Tasa-arvoa kannattava nainen: Miksi haluat että mies on pitempi ja isokokoisempi?
Eikö tasa-arvoa kannatavan naisen tulisi etsiä noin samanpitunen ja samankokoinen mies? Muuten jos mies on pitempi ja isokokoisempi niin se nainen on aina jotenkin alempana ja alistettuna.
Kommentit (40)
Kyllä. Miehen pitää myös näyttää minulta, tasa-arvon nimissä ja oikeastaan ollakkin nainen. Muuten tasa-arvo kärsii.
Vierailija kirjoitti:
No sää oot kyllä sun suhteissa varmasti älyllisesti jatkuvasti alempana eli alistettuna : ) <3
Argumentit loppuivat heti ensimmäisessä viestissä, joten ad hominem jäi ainoaksi vaihtoehdoksi.
Miksi oletat tietäväsi mitä minä haluan?
Miksi mun pitää haluta miestä joka on mun kanssa samaa mittaa?
Okeo, ilmoittautukoon 172/62 miehet! En usko, että hekään haluavat saman kokoista naista?
Niin typerää keskustelua... Aloittaja on idiootti.
Koska se että nainen haluaa pidemmän miehen on preferenssi, jolle ei voi mitään ja naisen ei tulisi tyytyä vähempään. Se että mies haluaa itseään nuoremman tai normaalipainoisen naisen taas on vastenmielistä patriarkaalista sortoa.
Aika hankala löytää 159 cm pitkiä, n. 50 kg painaviä miehiä. Kaikki minusta kiinnostuneet miehet ovat aina olleet reilusti pidempiä, painavampia ja lihaksikkaampia. Ei voi mitään.
Miten tasa-arvo ja koko liittyvät toisiinsa?
Sinä suomalainen tasa-arvoa kannattava mies, miksi haluat että naisella on mieluummin pitkät hiukset kuin lyhyet ,samanlaiset kuin sinulla?
vrt. asevelvollisuus kirjoitti:
Koska se on eri asia.
"eri asiat" on hauskoja, niitä esiintyy tasa-arvossa, uskonnoissa ja lähes kaikissa elämäntavoissa, joissa arvotetaan ihmisiä.
Urokset ovat fyysisesti kookkaampia ja voimakkaampia. Tämä ei ole tasa-arvokysymys vaan biologiaa
Mies on keskimäärin isompi ja lihaksikkaampi kuin nainen, ja miehen kuuluu suojella naistaan ja lapsiaan, haluan tuntea oloni turvalliseksi miehen rinnalla, en tuntea äidillistä suojeluvaistoa kuten lasta kohtaan jos joku vaara tulee vastaan.
Toiseksi; en halua isona naisena tuntea itseäni jättiläiseksi mieheni rinnalla, eihän ole mitään ongelmaa jos on joku 160cm nainen, kaikki miehet on pidempiä, mutta minä olen 172cm niin pitää miehen olla miehen mittainen.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä että kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia, tai samankokoisia varsinkaan sukupuolten ei missään nimessä kuulu olla samanlaisia. Tasa-arvo on sitä että jokainen ihminen on saman arvoinen ja heitä kuuluu kohdella tasapuolisesti, se että rakastuu itseään isompaan mieheen ei liity mitenkään tasa-arvoon, se mun aviomies kun on ainoa laatuaan, en rakastu kaikkiin maailman ihmisiin samalla tavalla.
Mun miehellä on sama kengännumero kuin mulla. Mutta ymmärrän kyllä, että ei kaikille voi riittää näin täydellisiä kumppaneita.
Mun mies on 5 cm lyhyempi kuin minä. Mitäs siihen sanot?
En haluakaan, mieheni on pari senttiä minua lyhyempi. En ollut ajatellut, että hän olisi jotenkin alistettu. Kyllä meidät tunnistaa eri sukupuolen edustajiksi, enkä tunne itseäni jättiläiseksi.
Jaapa jaa. Ihan sujuvasti tänäänkin kävelin kadulla vierekkäin 172-senttisen mieheni kanssa. Itse olen 190cm. Koska mitä hittoa nyt taas.
Vierailija kirjoitti:
Mies on keskimäärin isompi ja lihaksikkaampi kuin nainen, ja miehen kuuluu suojella naistaan ja lapsiaan, haluan tuntea oloni turvalliseksi miehen rinnalla, en tuntea äidillistä suojeluvaistoa kuten lasta kohtaan jos joku vaara tulee vastaan.
Toiseksi; en halua isona naisena tuntea itseäni jättiläiseksi mieheni rinnalla, eihän ole mitään ongelmaa jos on joku 160cm nainen, kaikki miehet on pidempiä, mutta minä olen 172cm niin pitää miehen olla miehen mittainen.
Tasa-arvo ei tarkoita sitä että kaikkien ihmisten pitäisi olla samanlaisia, tai samankokoisia varsinkaan sukupuolten ei missään nimessä kuulu olla samanlaisia. Tasa-arvo on sitä että jokainen ihminen on saman arvoinen ja heitä kuuluu kohdella tasapuolisesti, se että rakastuu itseään isompaan mieheen ei liity mitenkään tasa-arvoon, se mun aviomies kun on ainoa laatuaan, en rakastu kaikkiin maailman ihmisiin samalla tavalla.
Onko lyhyt mies saman arvoinen kuin pitkä mies?
Vierailija kirjoitti:
Sinä suomalainen tasa-arvoa kannattava mies, miksi haluat että naisella on mieluummin pitkät hiukset kuin lyhyet ,samanlaiset kuin sinulla?
Tämä on yksi syy olla kannattamatta tasa-arvoa. Lyhythiuksinen nainen ei tunnu oikein naiselta.
No sää oot kyllä sun suhteissa varmasti älyllisesti jatkuvasti alempana eli alistettuna : ) <3