Mistä tänä talvena isoa mustaa parrua kun Gambiaan ei pääse?
Mistä tänä talvena isoa mustaa parrua kun Gambiaan ei pääse? Oltiin taas lähdössä tyttöporukalla Gambiaan nauttimaan isoista mustista parruista kun iski tämän poikkeustilan päälle. Mistä nyt isoa mustaa parrua tänä talvena?
T. Vaimo -85
Kommentit (26)
On niitä vedenkestäviä värejä joilla voi kullin värjätä. Helpompi tosin kun pidät päässä tummia laseja.
Kyl valkoinen nainen saa mustaa miestä ihan Helsingissäkin. Ei kai mustan takia tarvi Gambiaan saakka lähteä.
Oon ymmärtänyt, et ihan siiderivalaskin saa Helsingissä. Ei tarvi olla ees timmi.
No ihan jokaisesta helsinkiläisestä bileravintolasta. On mistä valita. Sanoisiko jopa runsauden pulaa. Eikä tarvitse olla itse aloitteellinen...
Näiden palstatakullit ovat melkein aina liian pieniä, ja kantajat itsekkäitä . Parempi siis hake isoa mustaa, samalla saa kaikkea muutakin kivaa, mitä nainen haluaa. Näiltä saa!
Vierailija kirjoitti:
Kyl valkoinen nainen saa mustaa miestä ihan Helsingissäkin. Ei kai mustan takia tarvi Gambiaan saakka lähteä.
Oon ymmärtänyt, et ihan siiderivalaskin saa Helsingissä. Ei tarvi olla ees timmi.
Sitä saa vaikkei tahtoisikaan. Niitä oikeudenkäyntejä on kiva seurata ja naureskella. Vaalipäivä on se kun pitää tietää mitä haluaa.
Mikä juttu tämä on? Eikö sinulle valkoinen kelpaa??