Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja peräpukamat

Vierailija
18.01.2017 |

Mitä mieltä olette, jos seksikumppanillasi on peräpukamia?

Mulla on sellainen vakipano-suhde, ja mua on alkanut häiritsemään oma peppuni. Luulen, että mulla on peräpukama, lääkärissä en ole käynyt. Olen siis nainen. Mies ei ole mitään sanonut, mutta ei hän muutenkaan huomauttele mistään, hän on ihanan hyvätapainen :)

Oli vaan jossain vaiheessa puhetta, että molemmat haluaisi kokeilla peppuseksiä, mutta en taida voidakaan ennenkuin saan vaivani hoidettua.

Sitäkin mietin, että kuinka paljon mies on edes huomannut ko. vaivaani, joka ei siis sinällään edes oireile. On vaan ällön näköinen, kun peilistä katoin. Suuseksiä antaessa luulis nähneen, samoin takaapäin työstäessä.

Kertokaa kokemuksianne seksistä peräpukamien kanssa. En ole ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa, kun ei hirveän usein edes ehditä näkemään. Ja senkin vähäisen ajan haluan käyttää muuhun kuin peräpukamista keskusteluun 😁

N 40+

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on peräpukamahoidossa,niin voiko anaalia harrastaa?

Vierailija
22/23 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on peräpukamahoidossa,niin voiko anaalia harrastaa?

Varmaan se hoitaja osaa antaa siihen paremman arvion kuin me täällä. Jos se hoito on voiteen läträämistä anneliin, niin luultavasti akuutin vaiheen jälkeen voi kokeilla. Jos on vielä hirttosilmukat rybäleissä, ei ehkä kannata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa mitään. Omien kokemusten mukaan nimenomaan aktiviisuus pepun puolella pitää pukamat loitolla.