Poikaystävä lupasi lopettaa pilven polttamisen, mutta haisee yhä välillä siltä ja on flegmaattinen/masentunut
Eli poikaystävä poltti ennen pilveä viikonloppuisin kavereidensa kanssa. En tykännyt tästä mutten voi alkaa aikuista ihmistä määräilemäänkään. Hän teki minulle uudenvuoden lupauksen että lopettaa. Nyt kuitenkin käyttäytyy ja haisee välillä samalta kuin ennen. Väittää että haju tarttuu vaatteisiin kun kaverit polttavat. Haluaisin uskoa mutten tiedä voinko?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama piripää täällä puolustelee kannabistaan. Jos sitä pitää hyvänä asiana että syntyy terve lapsi kun äiti käyttää huumeita raskausajan niin on todella sekaisin päästään. Kannabis on vaarallinen huume, eikä sinun kannata sitä yrittää lievennellä vaikka itse sitä kasvatat ja myyt kakaroille:
http://www.paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/pikatieto/kannabis
Hae sinä vähäiset tiedonjyväsi tuolta, minun ei tarvitse, koska asia on minulle tuttuakin tutumpi. Hassua, miten näissä huumekeskusteluissa ei koskaan haluta kuunnella heitä, jotka oikeasti aiheesta tietävät. Ymmärrän, että kommenttini raskausasiaan saattoi olla hieman provosoiva, mutta tarina yhtäkaikki tosi, jonka takia sen nostinkin esimerkiksi. Huumeiden käyttö raskausaikana ei toki ole suositeltaa, mutta haluaisin ihmisten ymmärtävän, että harvat huumeet ovat oikeasti vaarallisia. Ps. Piriä kokeillut kerran, 1/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se asia sulle kuuluu mitenkään ja puutut ja kiristät lupaamaan? Pilvi on kuitenkin huomattavasti harmittomampi kuin alkoholi mutta tuskin pahastut jos hän juo? Alkoholi aiheuttaa psykooseja, masennusta ja mielenterveysongelmia moninkertaisesti pilveen nähden - ihan kaikkien tutkimusten mukaan. Google vaan käteen nyt ja sitten lakkaat puuttumasta aikuisen ihmisen elämään.
Miksi pitäisi polttaa kannabista kun voi syödä suklaata ja se on taatusti väemmän haitallista kuin kannabis tai alkoholi.
Sen sijaan reilu ylipaino ei ole yhtään vähemmän haitallista kuin alkoholi tai kannabis. Ihan turha kuvitella nokka pystyssä olevansa ns. "parempi ihminen" jos mässää roskaruoalla ja suklaalla itsensä muodottomaksi palleroksi samalla kun kritisoi alkholin tai mietojen huumeiden, kuten kannabiksen, kuluttajia.
Läskit kansantaloudelle suuri haitta. Ei teidänkään hoidot ilmaisia ole.
Minä eroaisin, suosittelen sitä sinullekin AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa Hesarista se Heli Vaarasen kolumni. Jos et pidä pilven polttamisesta ja saat siitä aikaiseksi kynnyskysymyksen, sun pitää erota. Mutta ikinä koskaan et voi toisen aikuisen elämään puuttua, et päälle päsmäröidä ja pakotttaa lupaamaan asioita. Naisille jostain syystä helposti kasvaa käsitys, että on jotenkin Ok muokata miestä itselleen mieluisaksi jopa puuttumalla henkilökohtaisiin valintoihin.
Kyllä se menee niin, että pitää etsiä itselleen sellainen puoliso, jonka kanssa ei kynnyskysymyksiä ole. Eikä muokata sitä miestä
Kannabis vaikuttaa tuleviin lapsiin epigeneettisen periytymisen kautta.
Vaikka isä polttaisi ihan eri tialassa, eikä odottava äiti koskaan altistuisi savulle, niin se isän siittiö ehti jo muuttua kannabiksen takia.
Todella todella toivon, ettei kukaan usko tällaisia juttuja!
Meidän lapsi on ainakin niin normaali kun voi olla ja mieheni on ollut ennen lasta ihan päivittäispolttaja.
Voi olla normaali, mutta lapsi ei ole sama kuin olisi ilman kannabista.
Tosin äidin vastaavat jutut vaikuttavat kyllä enemmän.
Niinpä niin, tietämättömät tavismammat täällä taas "valistaa" kansaa. Ystävättäreni poltteli pilveä koko raskauden ajan ja hups vain, täysin terve lapsihan se sieltä tuli. Tavalliset ihmiset pelkäävät yleensä sitä mistä eivät mitään tiedä eivätkä jaksa ottaa selvää.
Tuttuni piikitti Subutexia koko raskauden ajan ja hups vaan, terve lapsi tuli. Se onkin sitten asia erikseen, kuinka hyvä äiti tuollainen on joka vetää päihteitä koko raskauden ajan.
Minä jätin mieheni, jonka pilvenpoltto ja sen myötä muuttunut käyttäytyminen haittasi minua. Mies puhui lopettavansa, mutta en usko että olisi luopunut itselleen niin tärkeästä asiasta vain koska minä en tykännyt siitä. Näin parempana erota kuin lähteä muuttamaan toista, sillä todennäköisesti vastassa olisi ollut vain pettymys minulle. Paheesta luopuminen kun onnistuu yleensä vain omasta tahdosta, ei toisen käskystä. Toki jos toista pitää tärkeänä ja haluaa pitää hänet elämässä niin halu lopettaa pahe voi tulla ihan itsestään ja silloin siinä on mahdollista onnistua. Aina näin ei vain ole, ja se kannattaa pitää mielessä. Eli tiivistettynä: en usko poikaystäväsi lopettaneen ellei itse omaa motivaatiota siihen. Jos valehtelee tuosta asiasta niin suhde ei ole kovin hyvällä pohjalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa Hesarista se Heli Vaarasen kolumni. Jos et pidä pilven polttamisesta ja saat siitä aikaiseksi kynnyskysymyksen, sun pitää erota. Mutta ikinä koskaan et voi toisen aikuisen elämään puuttua, et päälle päsmäröidä ja pakotttaa lupaamaan asioita. Naisille jostain syystä helposti kasvaa käsitys, että on jotenkin Ok muokata miestä itselleen mieluisaksi jopa puuttumalla henkilökohtaisiin valintoihin.
Kyllä se menee niin, että pitää etsiä itselleen sellainen puoliso, jonka kanssa ei kynnyskysymyksiä ole. Eikä muokata sitä miestä
Kannabis vaikuttaa tuleviin lapsiin epigeneettisen periytymisen kautta.
Vaikka isä polttaisi ihan eri tialassa, eikä odottava äiti koskaan altistuisi savulle, niin se isän siittiö ehti jo muuttua kannabiksen takia.
Todella todella toivon, ettei kukaan usko tällaisia juttuja!
Meidän lapsi on ainakin niin normaali kun voi olla ja mieheni on ollut ennen lasta ihan päivittäispolttaja.
Voi olla normaali, mutta lapsi ei ole sama kuin olisi ilman kannabista.
Tosin äidin vastaavat jutut vaikuttavat kyllä enemmän.
Niinpä niin, tietämättömät tavismammat täällä taas "valistaa" kansaa. Ystävättäreni poltteli pilveä koko raskauden ajan ja hups vain, täysin terve lapsihan se sieltä tuli. Tavalliset ihmiset pelkäävät yleensä sitä mistä eivät mitään tiedä eivätkä jaksa ottaa selvää.
Voi näyttää terveeltä, mutta hermosto on kehittynyt vinoutuneeseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama piripää täällä puolustelee kannabistaan. Jos sitä pitää hyvänä asiana että syntyy terve lapsi kun äiti käyttää huumeita raskausajan niin on todella sekaisin päästään. Kannabis on vaarallinen huume, eikä sinun kannata sitä yrittää lievennellä vaikka itse sitä kasvatat ja myyt kakaroille:
http://www.paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/pikatieto/kannabis
Hae sinä vähäiset tiedonjyväsi tuolta, minun ei tarvitse, koska asia on minulle tuttuakin tutumpi. Hassua, miten näissä huumekeskusteluissa ei koskaan haluta kuunnella heitä, jotka oikeasti aiheesta tietävät. Ymmärrän, että kommenttini raskausasiaan saattoi olla hieman provosoiva, mutta tarina yhtäkaikki tosi, jonka takia sen nostinkin esimerkiksi. Huumeiden käyttö raskausaikana ei toki ole suositeltaa, mutta haluaisin ihmisten ymmärtävän, että harvat huumeet ovat oikeasti vaarallisia. Ps. Piriä kokeillut kerran, 1/5.
Noinhan alkoholistiäiditkin puolustelevat, että lapsi näyttää ihan terveeltä.
Alkoholistakin tulee kuitenkin sikiölle vakavia haittoja ihan samooin kuin huumeistakin, mutta hiukan eri tyyppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko itse päätti että nyt teen uudenvuodenlupauksen lopettamisesta? Vai lupasiko sinulle, tarkoittaa että esitit jollain kiristyskeinolla ja pakolla että muutat kaiken paskaksi ja olet kusipää jos toinen ei tee juuri niin kuin sinä vaadit. Minkälainen uudenvuodenlupaus tuo on että toinen pakottaa lupaamaan. Hyi helvetti!
Kiristetty lupaus ei ole minkään arvoinen. Kyllä naisystäväni nyrpistelee kun polttelen muttei kiellä. Siitä sovittiin heti alussa että jos sekoilen savuissa niin se on sitten suhde siinä. Mitähän tuosta on 7 vuotta ja rapiat enkä vieläkään ole sekoillut.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken muun vielä kestäis, mutta se kasvinsyönti, ai että!
Meikä vanhana pajapäänä on aika lailla kaikkiruokainen. Suoraan sanottuna normi ruoka ois aika tylsää ilman kasviksia. Hamppufoorumin työpaikka kyselyn mukaan yleisin ammatti pössyttelijöillä on kokki. Jos siis syöt usein ravintoloissa on todennäköistä että ruokasi on pajauttelijan tekoa. Jos se on viimeisen päälle hyvää voit olla jo lähes varma että pajapää asialla.
Tiedän että pössytellessä ruoka maistuu. Sitä on myös luova ja tarkka sen kanssa miten maustaa. Hah, hah jos sekoittaa oreganon ja ruohon. Asiakasparat ei malta lopettaa syömistä. Vitsi, vitsi mutta kuten tiedetään kaikki on mahdollista. Veihän ne yhdet poliisit vangitun pullat ja söivät ne itse. Karma ei niinkään rangaissut vaan opetti. Näytti miltä se kannabispäihtymys tuntuu.
Salaa antamista en hyväksy, se on yksiselitteisesti väärin. Sheriffit itse syyllistyi varkauteen ja loppupäivä oli sitä opetusta. Tiedä vaikka joku niistä muutti mieltään kannabiksesta? Syömällä menee vain niin helposti yli eikä se ole kivaa. Siksi mielummin poltan tai höyrystän että annos on nautinto eikä yrjöily.
ei sitä voi toinen ihminen määrätä lopettaako toinen vai ei. Minä olin ennen flegmaattinen pajaripää ja exäni vaati minua lopettamaan tai se olisi ero. No, lopetinkin huimaksi neljäksi kuukaudeksi, mutta tämän ajan olin vain ahdistunut. En siksi, etten saanut polttaa vaan siksi, että toinen ihminen kertoo mulle mitä saan tehdä tai en. Kieltoja alkoi tulla muihin asioihin liittyen lisää ja erohan siinä sitten lopulta tuli.
Nyt pari vuotta myöhemmin en enää polta, oli jotain omaa seikkailunhalua, mutta ei ole enää maistunut. Pointti on, että poikaystäväs täytyy itse haluta lopettaa, et sä tai kukaa muu voi sitä määrätä.
Kaiken muun vielä kestäis, mutta se kasvinsyönti, ai että!