Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lounassetelillä ostaa mitään hedelmää, jogurttia tms. ruokakaupasta? Pelkkiä valmiita annossalaatteja, -patonkeja ja annosruokiako?

Vierailija
18.01.2017 |

Joudun olemaan pari viikkoa toisella paikkakunnalla töissä ja työpaikan lähellä ei ole ainuttakaan ravintolaa, jossa söisi lounaan. Olen aiemminkin ostanut S-Marketista annossalaatteja niin, että yhdellä lounarilla on saanut kaksi. Nyt täällä toisella paikkakunnalla annossalaatit maksaa pari senttiä vajaa 4€ ja kun lounari on 10,30€, niin jää yli 2€ arvoa jäljelle. Sillä nyt ei saa ostettua enää mitään annosta, joten mitä muuta tuolla voisi ostaa?

Tietääkö joku varmasti, ei siis mitään mutua? Joku kaupan kassa? Voiko sillä ostaa vaikka banaaneja tai pari rahkapurkkia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö lounassetelit muka ruokakaupassa maksuvälineenä???

Vierailija
2/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas? Onko laissa määritelty lounas? Ja siihen ei ehdottomasti kuulu banskut, saati rahka. Ja se syödään lounasaikaan, EI illalla.

Vierailija
4/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun limupullon voi ostaa

Vierailija
5/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö lounassetelit muka ruokakaupassa maksuvälineenä???

Käy kyllä, niillä voi ostaa just noita valmiita salaatteja ja patonkeja ja palvelutiskiltä lämmintä ruokaa. Typerästi vain jää lounariin pari euroa, josta ei saa rahaa takaisin.

ap

Vierailija
6/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota työnantajalle lounaskorttia ni menee aina tasan se summa minkä käytät

Vierailija
7/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun limupullon voi ostaa

Niin voi, itse asiassa kolmekin litraa limua. Mä ostan joka päivä lähimarketista kaksi annosruokaa ja 2x1,5 litraa Cokis Zeroa, maksaa tasan sen 10,30€. En syö työpaikan ravintolassa, vaan otan toisen annosruoan töihin mukaan ja toisen annoksen syön sitten kotona illalla. Eli yhdellä lounarilla lounas ja päivällinen, cokikset kaupan päälle.

Vierailija
8/8 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kassat antaa ostaa jogurttia tai hedelmiä, toiset ei, kun ei kuulemma ole lounasruokaa. Näin ainakin minulle käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi