Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan sähköinen asiointipalvelu on ihan ahterista

Vierailija
17.01.2017 |

Olen tässä koko päivän yrittänyt käydä näitä opiskelijan sähköisiä asiointeja toimittelemassa sähköisesti, kun on niin kätevää. Jopa sähköisestä asioinnista on nyt virallisesti saatu aikaan versio, joka ei toimi. En olisi ikinä uskonut, että se on teknisesti edes mahdollista, että vielä puolessa välin kuuta sähköinen palvelu saadaan umpeen.
Miten voi olla todellista, että ei saada tuota toimimaan? Olen tottunut jonottamaan Kelan aulassa ja ymmärrän, että voipi olla ruuhkaa toisinaan. Mutta SÄHKÖINEN palvelu on ruuhkautunut JOKA päivä kello 10-14, mitä hemmettiä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen tänään yrittänyt päästä sinne ja haaskannut jo kolme avainlukutunnusta. Samaa paskaa oli alkukuusta työkkärin sivuilla.

Vierailija
2/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ongelma on tullut tässä ihan viime viikkoina, kai se sitten kuormittaa palvelua kun toimeentuotukikin siirtyi kelaan eivätkä tajunneet siihen varautua.

Itse hoidan kela-asiat illalla myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älytöntä. Olisi luullut, että olisivat tehneet palvelulle jotain niin että se kestäisi suurempaa kuormitusta nyt kun toimeentulotuki on siirtynyt Kelalle. Siis eivät kai vain olettaneet, että palvelu ei ruuhkautuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi