Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä saisin jonkun naisen ihastumaan muhun?

Vierailija
17.01.2017 |

Ei ole kovin korea ulkokuori eikä korkea statuskaan, ja paremmalta se tuntuisikin, jos joku kiva nainen ihastuisi persoonaani eikä ulkoisiin puitteisiin. Mutta miten kummassa se onnistuu, kun pakkeja annetaan jo ensisilmäyksellä? Treffeillä tuntuvat käyvän vain naiset, jotka etsivät jotain ihmemiestä, jollaista ei taida olla olemassakaan. Pitää olla niitä ja näitä ominaisuuksia tai muuten eivät ole kiinnostuneita. Eivät oikein osaa heittäytyä hetkeen ja kohdata edessä olevaa henkilöä yksilönä eikä jonain hemmetin listana eri ominaisuuksia.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten ihmeessä saisin jonkun naisen ihastumaan muhun?"

Otsikossa oli jo ongelma, ja avausteksti vahvisti ensivaikutelman; AP ei näe naisia yksilöinä, vaan yhtenäisenä joukkoja, jotka kaikki käyttäytyvät samalla tavalla. Onko tosiaan niin, että sinulle kelpaisi joku nainen, ihan kuka tahansa vain, ei mitään väliä naisen persoonallisuudella ja kiinnostuksen kohteilla? Sellaisen mielikuvan tekstistäsi ainakin saa.

Mieti, millaisen kumppani todellisuudessa haluaisin. Sitten voit miettiä, millaisia ominaisuuksia sinussa on, jotka voisivat kiinnostaa häntä, mitä yhteistä tekemistä ja puhumista teillä voisi olla yhdessä. Millainen on hyvä kumppani, jonka seurassa on hyvä olla. Pohdiskele näitä ja kehitä omia ominaisuuksiasi sen suuntaan. Tärkeintä kuitenkin on luopua siitä harhaluulosta, että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Sinun on opeteltava näkemään ihmiset yksilöinä, jotta joku toinen voisi kiinnostua juuri sinusta yksilönä.

"paremmalta se tuntuisikin, jos joku kiva nainen ihastuisi persoonaani eikä ulkoisiin puitteisiin"

Tuossa lainaus aloitusviestistäni. Luitko pelkän otsikon? Minusta on hullua kehittää omia ominaisuuksia sen perusteella, mistä kuvittelee joidenkin naisten pitävän, kuten sinä ehdotat, sen sijaan että kehittäisi oitseään omien mieltymystensä mukaan. Ap

Yrittäisit nyt edes vähän ymmärtää mitä sinulle sanotaan :-)

Vierailija
22/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa oli jo ongelma, ja avausteksti vahvisti ensivaikutelman; AP ei näe naisia yksilöinä, vaan yhtenäisenä joukkoja, jotka kaikki käyttäytyvät samalla tavalla. Onko tosiaan niin, että sinulle kelpaisi joku nainen, ihan kuka tahansa vain, ei mitään väliä naisen persoonallisuudella ja kiinnostuksen kohteilla? Sellaisen mielikuvan tekstistäsi ainakin saa.

Mieti, millaisen kumppani todellisuudessa haluaisin. Sitten voit miettiä, millaisia ominaisuuksia sinussa on, jotka voisivat kiinnostaa häntä, mitä yhteistä tekemistä ja puhumista teillä voisi olla yhdessä. Millainen on hyvä kumppani, jonka seurassa on hyvä olla. Pohdiskele näitä ja kehitä omia ominaisuuksiasi sen suuntaan. Tärkeintä kuitenkin on luopua siitä harhaluulosta, että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Sinun on opeteltava näkemään ihmiset yksilöinä, jotta joku toinen voisi kiinnostua juuri sinusta yksilönä.

"paremmalta se tuntuisikin, jos joku kiva nainen ihastuisi persoonaani eikä ulkoisiin puitteisiin"

Tuossa lainaus aloitusviestistäni. Luitko pelkän otsikon? Minusta on hullua kehittää omia ominaisuuksia sen perusteella, mistä kuvittelee joidenkin naisten pitävän, kuten sinä ehdotat, sen sijaan että kehittäisi oitseään omien mieltymystensä mukaan. Ap

Väännetäänpä sitten sinulle rautalangasta esimerkki:

haluat parisuhteeseen naisen kanssa, joka pitää ulkoilmaharrastuksista, koska olet itse kiinnostunut purjehduksesta. Seuraa johtopäätös ja toiminta: ilmoittaudut purjehduskurssille, jossa pääset luontevasti juttelemaan samasta aiheesta kiinnostuneiden naisten kanssa. Olet heitä kohtaan kohtelias ja ystävällinen, koska naiset pitävät kohteliaista ja ystävällisistä naisista (huom, kukapa ihminen ylipäätään ei pitäisi, mutta AV:lla aika moni mies ei tunnu ymmärtävän tällaista ihan normiasiaa elämässä ja sosiaalisissa suhteissa). Nyt olet tehnyt hyvän ensivaikutelman näihin naisiin ja teillä on luontevasti yhteinen keskutelunaihe, mahdollisesti jopa jatkossa tekemistä jonka parissa viettää aikaa.

Näin. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä. Sinun tarvitse muuttaa itseäsi toisenlaiseksi kun mitä olet miellyttääksesi random naisia, vaan löytää samanhenkistä seuraa kuin mitä itse olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin jo luopunut toivosta, koska ikäluokkani naisilla on käsittämättömän kovat vaatimukset. Pitäisi olla vapaa, sporttinen, pitkä, harteikas, tuuheahiuksinen, sosiaalinen ja pitäisi omistaa piilopirtit tapaamisia varten. Minulla ei ole mitään näistä ominaisuuksia ja aika hiljaista on ollut treffien suhteen.

Vierailija
24/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin jo luopunut toivosta, koska ikäluokkani naisilla on käsittämättömän kovat vaatimukset. Pitäisi olla vapaa, sporttinen, pitkä, harteikas, tuuheahiuksinen, sosiaalinen ja pitäisi omistaa piilopirtit tapaamisia varten. Minulla ei ole mitään näistä ominaisuuksia ja aika hiljaista on ollut treffien suhteen.

Ja taas: ihan kaikki naiset on samanlaisia, eikö vaan.

Vierailija
25/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti naiselle, jonka halyat. Sellaista moni tyttö arvostaa

Mulla on tämmönen kiltti kaveri. Toimii ilmaistaksina yhdelle tytölle ja siihen se jääkin. Siinä sitä arvostusta

Vierailija
26/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sinua ap ollenkaan niin pahana kuin jotkut tänne vastaavat ovat kirjoittaneet. Ehkä joillakin vain hieman kuohahtaa yli ja he ottavat itseensä liikaa asioita ja siksi vastaukset ovat mitä ovat. Myös nuori ikä vaikuttanee vastauksiin.

Mielestäni aloituksesi kuulosti ihan kelvon nuoren miehen mutinalle, ei siinä ollut mitään mikä minut olisi karkoittanut ja saanut karvoja pystyyn. Ja niinhän se on myös parisuhdetta etsiessä, joidenkin kanssa ei osu sitten niin mikään asia yhteen, mutta sitten joku saattaakin alkaa tuntua hyvin mukavalle.

Myös minulla on hyvin vastaava tarina kuin jollakin toisellakin oli jo, eli jouduin tekemisiin työni kautta erään miehen kanssa, joka ei napannut ollenkaan. Alussa miehen vakava katse, hieman ruokkoamaton ulkonäkö ja omat ennakkoluuloni saivat minut suorastaan väistelemään miestä. Mies ei paljoa henkilökohtaisia asioita puhunut ja keskityimme vain työasioihin ja niiden taustoihin, mutta hiljakseen mukaan tuli omia juttuja ja huomasin, että ajattelin häntä työajan ulkopuolella koko ajan enemmän. Samoin oli käynyt myös miehelle. Tiedän, että minä en vastannut ollenkaan hänen käsitystään kauniista naisesta, mutta siinä molemmat ihastuivat toisensa sisimpään ja sitä myötä myös se asia muuttui myös.

Eli tarinan opetus: kannattaa tutustua myös sellaisiin naisiin, joiden ulkonäkö ei ole ihan sitä mitä on haaveillut. Sisin saattaa kuitenkin olla kultaa. Tutustuminen muuten kuin ihastumisen kautta on kannattavaa, eli vaikka jonkun harrastuksen kautta on helpompi lähteä juttelemaan kuin ihan vain johonkin rivityttöön baarissa. Ystäviäkään ei ole koskaan liikaa vaikka siitä naisesta ei tyttöystävää tulisikaan, niin en naista sen takia hylkäisi.

Vierailija
27/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin väännelty. Naurattaisi tämä miesten asenne, jollei se olisi niin surullista. Ällistyttävän moni haluaa tietää pelimieskikkoja, joilla naisten huomio saadaan. Vaikka moni nainen pitää söpönä hiljaisia ja ujoja miehiä. Moni nainen on itsekin vähän erakkoluontoinen, joten introvertti mies olisi taivaan lahja. Monella naisella on huonoja kokemuksia pelimiehistä, joten osaavat jo vältellä näitä taitavasti.

Niin. Ehkä tuo onkin monen miehen ongelma. Yritetään esittää pelimiestä, mutta kaikki fiksut naiset osaavat jo kiertää sellaiset kaukaa.

haluat parisuhteeseen naisen kanssa, joka pitää ulkoilmaharrastuksista, koska olet itse kiinnostunut purjehduksesta. Seuraa johtopäätös ja toiminta: ilmoittaudut purjehduskurssille, jossa pääset luontevasti juttelemaan samasta aiheesta kiinnostuneiden naisten kanssa. Olet heitä kohtaan kohtelias ja ystävällinen, koska naiset pitävät kohteliaista ja ystävällisistä naisista (huom, kukapa ihminen ylipäätään ei pitäisi, mutta AV:lla aika moni mies ei tunnu ymmärtävän tällaista ihan normiasiaa elämässä ja sosiaalisissa suhteissa). Nyt olet tehnyt hyvän ensivaikutelman näihin naisiin ja teillä on luontevasti yhteinen keskutelunaihe, mahdollisesti jopa jatkossa tekemistä jonka parissa viettää aikaa.

Näin. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä. Sinun tarvitse muuttaa itseäsi toisenlaiseksi kun mitä olet miellyttääksesi random naisia, vaan löytää samanhenkistä seuraa kuin mitä itse olet.

Vierailija
28/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin väännelty. Naurattaisi tämä miesten asenne, jollei se olisi niin surullista. Ällistyttävän moni haluaa tietää pelimieskikkoja, joilla naisten huomio saadaan. Vaikka moni nainen pitää söpönä hiljaisia ja ujoja miehiä. Moni nainen on itsekin vähän erakkoluontoinen, joten introvertti mies olisi taivaan lahja. Monella naisella on huonoja kokemuksia pelimiehistä, joten osaavat jo vältellä näitä taitavasti.

Niin. Ehkä tuo onkin monen miehen ongelma. Yritetään esittää pelimiestä, mutta kaikki fiksut naiset osaavat jo kiertää sellaiset kaukaa.

Vierailija
29/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus kiinnostunut miehestä ihan sen takia, että hän on ollut niin kiinnostunut minusta. Minusta, vain minusta, joka kerta tavatessamme. Kysellyt asioita, tehnyt tikusta asiaa, katsonut perääni, hakenut katsettani, rientänyt heti auttamaan.

Vierailija
30/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti naiselle, jonka halyat. Sellaista moni tyttö arvostaa

Mulla on tämmönen kiltti kaveri. Toimii ilmaistaksina yhdelle tytölle ja siihen se jääkin. Siinä sitä arvostusta

No eihän se niin toimi, että jokainen, jolle olet kiltti, pitää kiitollisuudesta levittää haarat sulle.

Vierailija
31/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle annetaan pakit pelkällä vilkaisulla, niin naiset pitävät itseään liian hyvännäköisinä sinulle ja todennäköisesti sitä ovatkin, koska saat jatkuvasti pakit noin.

Näin. Ihan liian hyvännäköisiä yrität tai sitten väärissä tilanteissa. Pitää vähän haistella naisen viretilaa ja illan vaihetta.

Vierailija
32/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis nähdä kuva että voisin kertoa enemmän. Ihastuminen vaatii viehättävää ulkonäköä siltä kohteelta.

Vierailija
33/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis nähdä kuva että voisin kertoa enemmän. Ihastuminen vaatii viehättävää ulkonäköä siltä kohteelta.

Ja tähän ei ole absoluuttista totuutta. Kauneus on tunnetusti katsojan silmässä.

Vierailija
34/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ikäluokkasi? Vapaus on tietenkin yksi ihan kiva juttu jos miestä sinusta miettii, eli moni ei jaksa varattuja vikitellä. Sporttisuus siinä mielessä, että sohvaperuna ei välttämättä ole kaikkien mieleen, mutta sopiva suhde urheilullisuudessa ja sohvaperunuudessa on hyvä, voi olla vähän mahaa, ei haittaa.

Pituus ei minulle ole ollut kovin tärkeää, joillekin se ehkä on, mutta kunhan mies on minua pitempi, se on ok. Itse olen n. 157 cm pitkä. Harteikkuus on kiva, mutta tässäkin sama kuin pituudessa, mielellään mies saisi olla harteikkaampi kuin minä... Olen ollut kaljujen miesten perään aina, joten jos hiukset ovat ohentuneet, niin kaikki pois vain! Sosiaalinen sen verran pitää olla, että saa suunsa auki kun on tarvis. Minulla on asunto ja kiva asunto onkin, se riittää.

Vierailija
35/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkit on: herrasmiehen käytöstavat, hyvät keskustelutaidot ja siisti olemus ja pukeutuminen. Itsevarmuus! Hieman "machoilua" eikä missään nimessä itsensä vähättelyä tai anteeksipyytelyä. M29 ja latino

Vierailija
36/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat naisen, joka ihastuu persoonaasi eikä ulkokuoreesi, kannattaa huomioida muutama seikka:

A) Sinun tulee olla itsekin kiinnostuneempi naisen persoonasta kuin ulkokuoresta. Tämä edellyttää sitä, että tiedät millaista naista haluaisit. Pelkästään "joku kiva" ei kerro vielä yhtään mitään.

B) Sinun tulisi tuntea myös itsesi, se millainen sinä olet, mitä arvostat, ajattelet, haaveilet (muutakin kuin se joku kiva nainen). Ainakaan meille et nyt kertonut omasta persoonastasi mitään. Muista kuitenkin kertoa siitä naisille, joista kiinnostut.

C) Hakeudu mukaan tilanteisiin, joissa persoona tulee enemmän peliin mukaan kuin ulkonäkö. Nettideitit eivät siis ole paras vaihtoehto. Miten olisi yrittää tutustua naisiin harrastusten kautta tai tuttava- ja kaveripiirissä? Tällaisissa tilanteissa pääset juttelemaan naisille ulkonäöstäsi riippumatta. Ei kaveripiirin illanvietossa kukaan valitse keskustelukumppaneitaan ulkonäön perusteella. Tai jos valitsee, kannattaa miettiä mistä saisi uusia ja vähemmän pinnallisia kavereita.

Tsemppiä. Älä vaivu epätoivoon!

Vierailija
37/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ap yhtään ideoita?

Vierailija
38/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/39 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on todennäköisesti se, että olet liian kiltti ja mukava. Ala jännämieheksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan