Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme näitä Tinderin miehiä vaivaa?

Vierailija
17.01.2017 |

Muutaman viikon olen käyttänyt kyseistä sovellusta ja alkaa mennä jo hermot. Minulla ei ole aikaa naputella sitä joka välissä joten käyn Tinderissä kaksi kertaa päivässä lukemassa tulleet viestit ja vastailemassa. Uudet parit ja ilmoitukset eivät tule puhelimeen näkyviin. Tämä tuntuu kuitenkin tympivän osaa miehistä ja alkavat pommittamaan "Miksi et vastaa mihin katosit" viesteillä, kun en ole muutamaan tuntiin käynyt kommentoimassa heille mitään. Yhdelle ihmettelijälle vastasinkin, että mä en jaksa päivystää siellä 24/7, että on muutakin puuhaa. Mies poisti minut pareista. Eräs sankari oli etsinyt minut ihan Facebookista ja laittanut siellä viestiä, kun en jaksanut enää kommentoida hänen Tinder pommituksiinsa mitään. Ei helvata sentään! Mikä näitä tyyppejä vaivaa?! Toki voi olla samanlaisia sankareita myös naisissa. Eräs mies sanoi, että tutustuminen vaatii aktiivista yhteydenpitoa. Jaaha, selvä. Ehkä tämä deittailu ei sitten ole minulle, jos mun pitää olla puhelin kourassa ihan joka paikassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota treffejä nii ei tartte viestitellä niin paljoa

Vierailija
2/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Samaa olen ihmetellyt. No, suuri osa on kuitenkin ihan mukavia eivätkä näytä loukkaantuvan, vaikka menisi pidempikin aika vastaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kassit täynnä ja panettaa. Kai tiedät, että Tinder on panosovellus, ei mikään aviomieskatalogi?

Vierailija
4/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä jotain haluan miehestä tietää ennen treffejä. Esim. turha lähteä treffeille miehen kanssa joka inhoaa koiria. Minulla kun on koira. Mut kai niitä viestejä joutaa vähän odottamaan? Ap

Vierailija
5/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matchailen vain miehiä, joilla on ajatuksella laadittu profiiliteksti. Tämä tehoaa tuohon ongelmaan kahdella tavalla: matcheja tulee paljon vähemmän, jolloin ehtii kirjoitella yhdelle enemmän, ja tuossa joukossa ei muutenkaan ole noita urpoja hätähousuja niin paljon.

Joskus teen myös poikkeuksia, jos joku mies vaikuttaa pelkkien kuvien perusteella kiinnostavalta. Aika usein juuri nämä tekstittömät kuitenkin hiileentyvät ja alkavat painostaa juuri kuvailemaasi tyyliin. Tämä on sinänsä kätevä tapa karsia ikävimmät miehet siitä joukosta, jonka kanssa lähtee sitten treffeille.

Ps. Arvon miehet: en suosittele valittamaan tästä aiheesta profiilitekstissä (mm. "Ei keräilijöille", "Tykkää vain jos aiot tavatakin", tai muuta yhtä urpoa). Luot vain itsestäsi kuvan miehenä, joka ei saa keskusteluja/treffejä tinderissä.

Vierailija
6/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä jotain haluan miehestä tietää ennen treffejä. Esim. turha lähteä treffeille miehen kanssa joka inhoaa koiria. Minulla kun on koira. Mut kai niitä viestejä joutaa vähän odottamaan? Ap

Miten se koira siihen panemiseen liittyy? Ainahan voitte panna miehen luona?

Vierailija
7/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta viikkoa menee selvittää jo ihan perus asiat jos viestejä lähetetään vain 1 tai 2 päivässä. Vai laitatko miehelle gallupin?

Itse en ainakaan galluppeihin ala tinderissä vastaamaan ja ärsyttää myös jos laittaa sellaisen hyvän jutusteluviestik jossa kysyykin jotain ja saa vuorokauden päästä vastauksen. Ja huomenna sama juttu.

En pommita mätsejäni enkä välttämättä vastaa ihan heti, mutta kyllä kohtelen tinderiä samantasoisena viestintämuotona kuin whatsappiakin: viestit kuuluu lukea järkevän ajan kuluessa niiden tulosta ja vastata heti sopivan tilaisuuden tultua. Töissä ei tarvitse vastata eikä liikennevaloissa, mutta on myös ärsyttävää odotuttaa sitä toista "vastaan vain illalla klo 22:15".

Olen kyllä nainen joten en sen puolesta kuulu siihen ryhmään josta ap valitti

Vierailija
8/12 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomannu saman että moni suuttuu jos ei vastaa heti :D Ite sain kerran haukut kun en joutanut viestitellä päivän aikana kun oli koulua ja töitä. Kannattaa poistaa toi sovellus, siitä tulee vaan paha mieli

Vierailija
9/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta viikkoa menee selvittää jo ihan perus asiat jos viestejä lähetetään vain 1 tai 2 päivässä. Vai laitatko miehelle gallupin?

Itse en ainakaan galluppeihin ala tinderissä vastaamaan ja ärsyttää myös jos laittaa sellaisen hyvän jutusteluviestik jossa kysyykin jotain ja saa vuorokauden päästä vastauksen. Ja huomenna sama juttu.

En pommita mätsejäni enkä välttämättä vastaa ihan heti, mutta kyllä kohtelen tinderiä samantasoisena viestintämuotona kuin whatsappiakin: viestit kuuluu lukea järkevän ajan kuluessa niiden tulosta ja vastata heti sopivan tilaisuuden tultua. Töissä ei tarvitse vastata eikä liikennevaloissa, mutta on myös ärsyttävää odotuttaa sitä toista "vastaan vain illalla klo 22:15".

Olen kyllä nainen joten en sen puolesta kuulu siihen ryhmään josta ap valitti

Minä en kyllä ollenkaan ymmärrä, mikä siinä ärsyttää jos juttelee ja kysyy jotain, ja saa siihen vastauksen - hui kauhistus - vasta seuraavana päivänä! Itseäni harmittaisi vasta se, jos en saisi vastausta ollenkaan. Ei ole tähän mennessä tapahtunut. Joihinkin smalltalk-viesteihin on jäänyt vastauksia tulematta, mutta senkin ymmärrän oikein hyvin. Jos keskustelu ei oikein etene kiinnostaviin aiheisiin, en itsekään aina jaksa vastailla mitäkuuluu-tyylisiin kyselyihin.

Itsekin vastailen tasan silloin, kun on aikaa ja tuntuu siltä. Ne, joille tämä ei käy, karsiutuvat matcheista, ja hyvä niin. Muiden kanssa jatkan tutustumista rauhassa omaan tahtiin ja sitten, kun kalenterissani avautuu mahdollisuus jopa tavata joku (tätäkään ei tällä hetkellä kovin usein tapahdu..), valitsen sillä hetkellä mukavimmalta vaikuttavan matchin, jota pyydän treffeille.

En suostu pahoittamaan mieltäni myöskään haukuista, joita joskus saan kun en keskustele riittävän aktiivisesti. Pitäkööt moiset haukkujat mielipahansa ihan itsellään vain! Saati että poistaisin koko sovelluksen siksi, että joku urpo joskus päättää antaa kielteistä palautetta. 

Älkää hyvät ihmiset ottako elämäänne noin kamalan vakavasti, älkääkä Tinderiä varsinkaan. :D

N37

Vierailija
10/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä matchailen vain miehiä, joilla on ajatuksella laadittu profiiliteksti. Tämä tehoaa tuohon ongelmaan kahdella tavalla: matcheja tulee paljon vähemmän, jolloin ehtii kirjoitella yhdelle enemmän, ja tuossa joukossa ei muutenkaan ole noita urpoja hätähousuja niin paljon.

Joskus teen myös poikkeuksia, jos joku mies vaikuttaa pelkkien kuvien perusteella kiinnostavalta. Aika usein juuri nämä tekstittömät kuitenkin hiileentyvät ja alkavat painostaa juuri kuvailemaasi tyyliin. Tämä on sinänsä kätevä tapa karsia ikävimmät miehet siitä joukosta, jonka kanssa lähtee sitten treffeille.

Ps. Arvon miehet: en suosittele valittamaan tästä aiheesta profiilitekstissä (mm. "Ei keräilijöille", "Tykkää vain jos aiot tavatakin", tai muuta yhtä urpoa). Luot vain itsestäsi kuvan miehenä, joka ei saa keskusteluja/treffejä tinderissä.

Taidan alkaa tekemään tästä lähtien näin. Hyvä vinkki. Ehkä minulla on liian monta rautaa tulessa. Haluan vain olla kohtelias ja vastata kaikille edes jotain, jotka kirjoittaa. Pitää hieman karsia. Olisi motivaatiota kirjoittaakin enemmän. Ap

Vierailija
11/12 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se koira siihen panemiseen liittyy? Ainahan voitte panna miehen luona?

Älä jaksa provota. Tinder on jossain määrin ehkä profiloitunut panosovellukseksi, mutta kyllä kaikki sitä käyttävät tietää, että sieltä löytyy myös paljon ihan tositarkoituksella seuraa etsiviä. Ainakin minun tuttavapiiristä monet ovat tavanneet juuri Tinderin kautta. Se on tätä nykypäivää. Toki nettitreffit ovat toinen vaihtoehto, mutta katsastan Tinderin tarjontaa ensin. Jos sieltä ei muuta kuin seksiseuraa jää käteen niin ok. Ainakin yritin. Ap

Vierailija
12/12 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos laitan viestiä matchille niin odotan 3-7 päivää vastausta ja sitten poistan matchin jos ei vastausta kuulu.

Joillekin olen muutaman päivän päästä maininnut asiasta kun ei vastausta kuulu. Yksi suuttui ja raivosi että ei kuulemma päivystä tinderissä 24/7. Ilmeisesti olin liian hätäinen. ;)

Jotkut naiset ihmettelee miksei miehet aloita keskustelua kun tulee match. No.. kun niihin viesteihin ei kerta kaikkiaan vastata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä