvää päivää, rekkakuskina olisin vaikka puskenut sen jonnekin suoralle missä on turvallisempaa pysähtyä ilman jyrkänteitä ja muun liikenteen vaarantamista.
Sieltä lensi jäähilettä naisen auton päälle ja siksi nainen näki tarpeelliseksi pysäyttää rekan. Odottivat poliisia paikalle selvittämään tätä kamalaa talvista asiaa.
Täh? Ihan käsittämätön ja turha onnettomuus? Mitä se kuollut rekkakuski oikein teki, kun ei tajunnut vaihtaa kaistaa ajoissa? Kyllähän jarruvalot näkyy hyvin, niin pitäisi olla aikaa reagoida joko itse hiljentämällä tai kaistaa vaihtamalla.
Toivottavasti paperikuormasta tippui jotain oleellista, ettei rekkakuskin kuolema ollut täysin turha. Typerä se ainakin oli.