Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETTÄJÄT! Tulkaa kertomaan tarinanne.

Vierailija
17.01.2017 |

Miksi petit ? Ja miten ?

Kenen kanssa petit ?

Tietääkö kumppanisi ?

Koetko huonoa omatuntoa ?

Kerro lyhyesti pettämisestäsi.

En moralisoi ketään ja tänne ei tarvi alkaa sarnaamaan, että petturit hirteen, voit tehdä ihan oman keskustelun sille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porraskäytävän naapurin rouva tuli tohveleissa aamulla käymään kun vaimoni oli lähtenyt töihin.

Hiekkalaatikolla aina sovitaan seuraavasta kerrasta.

Tämä nyt on vain tällaista aikuisten ihmisten keskinäistä mielenterveystyötä jossa ei ole mitään pahaa.

Vierailija
2/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus teki varkaan.

Olin silloin myös tilanteessa, jossa olin vähän ns. unohtanut itseni, monessakin mielessä.

Pettäminen tietyllä tapaa pelasti sekä minut että avioliittoni. Heräsin ikään kuin liian pitkään kestäneestä horroksesta, aloin huolehtia taas itsestäni sekä henkisesti että fyysisesti ja muistin taas,  millainen ihminen olin aiemmin. En jäänyt kiinni (onneksi), enkä kadu mitään. Aviomieheni kanssa meillä menee paremmin kuin koskaan, sillä aloin myös panostaa liittoomme. Tapaan töiden merkeissä sitä toista miestä aina silloin tällöin ja olemme jääneet ystäviksi, vaikka suhde välillämme on ohi, ollut jo vuosia.

Jos aviomiehelläni olisi ollut samantapainen juttu, en haluaisi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin kumppanini kaverin kanssa, mutta ei kuitenkaan harrastettu seksiä. Kumppanini ei tiedä. Pelkään tietysti, että saa joskus tietää, mutta en voi enää kertoa kun tapahtuneesta jo usea vuosi. Kadun syvästi ja en voi antaa itselleni anteeksi.

Vierailija
4/4 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin nykyisen kumppanini kanssa ja oli siinä muutama irtosuhdekin. En ollut onnellinen ja halusin ulos suhteesta jossa oli ollut väkivaltaa sekä henkistä että fyysistä. Emme sopineet toisillemme ollenkaan, en tajunnut sitä ennenkuin tapasin ihmisen jonka kanssa kaikki vaan klikkasi..exäkin nykyisin naimisissa ja lapsi joten molemmile parempi näin vaikka se väärin olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi