Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi ei pitäisi sinua kauniina

Vierailija
17.01.2017 |

Ja seksi olisi hänelle vastemielistä kanssasi. Olisitko hänen kanssaan ennemmin kuin yksin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys.

Vierailija
2/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen kysymys.

Miten niin? Olen todella ruma ja jos eroaisimme jäisin täysin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seksi olisi hänelle vastemielistä kanssasi. Olisitko hänen kanssaan ennemmin kuin yksin?

Miksi mun mies olisi mun kanssa, jos olisin hänelle fyysisesti vastenmielinen? 

Vierailija
4/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin ollakin, koska minulle on tärkeämpää se, että joku pitää minua sisäisesti kauniina ja tuo seksikysymys taas, niin sehän ei riippuisi minun viehättävyydestäni, vaan miehellä olisi varmaaan omia hänen menneisyydestään johtuvia vaikeuksia siinä. Itsekin koin seksin vastenmielisenä aikanaan kun tutustuin mieheeni.

Vierailija
5/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin voisi haluta olla naisen kanssa henkisistä syistä?

Vierailija
6/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin:) T:1

Vierailija
7/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut miehen kanssa, jota en pitänyt viehättävänä, ja seksi hänen kanssaan oli siksi vastenmielistä. Seksin kannalta tällainen tilanne olisi ainakin helpompi molemminpuolisena, koska sen seksin voisi jättää ihan riidatta kokonaan väliin, jos suhde olisi muilla tasoilla hyvä. Missään nimessä en itse haluaisi olla ainoa suhteessa, joka olisi ihastunut ja haluaisi seksiä.

Vierailija
8/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt kohentaa ulkonäköäsi? Ei niinkään miehen takia vaan itsesi vuoksi.

Vierailija
9/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies olisi susiruman ja vastenmielisen naisen kanssa?

Vierailija
10/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä yksin..sillä jos noin mies ajattelisi niin se on kyllä silloin väärä mies mulle.

Vierailija
11/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin yksin kuin nussisin miestä joka ei pidä mua viehättävänä, oikeasti joku ylpeys pitää olla. 

Vierailija
12/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt kohentaa ulkonäköäsi? Ei niinkään miehen takia vaan itsesi vuoksi.

Tottakai olen. Nämä minun juttuni ei vaan ole kohennettavissa. Olisi pitänyt leikata jo lapsena.

Vierailija
13/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi tekee hallaa itsetunnollesi. Törkeää kuulla omalta mieheltään, ettei ole kaunis ja haluttava. Ehkä olisi parempi olla yksin ja tutustua mieheen, jolla on sydän ja arvot paikallaan. Miksi hän meni kanssasi naimisiin? Nöyryyttääkseenkö? Vai alkoiko hän pitää sinua rumana vasta myöhemmin? Kamalalta kuulostaa, en voisi ajatella eläväni noin ikävässä suhteessa. Älä usko siihen, ettet saisi ketään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä