Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoikat naiset

Vierailija
17.01.2017 |

kuvittelevat olevansa kaikkein naisellisimpia? Päinvastoin, normaalia hieman tukevampi on ihanin ja ylivoimaisesti seksikkäin ilmestys! Näin se vaan menee..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset naisten itsetuntoa lyttäämään pyrkivät trollit voi painua sinne missä pippuri kasvaa. MÄ oon ylpeästi 100 % nainen, näytti vaaka mitä tahansa!! :)

Ja me kaikki kyllä tiedämme, että sinun kohdallasi tuo "mitä tahansa" ei tarkoita ainakaan alle 60 kg, ei välttämättä edes alle 80 kg.

Painoni on vaihdellut aikuisikäni aikana 48-55 kg:n välillä, kiitos kysymästä. :) En silti pidä itseäni parempana kuin painavemmat kanssasisarukset. En myöskään huonompana. Toivoisin kaikkien tajuavan että kaikkine inhimillisine virheineenkin, olette tasan 100 % naisia, ette yhtään vähempää. Ei tarvitse omata median markkinoimaa täydellistä kroppaa, täydellisiä rintoja, ihoa, peppua jne. tunteakseen itsensä naiselliseksi. Te olette aidoimmalla mahdollisella tavalla Naisia!

-se aiempi

Vierailija
22/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä naisten arvostelu ketjuja on täällä näin paljon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta kiihottaa tynnyrit.

Vierailija
24/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kaltaiset naisten itsetuntoa lyttäämään pyrkivät trollit voi painua sinne missä pippuri kasvaa. MÄ oon ylpeästi 100 % nainen, näytti vaaka mitä tahansa!! :)

Ja me kaikki kyllä tiedämme, että sinun kohdallasi tuo "mitä tahansa" ei tarkoita ainakaan alle 60 kg, ei välttämättä edes alle 80 kg.

Painoni on vaihdellut aikuisikäni aikana 48-55 kg:n välillä, kiitos kysymästä. :) En silti pidä itseäni parempana kuin painavemmat kanssasisarukset. En myöskään huonompana. Toivoisin kaikkien tajuavan että kaikkine inhimillisine virheineenkin, olette tasan 100 % naisia, ette yhtään vähempää. Ei tarvitse omata median markkinoimaa täydellistä kroppaa, täydellisiä rintoja, ihoa, peppua jne. tunteakseen itsensä naiselliseksi. Te olette aidoimmalla mahdollisella tavalla Naisia!

-se aiempi

*tirsk* Olette te pullukat hauskoja ainakin. :D

Vierailija
25/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap että ihan kaikkia ei tukevuus pue? Onnekkaille kilot kerääntyvät tisseihin, reisiin ja peppuun, meille muille taas vyötärölle ja naamaan tissien pysyessä AA-kuppina.

Painoin aiemmin 66kg ja olin todellakin tukeva, tasapaksu pötkylä. Nyt painan 50kg ja vihdoin erottuu tissit ja peffa rungosta edukseen. Olo on myös huimasti parempi.

Vierailija
26/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä naisten arvostelu ketjuja on täällä näin paljon??

Nainen on naiselle kusi.

Vierailija
27/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se aiempi

Avaa meille muillekin, mikä on niin hauskaa? Miten voit kokea tuon ylempänä olevan hyökkäyksenä itseäsi kohtaan niin että koet tarvetta puolustautua noinkin lapsellisella kommentilla?

Vierailija
28/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen, ihana ja seksikäs. Ja nautin omasta olemuksestani tällaisena.

Mutta jo pari kiloa tähän lisää ja ainakin omissa silmissä muutun (treenistä) huolimatta muhkuraiseksi ja pullavaksi. Henkeä ahdistaa ja vaatteet kinnaa, ei todellakaan ole seksikäs olo! Uskon että muutkin näkee saman.

Vierailija
29/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se aiempi

Avaa meille muillekin, mikä on niin hauskaa? Miten voit kokea tuon ylempänä olevan hyökkäyksenä itseäsi kohtaan niin että koet tarvetta puolustautua noinkin lapsellisella kommentilla?

:D Juuri äsken itse puolustauduit valehtelemalla painosi. lol

Vierailija
30/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikatko täällä taas yrittää naisellisuuttaan korostaa. Hieman lihaisampien ei tarvitse ;)

Älä yleistä. Olen itse hoikka ja vihaan siksi peilikuvaani. Omaan surkea geenin, joten naisellisista muodoista saa vain haaveilla.

Miehiltäkin saan vain kommenttia ruokaillessa " ota nyt lisää ni saat lihaa luitten päälle". Ja kyllä kunto treeni päällä, jotta lihaa ois, ruokavalio kohillaan. Koskaan en oo ruuasta kursaillu.

Vierailija
31/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Kuka kuvittelee mitä? Sä tosiaan näet kaikkien pään sisään. Parasta olisi, että jokainen nainen kokoon ja muotoihin katsomatta olisi ylpeä itsestään. Ihme friikki ap, mitä lienee ajattelee itsestään.

Vierailija
32/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se aiempi

:D Juuri äsken itse puolustauduit valehtelemalla painosi. lol

En muuten todellakaan valehdellut painoani. Taidat elää aikamoisessa kuplassa, jos kuvittelet ihmisten rakentavan itsetuntonsa vain omaa kroppaansa ylistämällä ja toisten vartalonmuotoja väheksymällä.. :/ t. 21

Vierailija
33/36 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kuvittele olevani mitenkään erityisen naisellinen. Näytän vain hyvältä etenkin istuvissa vaatteissa.

34/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisinta on olla sinut itsensä kanssa.

Se on juuri näin.

Tyytyväisyys itseen riippumatta ulkonäöstä on avain onneen.

Vierailija
35/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se naisellisuus tule ihan siitä että kuinka naiselliseksi itsensä kokee. Itse olen hoikka ja muotojakin on. En silti koe itseäni erityisen naiselliseksi kovinkaan usein mutta joskus tulee niitä päiviä kun tunnen itseni erittäin naiselliseksi.  Oma kokemus vaikuttaa tosi paljon, ei se ulkonäkö. 

Vierailija
36/36 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se voi ap:n kohdalla mennä, minulla se taas menee hieman eri tavalla. Näin se vaan menee.