Voitin viime lauantaina Lotossa isomman summan. Jotenkin järjettömän pettynyt olo silti.
Minulla oli 6 oikein-tulos. Sillä voitti 2026, 20€. Ei ollut tuplausta ja muistaakseni tuplausnumero ei olisi muutenkaan osunut.
Rahaa tuo pari tonnia on, paljon rahaa. Silti, tuntuu nyt siltä, että haaveilu täyspotista päättyi tähän. Kuusi oikein on yhtä numeroa vaille täyspotti, sillä olisi voittanut kuitenkin jo yli miljoonan. Yksi pieni pallo!
Sellainen pettynyt olo, että jos kerran elämässään on sen 6 oikein tuloksen saanut, ei ole mitenkään todennäköistä saada ikinä 7 oikein tulosta! Eli mun lottosaavutukset oli nyt tässä, ei ikinä täysosumaa.
Tuo pari tonnia menee nyt ihan elämiseen. Säästötilillä oli melkein saman verran ja se piti käyttää auton huoltoon, uuteen pesutorniin ja vessan remontointiin. No, ne nyt sitten hoidetaan niin, ettei säästöihin kosketa. Kyllä sille parille tonnille kuitenkin taas on joskus tarvetta, kun joku muu kodinkone hajoaa.
Plaah. Ymmärtääkö kukaan mun tuntemuksia?
Kommentit (23)
Kaks tonnia on aika mitätön voitto. Olishan se tyhjää parempi tietysti. Itse en ole edes viitsinyt lotota kun todennäköisyys voittaa on olematon. Parempi käydä niilläkin rahoilla kaupungilla kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi parempi, ettei olisi mega-jättipotteja, vaan useammat saisivat vähän enemmän. Siis 6 oikein.
Samaa mieltä. Ihan järjetöntä, että 6:n ja 7:n oikein välillä on noin mieletön ero. Eihän niitä 6 oikein tuloksiakaan tuhansia ole.
Jotain muuta tekemistä, kuin töissä käynti ja vauva.fi kirjoittelu.