Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset!

18.01.2017 |

Onko enään ollenkaan muita uskovaisia jäljellä, ja mistä teitä löytäisi? Ateismi on jotenkin muodissa, ja tuntuu että uskossa olevia on yhä vähemmän.
Olen itse uskossa, aina ollut ja aina tulen olemaan. Ihmettelen ateismin periaatteita, ja jokainen kuitenkin saa Suomessa automaattisesti kristillisen kasvatuksen.

Kommentit (3)

1/3 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Minua et varmasti tule löytämään muualta kuin tältä palstalta, mutta suosittelen kokeilemaan vaikka vapaakirkkoa, tai helluntaiseurakuntaa tms.

2/3 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3713 kirjoitti:

Ihmettelen ateismin periaatteita, ja jokainen kuitenkin saa Suomessa automaattisesti kristillisen kasvatuksen.

Ateismi merkitsee jumaluskon puuttumista. Ei siihen automaattisesti mitään muita periaatteita sisälly. Ethän sinäkään usko muihin jumaliin kuin kristinuskon Jahveen, eli olet ateisti kaikkien muiden jumaluuksien suhteen.

Kaikki eivät Suomessa saa automaattisesti kristillistä kasvatusta. En minäkään ole saanut ja ihan suomalaisten vanhempien kasvattama minä olen. Mistä ihminen kristillisen kasvatuksen saisi, jollei hänellä ole kristittyjä kasvattajia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sodin vaan kotona askeesissa lopunajan sotia, minnekään srkntiin en mene leikkimään kotista ja lällyilemään, lauluja ja tylsiä puheita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän