Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut naispuolinen stalkkeri, vainoaja

Vierailija
17.01.2017 |

Inhottaa itseänikin. Ihastuin 2 vuotta sitten mieheen, joka on asiakaspalvelijan ammatissa (en viitsi kertoa työstä sen enempää tässä). En edes tiedä miten se ihastus sai alkunsa, kai jotenkin kuvittelin että hän flirttasi vaikka oli silloin vain hyväntuulinen.

Jossain vaiheessa kun pitempi asiakassuhde päättyi, muistin häntä kiitoksilla ja pienellä lahjalla.

No sitten emme nähneet pariin vuoteen, mutta nyt olen päätynyt taas hänen asiakkaakseen ja ihastuin valitettavasti uudestaan.

Nyt olen huomannut että vietän aikaa paikoissa joissa häneen voisi törmätä ja joskus törmäämmekin. Aina hän moikkaa minua huomatessaan minut.

Ja nyt sitten uuden vuoden tienoilla juttu meni ihan yli ja lähetin hänelle viestin. Hän ei vastannut siihen mitään, eikä kai onneksi tiedä lähettäjää.

Miten pääsen tästä eroon? Haluaisin oikeasti lopettaa kyttäämisen ja sen että kuvittelen flirttailua hänen hyväntuulisuudesta asiakaspalvelutilanteessa.

Tajusin olevani stalkkeri, kun luin yhtä naisten ahdisteluketjua täällä. Huomasin, että itse olen ihan samanlainen, mutta nainen ja siis kohteena on mies.. Joka ei kai ole huomannut onneksi, vielä, stalkkaustani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tää Elisa vaikuttaa?

Vierailija
22/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni. Päätä että vaadit itseltäsi parempaa käytöstä. Kyttääminen on aina tosi rumaa ja kertoo vain että olet tylsä tyyppi, jolla ei ole ns. omaa elämää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme