Poliisi päästi sarjahukuttajan karkuun.. "ei ollutkaan kotona"!
Jo on oikea only in Finland -farssi.
Sarjahukuttaja tuomitaan 14,5 vuoden vankeuteen mutta sai odottaa tuomiota vapaana.
Kuka yllättyi, ettei odottanut?
Linkki: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005048316.html
Kommentit (51)
Ihan loogista. Talvella järvet ovat jäässä joten ei voi tehtailla rikoksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka murhaaja voi olla vapaana odottamassa tuomiota?
Ei se silloin vielä ollut murhaaja, tänään vasta tuli tuomio. Mutta joo, eivät uskoneet, että olisi vaaraksi kenellekään, eikä tainnut ollakaan? Nyt vaan sitten sopivasti otti jalat alleen.
Ei ollut vaaraksi kenellekään kun järvi oli jäässä eikä olisi pystynyt hukuttamaan ketään...
Kuka ottaa vastuun, jos uimahallissa on päätä painettu pinnan alle...
Onko tuolla niin väliä?
Ei se voi loputtomasti pakoilla, ellei sitten pakene johonkin Siperaan. Ja jos niin tekee, niin hällä väliä. Ei ole sitten enää meidän murheemme.
Mitä nyt vaan "Itä-Suomen kihlakunnansyyttäjän mukaan Seppänen on vaarallinen henkilö."
Miksi sen naamakuvaa ei julkaista? Nyt kun tuomiokin on jo tullut niin ei minun ymmärtääkseni ole mitään estettä julkaisulle?
Tää on niin törkeää ja noloa. Eikö ne poliisissa ajattele lainkaan?
Olen itse kotoisin tuolta alueelta ja voin sanoa ettei siellä ihmiset pelkää susia tai karhujakaan saati sitten yhtä sarjahukuttelijaa. Siellä ollaan eletty niin kovaa elämää historiassa että tuo asenne on juurtuneena ihmisten solumuistiin.
Erikoista, kun lehtien mukaan tyyppi on yleisesti pelätty (syystäkin) ja mm painostanut itselleen velkaa olevan naisen prostituutioon. No ehkäpä on tehnyt itsemurhan jossain metsässä ja löytyy kesällä.
Jos ei ole epäiltynä sananvapauden väärinkäyttämisestä, niin tämä on varsin ymmärrettävää. Kyseisen kaltainen ihminen ei aiheuta vaaraa valtateliitille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä sarjahukuttanut ei ole vaarallinen ihminen.
Ilja Janitskin on äärimmäisen vaarallinen joka tavattaessa pitää huumata ja tuoda pakkopaidassa Suomeen.
Tiedoksi kaikki suomalaiset: tässäkin asiassa on lopulta kyse mv-lehdestä ja varmaan maahanmuuttajista! Koska kaikessa on! Varmana on!
Poliisi on kohta kuin inkkari, niin paljon sulkia keräävät sulkia hattuunsa kaikella valehtelullaan ja rehellisyydestä,irtautumisillaan.
Ei varsinaisesti taida olla poliisin vika jos oikeus päästä vapaalle odottamaan tuomiota. Outo ratkaisu kyllä...
Eipä yllätä.
Todistin itse joitakin vuosia sitten tapausta, jossa tunnettu pedofiili, joka fiksusti sijoitettiin päiväkodin + puiston viereen asumaan vankilasta, heilutteli kikkeliään lapsille parvekkeeltaan ja kuvasi näitä. Vanhemmat tekivät poliisille heti ilmoituksen ja partio saapuikin paikalle. Lopputulos?
Eivät tehneet YHTÄÄN MITÄÄN. Miksi? Koska äijä ei suostunut avaamaan ovea, eikä tuomitun pedofiilin kekkulointi munasillaan + pikkulasten kuvaaminen ole kuulemma niin iso juttu, että poliisilla olisi oikeus tulla väkisin ovesta läpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuo äijä on tunnettu siitä, että tietää oikeutensa liiankin hyvin. Niinpä jokaviikkoiseksi rutiiniksi muodostui esim. leikkipuistossa että lapset lukittiin välillä sisätiloihin kun äijä kierteli puiston ympärillä kuvaamassa ja houkuttelemassa. :( Me muutimme pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kotoisin tuolta alueelta ja voin sanoa ettei siellä ihmiset pelkää susia tai karhujakaan saati sitten yhtä sarjahukuttelijaa. Siellä ollaan eletty niin kovaa elämää historiassa että tuo asenne on juurtuneena ihmisten solumuistiin.
Jaa että jos saatte ansaan ihmisiä kesällä tappaneen karhun niin kylmänrauhallisesti laskette sen talvella luontoon koska "ei se talvella tapa" ?
Tarvitsisitte ainakin polkupyöriä, olette selkeästi naineet liikaa liian läheltä liian monen sukupolven ajan.
Sitä ihmistä epäillään ensin provokaattoriksi tai jos on ollut lenkillä arvataan ettei pitänyt eläimelle meteliä ennen kitaan joutumistaan. Eläin kun on eläin se tajutaan sielläpäin.
Ei ihan läheltä ole ainakaan lähipiirini nainut aikoinaan sen voin sanoa vaikka vuosisatoja sitten mutta kyllä on veri vaihtunut Keski- Euroopasta saakka :)!
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä sarjahukuttanut ei ole vaarallinen ihminen.
Ilja Janitskin on äärimmäisen vaarallinen joka tavattaessa pitää huumata ja tuoda pakkopaidassa Suomeen.
juuri näin on tämä tilanne Suomessa:)! Hyvää ketjua!
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllätä.
Todistin itse joitakin vuosia sitten tapausta, jossa tunnettu pedofiili, joka fiksusti sijoitettiin päiväkodin + puiston viereen asumaan vankilasta, heilutteli kikkeliään lapsille parvekkeeltaan ja kuvasi näitä. Vanhemmat tekivät poliisille heti ilmoituksen ja partio saapuikin paikalle. Lopputulos?
Eivät tehneet YHTÄÄN MITÄÄN. Miksi? Koska äijä ei suostunut avaamaan ovea, eikä tuomitun pedofiilin kekkulointi munasillaan + pikkulasten kuvaaminen ole kuulemma niin iso juttu, että poliisilla olisi oikeus tulla väkisin ovesta läpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuo äijä on tunnettu siitä, että tietää oikeutensa liiankin hyvin. Niinpä jokaviikkoiseksi rutiiniksi muodostui esim. leikkipuistossa että lapset lukittiin välillä sisätiloihin kun äijä kierteli puiston ympärillä kuvaamassa ja houkuttelemassa. :( Me muutimme pois.
Mitenköhän tämä vuodatus liittyy mitenkään ketjun aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vaaraksi kenellekään kun järvi oli jäässä eikä olisi pystynyt hukuttamaan ketään...
Toivottavasti otti omaa lääkettään ja hyppäsi avantoon koko äijä!
Kuinka murhaaja voi olla vapaana odottamassa tuomiota?