FRENDIT vai MODERNI PERHE? Kumpi on ihanampi hyvänmielen sarja sun makuun?
Tai onko parempia ehdotuksia? Himym, Rillit huurussa?
Kommentit (22)
Moderni perhe kirkkaasti. Toisin kuin frendeissä, sen henkilöhahmot ovat jopa keskenään erilaisia
En siedä amerikkalaisia valmiiksi naurettuja sarjoja enkä jenkkikomediaa ylipäätään. En siis ole katsonut kumpaakaan ikinä.
Rules of engagement, Netflixin the Ranchin eka kausi. Frendit oli mun suosikki ennen nyt jaksot muistaa jo ulkoa:)
Onko Modernissa perheessä valmiit naurut? Entäs Kellarin kunkussa? En muista. Rillit huurussa ekalla kaudella oli ainakin niin paha kikatus että jätin kesken kun en jaksannut kuunnella.
Molemmat huippu hyviä, mutta frendit minulle enemmän juurikin hyvänmielen sarja :)
Moderni Perhe! Kiistatta paras.
Eikä ole valmiita nauruja.
Ehdottomasti Moderni perhe. Ei ole valmiiksi naurettu ja komiikka huomattavasti laadukkaampaa Frendeihin verrattuna. Netflixissä uusin kausi, vinkvinkvonk.
Miten olisi Pulmuset? Modernin perheen päätähti näyttelee siinä myös ja se on paljon hauskempi.
Tarkemmin sanottuna Pulmuset on kaikkien aikojen hauskin komediasarja :)
Moderni perhe ja Rillit huurussa ovat minun miehen suosikkeja tällä hetkellä. En pysty laittamaan järjestykseen. Minä tykkäsin aikanaan Friendeistä, mutta se ei enää uppoa samalla lailla. Miehen ikuisuussuosikki on Seinfeld ja se on kyllä monustakin hyvä, samoin Frazier.
Muut eivät mielestäni vedä vertoja näille mainitsemilleni.
Frendit on vaan klassikko, siitä ei pääse mihinkään. Kolmas kivi auringosta on mun suosikki hyvän mielen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi Pulmuset? Modernin perheen päätähti näyttelee siinä myös ja se on paljon hauskempi.
Tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Moderni perhe. Ei ole valmiiksi naurettu ja komiikka huomattavasti laadukkaampaa Frendeihin verrattuna. Netflixissä uusin kausi, vinkvinkvonk.
Ei ole uusinta kautta :( Viimevuotinen kausi just tuli.
Vierailija kirjoitti:
Moderni perhe ja Rillit huurussa ovat minun miehen suosikkeja tällä hetkellä. En pysty laittamaan järjestykseen. Minä tykkäsin aikanaan Friendeistä, mutta se ei enää uppoa samalla lailla. Miehen ikuisuussuosikki on Seinfeld ja se on kyllä monustakin hyvä, samoin Frazier.
Muut eivät mielestäni vedä vertoja näille mainitsemilleni.
Niin joo ja 70s show on kanssa aika hyvä, Ranch ei valitettavasti vedä sille vertoja.
Frasier on tosiaan hyvä myös, tykkään! Ja sellaisesta komediasta kun Veep tykkään hirveästi. En tiedä tuleeko Suomessa? Siinäkään ei ole nauruja valmiina ja laadukasta huumoria :)
Moderni perhe ehdottomasti ja muita hauskoja on mm. kolme miestä ja tyttö (new girl) ja don't trust the b** in apt 23
Vierailija kirjoitti:
Pulmusissa jos missä oli se naururaitakin vedetty ihan överiksi😂
Frasier. Paras sitcom koskaan. Oikeastaan ainoa tosi hyvä. Siis mun mielestä. :)
Onnenpäivät, Elämä voittaa vai The Walking Dead, mikä on lemppari hyvänmielensarjanne?
Kellarin kunkku, Kolmas kivi auringosta ja Frasier. Moderni perhe kyllä yksi parhaista ellei paras! Frendeistä en koskaan välittännyt vaikka tulihan niitä välillä katottua.