Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa isäksi jos nainen ei halua äidiksi?

Vierailija
17.01.2017 |

Mua on kummastuttanut nää monet aloitukset siitä, kuinka miehet valittaa, että he ei saa päätösvaltaa siihen, jos nainen päättää tehdä abortin. Sen ymmärrän ihan täysin, että miestä voi vituttaa, jos nainen päättää pitää lapsen vastoin miehen tahtoa, mutta että toisinpäin?!?!? Miksi kukaan mies haluaisi isäksi, jos nainen ei halua äidiksi? Miksi mies ylipäätään on sellaisen naisen kanssa yhdessä, joka ei halua lapsia, jos kerran mies haluaa lapsia? Miksi mies ei etsi itselleen naista, joka haluaa vapaaehtoisesti lisääntyä miehen kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteletkö samoja asioita yhtä paljon myös silloin, kun asetelma on toisin päin? Suhteeseen kuuluu monta muutakin asiaa kuin pelkkä lapsien hankkimimen, joten en ihmettele miksei eroaminen pelkän lapsierimielisyyden takia tunnu välttämättä helpolta tai edes välttämättömältä.

Vierailija
2/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö samoja asioita yhtä paljon myös silloin, kun asetelma on toisin päin? Suhteeseen kuuluu monta muutakin asiaa kuin pelkkä lapsien hankkimimen, joten en ihmettele miksei eroaminen pelkän lapsierimielisyyden takia tunnu välttämättä helpolta tai edes välttämättömältä.

Se, että haluaako lapsia vai ei on aika helvetin suuri osa parisuhdetta. En mä ainakaan haluaisi, että jos mun mies haluais lapsia, niin se katkeroituisi siitä että se ei saa lapsia koska minä en halua. Mieluummin päästän miehen menemään ja etsimään itselleen naisen, joka niitä lapsia haluaa. En mä halua, että jos mä tulen ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja teen abortin, niin mulle ruvetaan kiukuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin merkittävä mielipide, että erimielisyys on selvitettävä mahdollisimman aikaisin tapailuvaiheessa.

Vierailija
4/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin naisista tulee äitejä vaikka mies ei haluakkaan lapsia. Miksi nainen haluaa äidiksi, jos mies ei? Hmm... Miksi nainen ei etsi miestä joka haluaa isäksi vaan jättää ennemmin ehkäsyn pois hmm...

Vierailija
5/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joistakin naisista tulee äitejä vaikka mies ei haluakkaan lapsia. Miksi nainen haluaa äidiksi, jos mies ei? Hmm... Miksi nainen ei etsi miestä joka haluaa isäksi vaan jättää ennemmin ehkäsyn pois hmm...

Kuinka yleistä tämä on?... hmm...lillukanvarsia

Vierailija
6/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on itse raskaana ja synnyttää ja synnytyksen jälkeen menee sen lapsensa kanssa kotiin ja hoitaa ja imettää. Naisen on helppo hoitaa homma alusta loppuun itse.

Joten miten ajattelit, että mies saisi naisen vastentahtoisesti suostumaan raskaana olemiseen 9 kk ja sitten synnyttämään ihan yhtä vastentahtoisesti? Ja tuleeko mies sitten synnärille ja ottaa vauvan ja lähtee kotiin ja ryhtyy ruokkimaan sitä korvikkeilla?

Vierailija
7/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun suhde menee päin persettä on tämä hyvinkin yleistä, että nainen keksii hankkiutua raskaaksi, koska osa naisista luulee, että lapsi pelastaa suhteen, mutta yleensä se menee entistä perselteen tuon jälkeen.

Vierailija
8/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on jo 1 lapsi ja mies haluaa toisen ja nainen ei?

Vierailija
9/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sattuu rakastamaan kyseistä naista, niin uuttako pitäisi tosta vaan etsiä. Onko sitä uuttakaan  välttämättä kovin helppo löytää?

Vierailija
10/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on jo 1 lapsi ja mies haluaa toisen ja nainen ei?

No sitten pitää korvata e-pillerit maitohappobakteereilla tai tehdä kortsuun reikä ja sitten vetää jotain siinä viikon aikana, että oksentelis, niin noro-viruksesta menee alkupahoinvoinnit. Kierrukan kanssa vähän hankalempaa tosin.

Vierailija
11/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vaikea kuvitella, että näitä isiä siinä se totaaliyhäriys kiinnostaa... -_-

Vierailija
12/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun suhde menee päin persettä on tämä hyvinkin yleistä, että nainen keksii hankkiutua raskaaksi, koska osa naisista luulee, että lapsi pelastaa suhteen, mutta yleensä se menee entistä perselteen tuon jälkeen.

Shisko jotain todennettua faktaa tuosta? Siis muutakin, kuin että isot pojat kertoivat kertoivat juttuja välitunnilla, ja että serkun kaiman kaverin kaverille kuulemma kävin noin.

Vierailija
13/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. halusta sitoa nainen itseensä.Varmistaa naisen avulla oma elatus ja aloittaa dokaaminen.Noilla syillä siinä vaan tuppaa käymään tosi huonosti.Nykypäivinä.

Vielä 50-60v sitten juoppo mies sai juomarahaa kun lapsilisät maksettiin isän tilille.

Vierailija
14/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata naisen kauaa odotella jos mies ok ja vaikkei mies nyt just halua lasta niin toimeksi vaan. Sitten käy niin että kun mies haluaakin niin naisella jo ikää että vaikee saada jo.

Vierailija
15/15 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vuosien jälkeen ymmärrän, että se oli epätoivoisen miehen viimeinen keino sitoa minut itseensä. Sen verran hölmö olin, että lapsen tein, mutta toisaalta myös havahduin suhteemme sairauteen. Jätin miehen. Lasta saa tavata niin paljon kuin haluaa, mutta harvoin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan