Fantasioista kertominen miehelle
Kuinka avoimesti keskustelette puolisonne kanssa siitä, minkälaista seksin haluaisitte olevan? Itselläni tilanne on se, että haluaisin toteuttaa fantasiani, mutta en kehtaa puhua tästä miehelle..
Olemme olleet yhdessä todella pitkään, lapsiakin on ja muuten voidaan puhua mistä vain. Tämä juttu on kuitenkin sellainen, että jotenkin nolostelen kauheasti.. En kehtaa myöntää miehelleni minkälaisia salaisia puolia minussa onkaan. Fantasiaan ei liity ulkopuolisia tms. mutta aika rankkaa settiä silti.
Kertokaa omista kokemuksistanne! Myös miesten mielipiteitä kaivataan.
Kommentit (29)
"Hei kulta, meillä on aina tätä samaa lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä ja vaikka se tuntuu kanssasi hyvältä, voitaisko kokeilla jotain uutta? - Tässä mun ideat: ---"
Ei se avautuminen aiheesta nolota kuin sillä ensimmäisellä kerralla. :)
Saatan kuulostaa ilmaiselta sedältä kun sanon näin, mutta kerro tässä vähän aiheesta niin helpompi miettiä mitä mieltä mies on. Toki täälläkin niitä superpehmoja, mutta myös hc-tyyppejä :D Ja edes että tässä saat avattua niin voi helpottaa tosielämässä :)
Itse olen puhunut ja puhunut melko alkuvaiheessa kaikkia suhteita että varmasti kuvat kohtaa. Nuorempana tietenkin olin ujompi ja pitkään olin myös suhteessa missä itse kaipasi kaikkea uutta ja usein kun taas mies tyytyi tavikseen ja selibaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Saatan kuulostaa ilmaiselta sedältä
Ilmainen setä. Ahhahhahaa.
Ei mulla muuta. Jatkakaa. :D
Kyseessä siis alistamisfantasia sisältäen kaikenlaista nöyryyttämistä. Rajua seksiä meillä on harrastettu ennenkin, mutta tätä nyt en kehtaisi ehdottaa..
ap
No miehenä yritän viinin avulla rohkaista vaimoa ja sitten kyselen onko hänellä mitään, mitä haluaisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä siis alistamisfantasia sisältäen kaikenlaista nöyryyttämistä. Rajua seksiä meillä on harrastettu ennenkin, mutta tätä nyt en kehtaisi ehdottaa..
ap
Mikset? :) Onko aiemmin siihen rajumpaan seksiin sisältynyt alistamista?
Ja siis niinpäin, että minä alistuisin, ei mies.
Eli sitomista? Ruoskimista? Kädet sidottuna selän taakse ja sitten keittönpöytää vasten takaa päin molempiin reikiin?
Minulle kelpaisi kyllä ja vaikka molempiin suuntiin=)
Tuossa tuskin olisi miehenkään mielestä mitään ihmeellistä,vaan päinvastoin. Nykyään vallalla oleva ja mediahuomiota kahmiva feminismiaate on johtanut siihenkin ettei tällaista uskalla puolisolle ehdottaa,varsinkaan miehet! Tuohon ei auta mikään muu paitsi se että sanot mitä haluat tai vaihtoehtoisesti et toteuta fantasiaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis niinpäin, että minä alistuisin, ei mies.
Kerro ihmeessä. Menetät hirveästi elämästäsi jos et saa ikinää edes kokeilla fantasioitasi.
Kerro miehelle ehdottomasti haluistasi
Sano vaikka että tykkäsit aiemmasta ja että voisitte mielestäsi mennä siinä vielä pidemmälle. Ei tarvi edes kaikkea läjäyttää pöytään kerralla, vaan aloita vaikka kysymällä haluaisiko sitoa sut joskus. Voi olla että mies haluaa totutella ajatukseen hetken, mutta en usko että täysin tymääkään, jos teillä kuitenkin muuten hyvä ja läheinen suhde on. (:
En tajua minkälainen mies ei suostuisi tuollaiseen. Sellainen kannattaisi jättää heti.
Minua inhotti kuulla mieheni haluavan saada syövän salmiakkia tai suklaata takapuolen aukosta. En oikein enää osanut suhtautua häneen terveesti.
Ei varmaankaan kaikkea kannata kertoa.
Ei tuo ole ihmeellistä. Me on päädytty siihen kokeilemalla pala palalta "saanko läpsäistä sua pyllylle "toi tuntu hyvältä kun otit sillain hiuksista, voitko koittaa vähän kovemmin" tai ihan vaan "...joo....lisää...enemmän...vielä enemmän..." ja ihan helliä ja kilttejä ihmisiä ollaan toisillemme ja muille.
Itse pystyisin varmaan lähes kaikenlaiseen alistamiseen, mutten mainitsemaasi suuhun panemista kunnes kakoisi, alkaisin pelkäämään itseäni.
Syväkurkuttaminen: mene selälleen teidän sängylle ja pyydä että saat ottaa mieheltä suihin niin että hän tulee jalat harallaan sun päälle ja ottaa tukea päädystä tai seinästä. En usko että kukaan mies kieltäytyy. Tuo asento on itselle suorastaan pelottava ilman että miehen täytyy käyttäytyä omasta mielestään pelottavasti. Sen jälkeen voit tunnustaa että oli niin syvällä että yökkäsit mutta että se oli silti valtavan kiihottavaa ja voisiko sitä tehdä toistekin. Mies oppii tykkään siitä ja odottaan sitä kun tietää että sinäkin tykkäät, ja alkaa kerta kerralta panna vapautuneemmin suuhun.
Jos on ollut pitkään parisuhteessa niin kyllähän siinä jonkinmoinen käsitys toisesta ja hänen mieltymyksistään täytyy olla. Eli siis jos fantasiasi on jotain mistä miehesi ei pitäisi niin kannattaa jättää fantasiaksi.
Olen keskutellut fantasioista miehen kanssa kun suhde oli uusi eikä vielä asuttu yhdessä. Mun fantasia ei ollut mikään outo, kyseessä oli toive paikasta ja ajasta.
Noh... miehen toiveet toteutettiin mutta minun ainoa odottaa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Minua inhotti kuulla mieheni haluavan saada syövän salmiakkia tai suklaata takapuolen aukosta. En oikein enää osanut suhtautua häneen terveesti.
Ei varmaankaan kaikkea kannata kertoa.
Toi salmiakki oli jännä, lieneeköhän lisännyt sen harhautukseksi.
No minulle kävisi kaikki paitsi kakkaleikit. No kait nekin menis jos toinen oikeasti haluaa, mutta silloin tarvitsen happinaamarin:)