Miks monet ihmiset ei ymmärrä omaa tasoaan parisuhdemarkkinoilla?!
Esim. joku tavismies luulee ansaitsevansa kauniin ja upea kroppaisen naisen, kun taas joku tavisnainen etsii rikasta ja komeaa miestä? Sit ku etitään näitä itseään parempia niin käy just näitä suuria parisuhteiden vallanjakoja, joissa esimerkiksi mies jää voimakkaan ja upean naisen apupojaksi ja sylkykupiksi, tai tavisnainen rikkaan miehensä hiljaiseksi kotiorjaksi. Sit valitetaan kun ei oo parisuhteessa tasa-arvoa ja kumppani vie identiteetin...
Etsikää tasoistanne seuraa niin ei sitten tartte valittaa anonyyminä iltalehden sivulla kun ei osata sanoa kumppanille vastaan!!
Kommentit (80)
Arvioidaanko kakskymppisen naisen taso jotenkin eri kriteereillä kuin nelikymppisen naisen taso?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tasokas mies on sivistynyt, kohtelias, omillaan toimeentuleva, omassa työssään pätevä, vanhuksia ja lapsia kohtaan huolehtivainen jne. Jos hän on sen lisäksi melko hyvässä kunnossa ja hyvän näköinen, se on jo bonusta.
Eli tuollainen mies on sinun mielestäsi tasoltaan korkea. Ja varmaan suurin osa naisista on samaa mieltä. Mikä tässä on ristiriidassa nk. tasoteorian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Arvioidaanko kakskymppisen naisen taso jotenkin eri kriteereillä kuin nelikymppisen naisen taso?
Ei, mutta miehet kuitenkin arvostavat naisissa et asioita kuin naiset miehissä. Näitä on jo tässäkin ketjussa listattu.
Vierailija kirjoitti:
Oman tason määrittäminen on hyvin yksinkertaista, mutta jostain syystä tasoteoreetikot eivät tästä tykkää: Tasosi on se, minkä tasoiset vastakkaisen (tai oman) sukupuolen edustajat sinusta kiinnostuvat. On turha kuvitella olevansa ysin nainen, jos saa vain seiskan miehiä, tai kuutosen mies, jos saa vain nelosen naisia.
Ei tämä voi pitää paikkaansa. Siinä "kilttimiehen naismaku" -keskustelussa ne vitostason lassukkamiehet kertoivat että heille pitää olla se hoikka, nätti ja lapseton kympin nainen (Kirsten Dunst ehkä kelpaa). Näin ollen kympin nainen ei kuitenkaan ole vitostasoa sillä perusteella että vitostason miehet hänestä kiinnostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saan tietää olenko 8 vai 9,5?? Ja vertaanko siis ikäisiini vai kaikkiin aikuisiin naisiin?
N37.
Älä viitsi tekeytyä tyhmemmäksi kuin olet. Ysipuolen naiselle on tarjolla enemmän ja tasokkaampia kumppaneita kuin kasin naiselle. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saan tietää olenko 8 vai 9,5?? Ja vertaanko siis ikäisiini vai kaikkiin aikuisiin naisiin?
N37.
Älä viitsi tekeytyä tyhmemmäksi kuin olet. Ysipuolen naiselle on tarjolla enemmän ja tasokkaampia kumppaneita kuin kasin naiselle. Simple as that.
Olen ollut pitkään parisuhteessa, en tiedä mitä on tarjolla kun en ole testannut.
Vierailija kirjoitti:
N37.
Kaikkiin aikuisiin naisiin. Noilla 10 naisilla on kaikki priimaa ulkonäössään mutta siinä ei ole kuitenkaan eroja esim 9:n naiseen niin hirveästi. Ja miten se näkyy käytännössä oletko 8 tai 10 voi olla aika mitätöntä ajatellen miesten kysyntää sinuun. 10 naisena saat ehkä pelkästään vain iskuyrityksiä niiltä komeimmilta miehiltä koska tätä huonommat eivät edes kehtaa yrittää lähestyä. 10 nainen pystyy myös luultavasti ihan oikeasti pitämään alfamiehet jopa uskollisinakin. Mutta vaikeaa sen enempää analysoida sillä esim 8 ja 9 naisessa ei oikeasti ole hirveästi edes eroa. 10 on sitten jo aivan ainutlaatuinen täydellisyys.
T: Lassukka
Olet vajaa kehitykseltäsi persoonanan ap ja tiedä se. Ihmisiä ei luokitella mihinkään tasoon. Tämä on tasokalkkunoitia:)! Kasva aikuiseksi ihan totta. Ihmisten seassa ei kuljeta kuin koiranäyttelyssä. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt miten se oma taso lasketaan! Vaikuttaako siihen jokin muu kuin ulkonäkö?
Olen siis nainen. Vaikuttaako tasooni kasvojen ulkonäkö pelkästään vai minun pituus myös, tai ehkä tissien koko? Palkka tai varallisuus? Koulutus? Luonne? Sen olen ymmärtänyt palstan jutuista, että paino on HYVIN olennainen tason määrityksessä.
Niinpä. Jos ulkonäkö on ihan hyvää tasoa, voiko naisen taso kuitenkin alentua olennaisesti esim koulutuksen tai luonteen perusteella? Ja millainen luonne sitten tuo lisäpisteitä? Kumpi rankataan korkeammalle, ujo vai puhelias? Tyyni ja rauhallinen vai kikatteleva, mutta räiskyvä?
Minä taas sanoisin, että tasoa verrataan suurinpiirtein saman ikäluokan edustajiin vaikkapa haitarilla +-5v.
Tasoon vaikuttaa ulkonäkö (pituus, paino, naisilla peppu ja tissit, miehillä peppu ja yläkroppa) ja omasta mielestäni myös koulutustaso ja varakkuus (amk/yliopisto-tutkinto sopivalta alalta plussaa, amistaustasta tai tohtorin tutkinnosta miinusta) ja näihin korreloi yleensä myös työpaikka.
Myös luonne vaikuttaa (sosiaaliset ja ystävälliset saavat enemmän pisteitä kuin ilkeät ja hiljaiset).
Vierailija kirjoitti:
Olet vajaa kehitykseltäsi persoonanan ap ja tiedä se. Ihmisiä ei luokitella mihinkään tasoon. Tämä on tasokalkkunoitia:)! Kasva aikuiseksi ihan totta. Ihmisten seassa ei kuljeta kuin koiranäyttelyssä. Hae apua.
Häpeä, et tainnut ymmärtää jutun pointtia. Mene takaisin aloitusruutuun! Tai anna muiden keskustella puolestasi:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman tason määrittäminen on hyvin yksinkertaista, mutta jostain syystä tasoteoreetikot eivät tästä tykkää: Tasosi on se, minkä tasoiset vastakkaisen (tai oman) sukupuolen edustajat sinusta kiinnostuvat. On turha kuvitella olevansa ysin nainen, jos saa vain seiskan miehiä, tai kuutosen mies, jos saa vain nelosen naisia.
Ei tämä voi pitää paikkaansa. Siinä "kilttimiehen naismaku" -keskustelussa ne vitostason lassukkamiehet kertoivat että heille pitää olla se hoikka, nätti ja lapseton kympin nainen (Kirsten Dunst ehkä kelpaa). Näin ollen kympin nainen ei kuitenkaan ole vitostasoa sillä perusteella että vitostason miehet hänestä kiinnostuvat.
Ja mistähän sinä tiedät että he olivat tasoa 5?
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaistetusti se tietenkin on noin, mutta moni asia voi sitä ainakin hetkellisesti vääristää. Toimimattomat markkinat. Samanlainen henkilö ei välttämättä ole ysin tasoinen kaikkialla esim. pikkukaupungin amiksessa ja ison kaupungin humanistisessa lienee aika erilaiset ihanteet. Ja ennenkaikkea pitää tunnustaa että kyse ei todellakaan ole vain ulkonäöstä vaan statuksesta, luonteesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset eivät tajua omaa tasoaan niin tavallinen mies voi saada kympin muijan jos sillä on ollut heikko itsetunto ja luulee olevansa kasi. Ja se mies pitää itseään ysinä vaikka seiska. Kumpikin voittaa 😀
Minä olen tavis 1-tason diplomi-insinööri 30 v. 185 cm ja tulot 90 000 vuodessa. Olen yrittänyt etsiä 1-tason naista mutta kaikki wt-naisetkin on vähintään laadukkaampia 2- tai 3-tasoa. Lähiöbaarit ja räkälät olen kaikki kolunnut. Missä ne tasoiseni 1-tason naiset lymyää?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas sanoisin, että tasoa verrataan suurinpiirtein saman ikäluokan edustajiin vaikkapa haitarilla +-5v.
Tasoon vaikuttaa ulkonäkö (pituus, paino, naisilla peppu ja tissit, miehillä peppu ja yläkroppa) ja omasta mielestäni myös koulutustaso ja varakkuus (amk/yliopisto-tutkinto sopivalta alalta plussaa, amistaustasta tai tohtorin tutkinnosta miinusta) ja näihin korreloi yleensä myös työpaikka.
Myös luonne vaikuttaa (sosiaaliset ja ystävälliset saavat enemmän pisteitä kuin ilkeät ja hiljaiset).
Ei tason määrittäminen suju helposti näinkään. Minä olen puhelias ja hyvät sosiaaliset taidot omaava introvertti. Meikattuna ja vaatteet päällä paljon parempi versio kuin ilman meikkiä alasti. Eli mikä on taso? Itse ajattelen, että tuo huonompi, mutta onko tämä näin yksioikoista kuitenkaan.
Koska ei ole mitään tasoja. Kauneus on aina katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei todellakaan ole pelkästään ulkonäöstä... eikä numeroista.
Vierailija kirjoitti:
Niin tottakai on mutta aika samanlainen ihmisillä kuitenkin. Kuka naisista muka ei pitäisi pitkää ja tummaa miestä hyvännäköisenä ja 160 cm pitkää kaljuuntuvaa miestä epäviehättävänä näin esimerkiksi?
N37.