Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klo11-19 työvuoro arkisin, mitä mieltä?

Vierailija
17.01.2017 |

Siinäpä kysymys tulikin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vuoro on yhdestätoista seitsemään.

Vierailija
2/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska vuoro,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aamupäivästä iltaan kuluu töissä. 

Vierailija
4/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paskaa. Ennen töitä ei saa aikaiseksi mitään, töiden jälkeen ei ehdi enää mitään. Jo tämä perus aamu-iltavuorojako on välillä raskasta, tuollaista koko päivän kestävää, säännöllistä "välivuoroa" en itse jaksaisi lainkaan.

Vierailija
5/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ihan ok. Nyt teen kuutta tuntia ja olen 11-17 töissä, jos tekisin täysiä tunteja niin mielummin noin kuin se että aamulla pitäis nousta aikaisemmin.

Vierailija
6/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä sama kuin työpaikalla 24h, ei yhtään kunnollista vapaa-aikaa. Klo 19 jälkeen kello on jo niin paljon ettei mitään voi enää tehdä eikä aamupäivälläkään ole aikaa kun se kuitenkin menee nukkumiseen ja töihin lähtö stressaa koko ajan.

Vierailija
7/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle vuorokausirytmilleni tuo olisi oikein hyvä.

Vierailija
8/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireetön pitkä aamu kotona ja mukava rauhallinen ilta ennen nukkumaan menoa. Ei sitä kauppapäivää ja asioitten hoitoa ole pakko survoa juuri tuolle päivälle.

Vierailija
9/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaan harrastukseen ehtii, ellei vuoro ole sellaiseen aikaan, että kaikki muut harmittelee, kun se on niin myöhään. Luulen, että itsellä tietäisi sitä, että vuorokausirytmi huljahtaisi myöhäisemmäksi. Siis valvoisin varmaan klo 1 tai 2:een ja heräisin vasta yhdeksän jälkeen.

Vierailija
10/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska vuoro. Mun duunipaikassa on myös tollasia vuoroja. Onneksi työnantaja on ihminen, eikä laita mua, kolmen lapsen yh:ta tekemään tuota vuoroa.

Jos perheessä on pieniä lapsia, niin kotiin tullessa lapset on jo nukkumaan menossa, eli puoliso saa hoitaa lapset kotiin päivähoidosta ja laittaa ruuat ja hoitaa vielä iltatoimet. Itse tulisin vaan kotiin toivottamaan lapsille hyvää yötä, enkö ehtisi viettää heidän kanssaan arkena yhtään. Ja kyllä kouluikäisetkin lapset kaipaavat huomoita ja mahd. apuja läksyissä.

Työt on tehtävä, mutta tuollainen vuoro varsinkin joka arki syö kyllä ihmistä.

Vierailija
11/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireetön pitkä aamu kotona ja mukava rauhallinen ilta ennen nukkumaan menoa. Ei sitä kauppapäivää ja asioitten hoitoa ole pakko survoa juuri tuolle päivälle.

Koska sitten jos jatkuvasti tekee tuollaista vuoroa?

Vierailija
12/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin mahdollinen vuoro.

Vierailija
13/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus 10.30 - 18.30. Pienten lasten vuoksi oli hankalat ajat. Työmatkan jälkeen olin aina kotona kun muut olivat jo melkein nukkumassa. Yhteistä illallista tuli syötyä vain viikonloppuisin. Harrastukset niin omat kuin lasten jää helposti väliin, kun kaikki alkaa jo aiemmin. Vanheimpainiltoihin yms. ei ehtinyt millään.

Vierailija
14/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa ehtii hyvin käydä aamulla, ja vähän kotiakin siivita ennen kuin menee töihin. Illalla ei kuitenkaan jaksa enää. Ja lapset ja puoliso kaipaa huomiota (jos sellaisia on)

Vierailija
15/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, yksinelävälle, vuoro olisi oikein sopiva, ellei olisi pitkä työmatka.

Vierailija
16/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin menettelisi, tai voisi olla ihan kivakin kun saisi aamulla nukkua, mutta säännöllisesti kyllä huono, kaiken sosiaalisen elämän tuhoava.

Vierailija
17/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-16 olis parempi tai 9-17. Kasin aamuja INHOAN! :D

Vierailija
18/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-16 olis parempi tai 9-17. Kasin aamuja INHOAN! :D

10-18

Vierailija
19/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mulle.

Vierailija
20/47 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikani on suunnilleen tuollainen, minä tykkään. Kahdeksan aamut ovat aina olleet minulle kauhistus.

Talvella on mukavaa, kun on valoisaa töihin mennessä, illallakin ehtii vielä kaikenlaista.

Mutta: lapseni ovat jo kotoa muuttaneet, tuollainen aikataulu olisi yksinhuoltajana ollut katastrofin aiheuttaja.

Mutta nyt kaikki on erilaista, aamut rauhaisia ja illat levollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi