Seksi ja peräpukamat
Mitä mieltä olette, jos seksikumppanillasi on peräpukamia?
Mulla on sellainen vakipano-suhde, ja mua on alkanut häiritsemään oma peppuni. Luulen, että mulla on peräpukama, lääkärissä en ole käynyt. Olen siis nainen. Mies ei ole mitään sanonut, mutta ei hän muutenkaan huomauttele mistään, hän on ihanan hyvätapainen :)
Oli vaan jossain vaiheessa puhetta, että molemmat haluaisi kokeilla peppuseksiä, mutta en taida voidakaan ennenkuin saan vaivani hoidettua.
Sitäkin mietin, että kuinka paljon mies on edes huomannut ko. vaivaani, joka ei siis sinällään edes oireile. On vaan ällön näköinen, kun peilistä katoin. Suuseksiä antaessa luulis nähneen, samoin takaapäin työstäessä.
Kertokaa kokemuksianne seksistä peräpukamien kanssa. En ole ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa, kun ei hirveän usein edes ehditä näkemään. Ja senkin vähäisen ajan haluan käyttää muuhun kuin peräpukamista keskusteluun 😁
N 40+
Kommentit (23)
En usko, että aikuisia miehiä häiritsee. :) Mietin samoja asioita kun totesin, että jotain ylimääräistä siellä takapuolessa on (kävin juuri hoidattamassa pois), olen "vasta" 27v, joten vähän kyllä masensi. Peräpukamat on kuitenkin todella yleinen vaiva niin miehillä kuin naisillakin, joten ei kannata stressata. Usein niistä kai jää "jäämiä", löysähköä ihoa peräaukon suulle, joten ulkonäkö vähän muuttuu. Elämä on.
Minullakin on peräpukamia/semmoisia hiukan peräaukon suulla roikkuvia pieniä lärpäkkeitä. Ne eivät oireile lainkaan, mutta ovat kyllä ruman näköiset. Kysyin joskus mieheltäni, haittaako häntä ne pukamat, ei kuumemma haittaa. Hän sanoi vaan, että jos itseäni häiritsee, senkun menen leikkauttamaan ne pois. Enpä ole käynyt. Peppuseksiäkin harrastamme säännöllisesti, eikä tuo ole niitä ainakaan pahentanut, ja mies käy kuumana anaaliini ylimääräisistä lärpäkkeistä huolimatta.
Minulla on sekä ulkoisia että sisäisiä pukamia, mutta en halua niitä leikkauttaa kun siitäkin voi olla seurauksena vaivoja. Ei siis harrasteta anaalia (vuodan verta helposti) ja takaapäin vain "pimeässä". Miten ne suuhoidon aikana näkyvät, jos olen selälläni, ei mitenkään? Ei ainakaan näkynyt kun peilillä katsoin. Tietysti jos olisi kontillani niin näkyisivät.
Peräpukamista ei tarvitse seksissä välittää, jos eivät ole juuri silloin ärtyneinä. Sellainen seksikumppani jolle toisen pukamat ovat ongelma kannattaa laittaa vaihtoon. Siitä kun ei olisi muutenkaan pidempään suhteeseen kun se jossakin vaiheessa kuitenkin löytäisi kehostasi jonkun muun omasta mielestään epätäydellisen kohdan skitsoilunsa kohteeksi.
Pukamien alkuperällä on anaaliseksin harrastamisen kannalta merkitystä. Jos ovat tulleet jonkun leikkauksen tai synnytyksen jälkeen niin omalta gynekologilta kannattaa kysyä neuvoa asiassa ja nimenomaan mainita halu kokeilla anaaliseksiä. Hän osaa kertoa näkyykö tai tuntuuko alapäässä sellaisia synnytykseen liittyviä repeämiä tai arpia, joiden vuoksi anaalijutut kannattaisi jättää väliin.
Olen tästä (mies) itse kirjoitellut omalta kohdaltani aiemminkin mutta kertauksena: Mulla oli nuorena aika ikävät sisäiset pukamat jotka sitten yllättäen lakkasivat kiusaamasta kun kokeilin anaaliseksiä itseni kanssa eli peppuun työnnettäviä seksileluja itsetyydytyksen yhteydessä. Huomasin jossakin vaiheessa, että pukamat olivat olleet pidempään kiusaamatta. Kun tuli työreissun vuoksi useamman kuukauden pituinen tauko tähän harrasteeseen niin pukamia alkoi taas ilmetä. Reissun jälkeen aloitin uudelleen harrasteen ja pukamat poistuivat. Kun ne ilmaantuivat toisen samanlaisen tauon yhteydessä uudelleen niin tiedän ainakin itseni kohdalla miten ne saa pysymään poissa.
Jos pukamat ei oireile niin eipä niistä ole haittaa. Jotenkin jäi kuva, ettet ole edes varma niiden olemassaolosta? Ja pukamia on ulkoisia ja sisäisiä. Jos ei ole haitannut tähän asti niin miksi haittaa jatkossakaan? Oireeton pukama ei edes kaipaa hoitoa, sitä ei oikein edes pysty hoitamaan..
Joillakin pukamaoire sitäpaitsi poistuu peppuseksin myötä. Johtunee sen seudun lihaksiston hallinnan paranemisesta tässä yhteydessä.
Voide peräpukamiin - https://tonzes.com/hemaprofi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
Älä välitä pukamasta, mies ei ole välttämättä edes huomannut tai ei välitä. Minäkin anna peppua salarakkaalle, vaikka minulla on yksi pukama. Kiimaisena sillä ei ole väliä, vaan muut asiat mielessä.
Eipä ole häirinneet vaimon pukamat. Kyllä kumppanissa merkitsee ihan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä pukamasta, mies ei ole välttämättä edes huomannut tai ei välitä. Minäkin anna peppua salarakkaalle, vaikka minulla on yksi pukama. Kiimaisena sillä ei ole väliä, vaan muut asiat mielessä.
jäi vähän epäselväksi annatko myös omalle miehelle b rappuasi
Mun mielestä pikku pukamat pyllyssä on kiihottavia.
Lidlin kassalla tänään keskustelivat jotakin naapurinsa peräpukamista. Jätin ostoskorini lattialle ja läksin kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sekä ulkoisia että sisäisiä pukamia, mutta en halua niitä leikkauttaa kun siitäkin voi olla seurauksena vaivoja. Ei siis harrasteta anaalia (vuodan verta helposti) ja takaapäin vain "pimeässä". Miten ne suuhoidon aikana näkyvät, jos olen selälläni, ei mitenkään? Ei ainakaan näkynyt kun peilillä katsoin. Tietysti jos olisi kontillani niin näkyisivät.
Kyllä et ole sitten saanut kunnon suuhoitoa, eikä tarvi olla edes kontillaan.
En usko että mies edes huomaa tollasta. ja jos huomaa ei välitä.
Tyttöystäväni ulkoneva peräaukko on kuin toinen suu supussa. Sille on ihana antaa suukkoja.
Vaimon pyllyssä on enemmän struktuuria nykyään. Kiva lipsutella kielellä.
Pienet pukamat on kiihottavia.
Yhtä hoitoa työstin kakkoseen niin peräpukamat ei ollu tiellä,itseasiassa olivat tuntuneet paremmilta hänelle itselleen panon jälkeen.
Persefetisistinä on pakko sanoa että itseäni pukamat häiritsevät pahasti
Ei ole vaimon pukamat haitanneet. Itselläkin niitä joskus tulee pinnistelyn seurauksena ja joskus ne saattavat ärtyä ja ovat kipeitä. Jos ovat ärtyneet, niin olen itse Bepanthenin kanssa työntänyt takaisin sisään ja näin hoitanut kotikonstein. Ainakin itsellä tuo on auttanut ja myös vaimolla.
Persesuudelmien antajana nautin suunnattomasti niistä. Olen antanut niitä suurelle määrälle naisia. Pukamat eivät juuri haittaa. Antavat peräaukoille päinvastoin persoonallisuutta. Märkiviä en tosin suutele.
En ole harrastanut seksiä peräpukamien kanssa. Joillakin naisilla on niitä ollut, mutta eivätpä ole häirinneet. Hoida pois vaan. Saat sitten anaaliinkin.