Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jane the virgin

Vierailija
17.01.2017 |

Katsooko kukaan sarjaa? Ennen tuli säännöllisesti sunnuntaisin, sitten pari viimeistä kertaa vaihtelevasti ja nyt en löydä koko ohjelmaa Elisa viihteen ohjelmaoppaasta. Onko se laitettu kesken tuotantokauden tauolle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen just alkanu seuraa kyseistä sarjaa netflixistä. Yritin kattoa aiemmin telkkarista mut unohin aina ja menin juonessa sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla löytyy vain tieto, että sarja alkaa täysin alusta maaliskuussa, mutta mitään muuta ei sitten kerrota :(

Vierailija
4/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiin tullut just 2.kausi. siis siellä on nyt 1 ja 2. Hyvä sarja, toisella kaudella vähän lopahti mutta lopetus oli taas mahtava!

Vierailija
5/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaankin saatu jenkkien esitystahti kiinni, kun 3. kausi jatkui meillä heti toisen perään, joten pitää pitää tauko että saa uudet jaksot esitettäväksi.

Sama oli modernilla perheellä, sekin sarja oli typerästi tauolla kesken 7. kauden.

Vierailija
6/6 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvassa tallennuksessa Elisa Viihteessä. Mutta nyt ei tullut jaksoa sunnuntaina tai maanantaina. Pitää katsoa tuleeko ensi viikolla, vai onko sarja laitettu todellakin katkolle kesken kaiken.

Netflixistä näyttäisi tällä hetken löytyvän vain ykkös-ja kakkoskaudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän