Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein juot alkoholia?

Vierailija
17.01.2017 |

Tai käyt ulkona? Itse menen suunnilleen joka 3 viikko ulos ja ajattelen että onko se sopiva määrä. Olen vielä kaksikymppinen ilman lapsia kuitenkin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhes joka päivä, 4-6 isoa olutta. Olen yli nelikymppinen sinkkunainen. En halua vähentää juomista saati lopettaa sitä.

Vierailija
2/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut viimeksi n. sinun ikäisenä vuonna -96. :D En ole koskaan oppinut tapaa käyttää alkoholia, enkä saanut mitään irti baareista, yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesästä alkaen tuli juotua melkein joka viikonloppu, mutta "vain" 1-3 annosta. Nyt vuoden alusta aloitin pienen tauon alkoholista ja kokeilen, jos olisi ainakin muutaman kuukauden kokonaan ilman. Viihteellä käyn/kävin aika harvoin, 3 baarireissua oli viime vuoden puolella. Lapseton olen ja elän avopuolison kanssa.

Vierailija
4/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt alkoholia kohta 10 vuoteen, mutta käyn kyllä ulkona noin kerran viikossa. Olen viiskymppinen.

Vierailija
5/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun iässäsi ehä pari kertaa kuussa. Nyt yli 40v ja mitään mielekiintoa alkoon ei ole eli en juo lainkaan. Loppui itsekseen muutamia vuosia sitten. Muutenkin liikunnalliset harrastukset, perhe ym vie niin paljon aikaa, ettei riitä juomiseen saati krapulaan.

Vierailija
6/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin paljon, koska tykkään mausta, mutta se on liian kallista pitkäaikaistyöttömälle. Muutama olut viikossa vain nykyään. :(

Vierailija
7/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon itse ehkä kerran viikossa (tai pe-la), aika usein vaan kotona muutaman lasin viiniä, mutta noin kerran tai max pari kertaa kuussa ihan 'bailaan'.

Vierailija
8/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona en käy juurikaan, mutta juotua tulee 1-2 kertaa viikossa. Pyrkimyksenä vähentää reippaasti. Olen parisuhteessa elävä nainen.

Vierailija
9/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa. Joskus tulee parin kuukauden tauko, joskus sattuu yhdelle kuulle useampi tilanne, joissa tulee juotua.

Vierailija
10/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn baarissa 1-3 kertaa kuussa, siihen päälle on sitten jotain bileitä silloin tällöin ja satunnaisia "koti-iltoja". Vähennän varmaankin jonkin verran koska krapulat ovat alkaneet pahentumaan ja olen aikalailla toimintakyvytön sen päivän, joskus kaksikin jos on enemmän otettu. Tulee huono omatunto kun ei pysty tekemään mitään. 

Vierailija
11/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa mutta ne on luokkaa yksille töiden jälkeen tai lasillinen ruuan kanssa. Baareissa en ole käynyt moneen vuoteen ja humalassakaan en muista koska olisin viimeksi ollut.

Vierailija
12/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein.

Vierailija
13/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään pidä kirjaa asiasta. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Baareja en harrasta mutta ulkona käyn mielelläni syömässä. Välillä ruuan kanssa viiniä, välillä ei. Kotona sama juttu.

Vierailija
14/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa on tullut otettua, välillä enemmän, välillä vähemmän.

Nyt tipattomalla, taidan tipattoman jälkeen vähentää niin että joka toinen viikonloppu olutta.

M39

Alkoholisti, kannattaa hakeutua hoitoon.

Vierailija
15/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama olut joskus kerran kuukaudessa.

Vierailija
16/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-4 päivänä viikossa, ulkona käyn ryyppäämässä 0-1 kertaa viikossa. Olen juoppo

Vierailija
17/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa 1-2 annosta. Esim. saunasiideri tai ruoan kanssa viinilasi. Kerran vuodessa tulee otettua enemmän, humalaan asti. Sitten saakin kärvistellä hirveässä krapulassa. Ennen lapsen saamista tuli otettua enemmän ja käytyä baareissa ja festareilla. Nykyään ei jaksa innostua mistään baari-illoista.

Vierailija
18/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillisen ehkä kolme, neljä kertaa vuodessa.

Vierailija
19/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työttömänä ja sinkkuna juon noin 15 päivää kuukaudessa. Kerralla menee noin 12 annosta. Joskus meneen 4 päivää putkeen ja sitten parin päivän tauko. Olen usein pienessä sievässä, harvemmin varsinaisesti kännissä.

Vierailija
20/29 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä n. 1-2 krt viikossa. Viiniä tai olutta. 

Koskaan ei askel heitä, muisti mene tai tule krapulaa eli sopivissa määrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme