Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut naispuolinen stalkkeri, vainoaja

Vierailija
17.01.2017 |

Inhottaa itseänikin. Ihastuin 2 vuotta sitten mieheen, joka on asiakaspalvelijan ammatissa (en viitsi kertoa työstä sen enempää tässä). En edes tiedä miten se ihastus sai alkunsa, kai jotenkin kuvittelin että hän flirttasi vaikka oli silloin vain hyväntuulinen.

Jossain vaiheessa kun pitempi asiakassuhde päättyi, muistin häntä kiitoksilla ja pienellä lahjalla.

No sitten emme nähneet pariin vuoteen, mutta nyt olen päätynyt taas hänen asiakkaakseen ja ihastuin valitettavasti uudestaan.

Nyt olen huomannut että vietän aikaa paikoissa joissa häneen voisi törmätä ja joskus törmäämmekin. Aina hän moikkaa minua huomatessaan minut.

Ja nyt sitten uuden vuoden tienoilla juttu meni ihan yli ja lähetin hänelle viestin. Hän ei vastannut siihen mitään, eikä kai onneksi tiedä lähettäjää.

Miten pääsen tästä eroon? Haluaisin oikeasti lopettaa kyttäämisen ja sen että kuvittelen flirttailua hänen hyväntuulisuudesta asiakaspalvelutilanteessa.

Tajusin olevani stalkkeri, kun luin yhtä naisten ahdisteluketjua täällä. Huomasin, että itse olen ihan samanlainen, mutta nainen ja siis kohteena on mies.. Joka ei kai ole huomannut onneksi, vielä, stalkkaustani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siis ajattelit että hän flirttailee?

Vierailija
2/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis pakkomielle asiasta jota et voi saada. Ei ole niin vakavaa. Mutta varmaan vie paljon energiaasi. Pari käyntiä ratkaisukeskeisessä terapiassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan vaan stalkkeri. Itse olen todella hyvin perillä eksän puuhasteluista ja nykyisestä asuinpaikasta. Vähän turhankin hyvin, mutta minkäs teet.

Vierailija
4/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siis ajattelit että hän flirttailee?

Hymyilee, sanoi että jäät mieleen kyllä tuon asiakassuhteen päätyttyä, kerran kun piti mennä yhteen neuvotteluhuoneeseen ohjasi sinne koskettamalla alaselkään..

Sitten kerran ollessamme yhdessä huoneessa kumarteli lattialta tavaroita ja hänellä oli paljon tavaroita käsissä niin istuessani viereisellä penkillä hän laittoi niitä minulle syliin ja sanoi että laitan nämä sulle tähän, koskettaen, no, sitä sylin aluetta (ehkä vähän jalkaa).

Sitten kerran ohjasi että sä voit katsoa tänne päin polvesta kiinni pitämällä.

ja sitten sellaisesta hymystä, olemuksesta, moikkailusta olen vain luullut jotain. Ap

Vierailija
5/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että se on juuri tuota että joku pakkomielle siihen mitä en voi saada :/ Ap

Vierailija
6/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en sitä kiellä, voihan se olla että tämä mies on joskus ollut vähän ihastunut. Mutta se ei oikeuta minua ahdistelemaan/stalkkaamaan. Ap

Vierailija
7/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot se joka teki täällä sen keskustelun aiemmin..

Vierailija
8/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää asiakaspalvelijamiehet rauhaan pervot stalkkaajamuijat!!! Ne on ystävällisiä työnsä puolesta, eikä se ole mitään flirttailua!!!

Vierailija
9/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä keskustelun? Tein kyllä yhden missä kerroin että ihastus moikkasi. Ap

Vierailija
10/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että lähetit viestin johon ei vastattu.

Vierailija
11/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kyllä se sun stalkkauskohde on huomannut. Ei vaan kehtaa kohteliaana miehenä sanoa.

Vierailija
12/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, kyllä se sun stalkkauskohde on huomannut. Ei vaan kehtaa kohteliaana miehenä sanoa.

Sitä minäkin pelkään. Ja sitä että moni muukin on huomannut ja sanoo että tuolla se hullu muija taas odottaa sua. Viimeksi ainakin olen aika varma että joku huomasi haahuiluni siellä ja sen jälkeen hän ilmestyikin aika yllättäen paikalle. Pelottaa myös että mies huomaa mun ihastuksen. Ap

Vierailija
13/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sulla on mies?

Vierailija
14/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, avoliitossa olen. Ap

Vierailija
15/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetahan Elisa jo. Kyllä me kaikki ollaan huomattu.

Vierailija
16/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee vaikka olisikin parisuhteessa. Toisaalta ehkä haluat päättääkin nykyisen parisuhteen? Millaisen viestin lähetit? Kyllähän mies varmaankin tarkistaa kenen numerosta se on tullut.

Vierailija
17/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, todennäköisesti olen eroamassa. Mun numeroa ei löydy mistään ja veikkaan että tuohon mieheen ihastuneita voi olla useampia. Eli sitä viestiä ei välttämättä arvaa. Ap

Vierailija
18/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ap lähetti viestin prepaid liittymästä, jonka haltijaa ei saa selville

Vierailija
19/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä stalkkasin aikanaan yhtä ihastusta kaksi vuotta. Hän tosin tiesi asiasta ja oltiin muutenkin yhteyksissä, ihan hyvässä hengessä. Lopulta hän ihastui minuun, mutta itseltä oli jo fiilikset menneet. XD

Vierailija
20/23 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin Elisa, että tämä ihastus on parisenkymmentä vuotta vanhempi, lääkäri ja naimisissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän