Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovis vai ei (kuva)?

18.01.2017 |

Viiva ovistikkuun ilmestyi, mutta ei yhtä tumma. Tänään siis ekaa kertaa testailin, päivä on jotain 9-12 välillä koska kuukautiset olivat niin sekavat

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä lh-huipulta ainakaan. Tässä minun satsi... Kiertoni on n. 30+-pvää, joten aloitin testauksen kp14 (kuvassa ylhäältä alas). Lh-huippu on näemmä ollut kp17. Ovishan tulee vähän sen jälkeen ja minun tapauksessani uskoisin sen olleen kp18 (tuli turahdus verta ja toivon sen olleen ovulaatiovuotoa). 

2/9 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, lähellä taidetaan kuitenkin olla, jatkan testailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu tulee vaan tämmösiä samanlaisia tuloksia. Vai oisko tää vähän tummempi? Bongaako joku joskus muka oikeesti kunnon ovulaation?

4/9 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä näyttää oikea ovulaatio! Eli viivat tasavahvoja tai jopa vahvempia kuin kontrolliviiva :) Tästä oviksesta olen myös parhaillaan raskaana :)  Kannattaa jatkaa testailua.

5/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaa kun ei löydy. Pitääkö mun vaihtaa johonkin kalliimpaan testimerkkiin vai mennä johonkin tutkimuksiin

6/9 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vaan testailuja. :) Mulla tuli tasavahva viiva kp14. Samanlaisia tikkuja käytin.

Vierailija
7/9 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaino ei hätää! Joskus oviksen voi bongata vain parin/muutaman tunnin ajan joten ei sitä välttämättä tikkuun saa. On kovin yksilöllistä kauanko lh-huippu ja ovulaatio kestää. Ja joskus ovulaatio voi jäädä väliin tai tulla eri aikaan kuin yleensä. Itse en saanut positiivista tulosta tikutettua viime kierrolla ollenkaan vaikka oli selvät ovulaatio-oireet... Tässä kierrossa olen tehnyt testin eri aikaan (viimeksi alkuillasta ja nyt aamupäivällä) ja sain positiivisen bongattua! Mulla on herkkä testi käytössä (20mlU/ml). Tsemppiä! :)

8/9 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia oireita kannattaisi sitten ruveta havainnoimaan? 

Vierailija
9/9 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset