Poliisi päästi sarjahukuttajan karkuun.. "ei ollutkaan kotona"!
Jo on oikea only in Finland -farssi.
Sarjahukuttaja tuomitaan 14,5 vuoden vankeuteen mutta sai odottaa tuomiota vapaana.
Kuka yllättyi, ettei odottanut?
Linkki: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005048316.html
Kommentit (51)
Toivottavasti älysi säästää verovaroja ja mennä itse heikoille jäille
Eiköhön tämän virkamiehiä ja poliisia älyttävän mestarin naamataulua voisi jo julkaista, jotta tietäisi jos vastaan tulisi ja helpottaisi muutenkin kiinnijäämistä! Mikä noita pidättelee sitä julkaisemasta. Tässä tanssii koko Suomi yhden öykkärin pillin mukaan.
On kyllä niin keskiverto mies ettei erota missään satojatuhansia samannnäköisiä äijiä Suomi täynnä!
Meitä kaikkia toki rauhoittaa suuresti se, että henkilö ei ehkä ole vaarallinen muille ihmisille kuin niille, jotka aikoo tappaa.
Normaalimman näköinen kuin olisi odottanut.
Kunhan ei nyt laita kylmäksi todistajia karkureissullaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kotoisin tuolta alueelta ja voin sanoa ettei siellä ihmiset pelkää susia tai karhujakaan saati sitten yhtä sarjahukuttelijaa. Siellä ollaan eletty niin kovaa elämää historiassa että tuo asenne on juurtuneena ihmisten solumuistiin.
Mikä siellä sitten on ollut niin kovaa?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin keskiverto mies ettei erota missään satojatuhansia samannnäköisiä äijiä Suomi täynnä!
Etenkään, jos et tunne. Karvoja on voinut kasvaa tai vähetä. Naama itsessään ei ole mitään,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kotoisin tuolta alueelta ja voin sanoa ettei siellä ihmiset pelkää susia tai karhujakaan saati sitten yhtä sarjahukuttelijaa. Siellä ollaan eletty niin kovaa elämää historiassa että tuo asenne on juurtuneena ihmisten solumuistiin.
Jaa että jos saatte ansaan ihmisiä kesällä tappaneen karhun niin kylmänrauhallisesti laskette sen talvella luontoon koska "ei se talvella tapa" ?
Tarvitsisitte ainakin polkupyöriä, olette selkeästi naineet liikaa liian läheltä liian monen sukupolven ajan.
Sitä ihmistä epäillään ensin provokaattoriksi tai jos on ollut lenkillä arvataan ettei pitänyt eläimelle meteliä ennen kitaan joutumistaan. Eläin kun on eläin se tajutaan sielläpäin.
Ei ihan läheltä ole ainakaan lähipiirini nainut aikoinaan sen voin sanoa vaikka vuosisatoja sitten mutta kyllä on veri vaihtunut Keski- Euroopasta saakka :)!
Sinun kohdallasi ei siis ole voinut juurtua mitään solumuistiin, koska on veri vaihtunut niin tiuhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti taida olla poliisin vika jos oikeus päästä vapaalle odottamaan tuomiota. Outo ratkaisu kyllä...
Juuri näin. Kannattaisi näiden huutelijoiden tutustua lainsäädäntöön.
Sitä en kyllä ymmärrä, miksi tämä henkilö ei ollut vangittuna. Yleinen vangitsemisraja on syyttäjän vaatima tai odotettavissa oleva noin kahden vuoden ehdoton vankeustuomio (siis jo esitutkinnan ja syyteharkinnan aikana).
Näyttää ihan Teuvo Hakkaraiselta :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siellä sitten on ollut niin kovaa?
Sodat sen seurannaisuudet työttömyys köyhyys isot lapsiluvut syrjäisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että jos saatte ansaan ihmisiä kesällä tappaneen karhun niin kylmänrauhallisesti laskette sen talvella luontoon koska "ei se talvella tapa" ?
Tarvitsisitte ainakin polkupyöriä, olette selkeästi naineet liikaa liian läheltä liian monen sukupolven ajan.
Sitä ihmistä epäillään ensin provokaattoriksi tai jos on ollut lenkillä arvataan ettei pitänyt eläimelle meteliä ennen kitaan joutumistaan. Eläin kun on eläin se tajutaan sielläpäin.
Ei ihan läheltä ole ainakaan lähipiirini nainut aikoinaan sen voin sanoa vaikka vuosisatoja sitten mutta kyllä on veri vaihtunut Keski- Euroopasta saakka :)!
Sinun kohdallasi ei siis ole voinut juurtua mitään solumuistiin, koska on veri vaihtunut niin tiuhaan.
Onhan tässä yli neljan vuosisadan verran jotain juurtunut solumuistiinkin ehkä jo? Milloin tehtiin sinunkaupatkin jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkään, jos et tunne. Karvoja on voinut kasvaa tai vähetä. Naama itsessään ei ole mitään,
Sivukuva ois kova sana kanssa näissä! Ja niskan ja hartian liittymä näkymään .
Miksei ollut tutkintavankeudessa?
Mitenköhän hukkuneiden omaiset tykkäävät kun äijä odottelee vapaalta tuomiotaan. Ai niin kyseessähän on vain Itä - Suomen ihmiset ei niistä niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin törkeää ja noloa. Eikö ne poliisissa ajattele lainkaan?
Kyllä poliisissa, mutta ei vihervajakit, jotka tuomareina.
Enemmän Idässä on veri vaihtunut muuten juurikin siksi koska sodat toivatsinne valtavasti väkeä jopa Liettuaaa ja RUotsia ja Saksaa myöten puhumattakaan Venäjän tuliaisista paikallisille:)! Että silleen!