Klo11-19 työvuoro arkisin, mitä mieltä?
Kommentit (47)
Mun työaika päivittäin on 11-18.Valitettavasti salillani ei ole aamutunteja.Työmatka vie n.40 min suuntaansa.
Sopisi minulle oikein hyvin! Olen itse asiassa tehnytkin tuollaisia vuoroja edellisessä työssäni. Se oli mukavaa. Ehti nukkua riittävästi, ei tarvinut herätä aikaisin (olen iltaihminen), ennen töitä ehti esim. vaikka käydä kaupassa tai siivota kämppää tai tehdä ruokaa tai ihan vain hengailla, töiden jälkeen ehti vielä rauhassa tehdä jotain kivaa, nukkumaan ei ollut kiire.
Jos saisin valita, mieluummin tuo kuin nykyinen 8-16. Aamulla ehtisi käydä lenkillä ja hoitaa asiat ja vielä ehtisi illalla salille salipäivinä. Ei sovi kyllä perheelliselle, jos on pieniä lapsia, mutta mulle sopisi hyvin kun lapset on jo isoja.
ihan paras ois mulle. saa nukkua ja illalla riittää vielä aikaa johonkin tekemiseen. eikä tarvii olla nukkumassa kasilta illalla että saa tarpeeks unta.
Ihan syvältä koolonin mutkasta. Koko päivä pilalla molemmista päistä.
Tehnyt tota kirjastossa. Meni yöeläjältä rytmit sekaisin, kun en koskaan viitsinyt mennä ennen klo yhtä nukkumaan. Illalla kuvittelin, että aamulla ehdin sitä ja tätä. Nukuin juuri siihen asti, kun oli pakko nousta laittamaan eväitä töihin. Nuorena meni, nyt en haluaisi tehdä tuollaista kuin silloin tällöin.
Teen välillä 12-20 vuoroa joten kyllähän toiki menis ja vielä paremmin meniskin! :)
Harvinaisen v*ttumainen työvuoro ois itselleni. Aamulla en sais mitään aikaan, lapset menis joka tapauksessa kouluun ja illalla taas just syömään ja vähän ehtis lapsia nähdä, mutta ei puhettakaan mistään läksyjen tarkastamisesta tai yhteisestä ajasta, kun ne menis jo nukkumaan. Mitään harrastuksia ei vois olla, tai pitäis mennä tyyliin salille aamusta, jolloin päivä tuntuis entistäkin pidemmältä. Jos mulla ois tollaset työvuorot, pyrkisin pääsemään niistä mahd. nopeesti eroon.
Rauhalliset aamut on mulle tärkeitä, tykkään kaikessa rauhassa juoda aamukahvia ja ottaa rennosti, eli kyllä sopis joo. Parempi vuoro olis ehkä kuitenkin 10-18. Mulla ei ole lapsia, ymmärrän että perheelliselle tuo olisi todella ikävä vuoro!
Rakastan ylikaiken iltavuoroja, teen 12-20 ja 14-22 vuoroja. Jälkimmäinen tietysti vähän v*ttumainen, mutta tosi pirteänä olen kaikki päivät kun niin hyvin saa nukuttua. Toisinaan teen myös aamuja 8-16.
Olisi mun unelmavuoro. Nykyisellä työmatkalla tarkottaisi sitä, että tarvisi herätä vasta klo 10. Nukkumaan menisin klo 1-2. Sopisi täysin minun luonnolliseen unirytmiin.
No yksinhuoltajalle aika mahdoton. Muuten kyllä ihan kiva vuoro, olen tehnyt tuollaista pitkään. Kyllähän se päivä menee silloin aika pitkälti töissä, mutta ei se silloin tällöin tehtynä haittaa kun tykkää työstään. Saa nukkua aamulla pitkään ja illalla ei ole kiire nukkumaan, sopii iltakukkujalle.
Olen lapseton ja iltavuorot sopivat minulle erittäin hyvin, teen 2-vuorotyötä eli vuoroviikoin aamua ja iltaa.
Mun rytmiin sopis oikein hyvin tollanen vuoro. 10-18, 11-19 ja 12-20. Välttää mukavasti kaikki ruuhka-ajatkin :D
Minulle tuo olisi täydellinen aika. Juuri vuorokausirytmini mukainen. Rakastan yökukkuilua.
Miksi sitä sitten ei voisi muuttaa elämisen rytmiä sellaiseksi, että 11-19 sopii.
Kun herää aamulla 07, ehtii jo vaikka mitä. Ja nukkumaan klo 23 :)
Varmaan tuohon tottuisi ja ainakin jonkin aikaa jaksaisi tehdä, mutta viitsiikö sitten sitoutua työhön jossa nuo työajat ja sitten ei nappaakaan yhtään? Itse kyllä tykkään aamulla liikkua (lähtee hyvin päivä käyntiin) eli kyllähän siinäkin saisi jo jotain aikaa. Illalla voisi sitten vaan hengailla. Kavereita näen muutenkin eniten viikonloppuisin ja ne olisi kuitenkin aina vapaat.
Liian pitkä. 4-6h sopiva työpäivä ainakin mulle
Mä inhoaisin tuollaista vuoroa. Mun mielestä optimaalisin työvuoro on siinä 7.15-15.15, jotta illalla ehtii harrastamaan. Ja vaikka mielelläni töihin menenkin aikaisin, niin ilman työpakotteita nukuin helposti pitkään.