Miksi mun naama on finniytynyt, kun aloin syödä tuoreita kasviksia
suositellut määrän? Aiemmin en ole syönyt niitä kuin ehkä banaani silloin tällöin ja salaattia joskus.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Elimistö puhdistuu.
Nää puhdistumispuheet on ihan höpöhöpöjuttuja. Kyse varmaan sattumasta tai hormoneista.
Hormonitoiminta. Voi olla että sillä ei ole mitään tekemistä ruokavaliosi kanssa ollenkaan tai sitten olet alkanut syömään jotain kuorellisia omenoita ja muita kemikaaleilla rankasti käsiteltyjä kasviksia. Toisaalta yhtä lailla monet eineksien lisäaineetkin voi aiheuttaa hormonihäiriötä joten mene ja tiedä... Mutta ei sun elimistö mitään "puhdistu" niinkuin jotkut väittää. Joillain alkaa naama kukkia enemmän, kun alkaa juomaan övereitä määriä hanavettä, mutta oikeasti putkistossa ja vesistössä on helkkaristi hormonijäämiä ja muita kemikaaleja, jotka haittaa luontaista hormonitoimintaa.
Ai elimistökö ei muka puhdistu? No varmasti kyllä.
En tiedä syytä, mutta mullekin alkoi ilmestymään sellaisia muutamia jättifinnejä sen jälkeen kun lisäsin kasvisten ja hedelmien määrää noin puoleen kiloon/päivä. Meni ohi puolessa vuodessa, ja edelleen jatkan samalla kasvis- ja hedelmämussutuslinjalla.
Eli kasvikset on sitten epäterveellisiä?
Mulla käy noin, kun olen nyt syönyt tavallista useammin mandariineja ja appelsiineja. 1-2kpl päivässä.
Elimistö puhdistuu.